Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Jeg irriterer meg over verdens dummeste ting. Nemlig sånn hun poserer, med ene foten flatt i gulvet og andre beinet strukket ut på tå. Gjerne rumpa i en ekstremt uflatterende vinkel.

..og da går man fra pillow-moment til dobbeltdyne-moment...Kleint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett bort ifra den superteite poseringen, som jeg mistanker er fordi den skal gjøre at hun ser slankere ut (men som gjør rumpa enorm), så synes jeg hun er ei søt jente. Pent ansikt og pene trekk. Og, hun har jo gått ned mye i vekt, uansett hva startvekta sånn egentlig var (mtp at hun opererer med tre forskjellige tall).

Synes også det er bra at hun har vært åpen om de vanskelige rundene hun har hatt i slankingen/livsstilsendringen, at ikke den veien hun har gått har bare vært regnbuer og enhjørninger. Kanskje det kan være lettere for klienter som velger Helene som PT å ha en personlig trener som har vært der selv og slitt med det samme kontra en superfit PT..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Sett bort ifra den superteite poseringen, som jeg mistanker er fordi den skal gjøre at hun ser slankere ut (men som gjør rumpa enorm), så synes jeg hun er ei søt jente. Pent ansikt og pene trekk. Og, hun har jo gått ned mye i vekt, uansett hva startvekta sånn egentlig var (mtp at hun opererer med tre forskjellige tall).

Synes også det er bra at hun har vært åpen om de vanskelige rundene hun har hatt i slankingen/livsstilsendringen, at ikke den veien hun har gått har bare vært regnbuer og enhjørninger. Kanskje det kan være lettere for klienter som velger Helene som PT å ha en personlig trener som har vært der selv og slitt med det samme kontra en superfit PT..

Hjelper lite med pent ansikt når man har et aggressjonsnivå slik hun har....og bruker hun det mot kundene sine graver hun sin egen grav! Men dette med de vanskelige rundene/slankingen....at hun sprekker minimum 2-3 ganger pr uke for så å skrive x-antall innlegg hvor hun legitimerer at det er *heelt naturlig* å sprekke.....Vi andre kaller det svak vilje! Personlig mener jeg at en superfit PT inspirerer mer enn en kvapsete og overvektig PT...for jeg ville tenkt at *hvorfor ser vedkommende slik ut hvis hun påstår at hun brenner for å hjelpe overvektige? Er det slik at det ikke er så nøye med henne selv..og hva slags signaler sender ikke det.....*jeg driter i meg selv så lenge jeg kan tjene på andre*....Suspekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den nedlatenheten synes du er helt på sin plass...fordi?... *vet ikke om du har gått på skole*...Ikke klarer det helt selv...Du er klar over at du snakker om en lystløgner som er fersket i løgn flere ganger? Som har 3 forskjellige startvekter? Som beskyldte folkene på KG for å sette ut falske rykter...Merkelig hvor stille det ble da bevisene kom på bordet...Folk som driver på sånn kan umulig ha det bra med seg selv. Og hva får deg til å tro at hun er veldig forskjellig i væremåten PT..kontra blogg? Har man en aggressiv væremåte kommer den fort til uttrykk..noe folk har snakket mye om når det gjelder henne. Tantebarna mine sier det samme, de gikk 3 år på skolen sammen med henne....

Ja, jeg er klar over alt dette. Men jeg snakker om henne som yrkesutøver, ikke som person. Finnes mange som gjør en god jobb på jobb og er drittsekker privat.

Aggresjonsnivå? Jeg har sett henne være både hårsår, sutrete og nedlatende, men aggressiv? Nei. De fleste vil forsvare seg når de blir stengt i et hjørne.

Du høres ganske aggressiv ut selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Ja, jeg er klar over alt dette. Men jeg snakker om henne som yrkesutøver, ikke som person. Finnes mange som gjør en god jobb på jobb og er drittsekker privat.

Aggresjonsnivå? Jeg har sett henne være både hårsår, sutrete og nedlatende, men aggressiv? Nei. De fleste vil forsvare seg når de blir stengt i et hjørne.

Du høres ganske aggressiv ut selv.

Aggressiv med tanke på at hun går rett i strupen på de som er så frekke at de f.eks siterer henne....da bannes og svertes det av en annen verden..! Kanskje jeg oppfattes som aggressiv men det er jeg ikke :) Syns bare det er ufint å holde lesere for narr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Stusser over at hun er et unikt tilfelle av menneskearten som klarer å få "influensa" flere ganger i året, hvert eneste år. Selv om det er et virus og man blir immun for viruset når man får det. Og utrolig nok tar det bare et par sykedager å bli frisk hver gang.

Enten det eller så aner hun ikke hva influensa er og forveksler det med forkjølelse :P Eller så lyver hun :plystre:

Prøvde å kommentere det, men *sjokk* det ble ikke godkjent..

Why am I not suprised...at all! Typisk henne....Vet ikke hvor mange ganger jeg har spurt om hvilket år det var hun ble norgesmester i slow-dance...venter fortsatt på svar jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Haha nå er dette så sykt kjedelig å følge med på. Selv haterne klarer ikke komme opp med noe nytt og spennende. Får finne meg en annen blogg å følge med på 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Poserer hun på disse bildene også? Oi.

Hvorfor skriver hun utlending i denne blind vold-saken? Er jeg den eneste som ikke ser forskjell på en nordmann og en svenske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Poserer hun på disse bildene også? Oi.

Hvorfor skriver hun utlending i denne blind vold-saken? Er jeg den eneste som ikke ser forskjell på en nordmann og en svenske?

Det er det flere som lurer på også. Hvorfor var det så viktig å si at det var en utlending?? Poenget var vel at hun ble angrepet??.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Hun har jo på VG-gammelbloggen Draconigena kalt seg selv rasist og skrevet at hun misliker utlendinger fra enkelte "suppeland" som hun kalte det, så... Men at hun ikke dømmer noen etter hudfarge.

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...