Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

aldri hørt navnet

Anonymous poster hash: df4de...023

Nå har du det :laugh:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dette har gått litt for langt jeg nå. Nå driver dere med mobbing. Dette bør stoppes nå.. greit å irritere seg over, osv. men nå drar dere den langt.. tenk på folk som tar livet sitt pga sånne som dere.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Syns dette har gått litt for langt jeg nå. Nå driver dere med mobbing. Dette bør stoppes nå.. greit å irritere seg over, osv. men nå drar dere den langt.. tenk på folk som tar livet sitt pga sånne som dere.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Hva er mobbingen her? Hun blogger i all offentlighet og fremstår som både løgnaktig og dobbel....Sier èn ting og gjør noe annet...At hun ikke kan stå for det hun har gjort samtidig som hun krever det av andre blir i manges øyne veldig rart...Hun er ikke akkurat uskyldigheten selv hun heller...just sayin`....Og moderator gjør jobben sin og fjerner det som ikke er akseptert og som kan oppfattes som både hets og mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hyggelig å lese slikt om en selv, hun sliter nok som det er m vekten.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hyggelig å lese slikt om en selv, hun sliter nok som det er m vekten.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Du har fått med deg at hun skal bli PT? Hvorfor vil hun bli det hvis hun sliter nok som det er med vekten..og sier selv at hun ikke har det psykiske på plass...? Hun er tatt i løgn adskillige ganger og mange syns det er helt merkelig at hun i januar faktisk har brukt 4 år! på å gå ned X-antall kilo. Spesielt med tanke på alle de proffe folkene hun har hatt med seg...PT, coacher..osv osv...Syns ikke synd på henne i det hele tatt...folks kritiske kommentarer ang oppførsel osv...de har hun på mange måter bedt om selv. Man kaller ikke seg selv for en ærlig blogger for så å servere den ene løgnen etter den andre. Det hun sliter med er psyken...Det er på tide å gå i terapi mener jeg.

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere PT'er som har en bakgrunn med en dårlig psyke, spiseforstyrrelser og alt som er. Blir folk av dem også vettø. Går an å utdanne seg som PT selvom man har slitt/siter m psyken. Hun er kanskje tjukk nå, men syns hun begynner å se bra trent ut også, bare tenk på hvordan hun SÅ UT FØR! Smellfeit uten former. Nå begynner kroppen henns virkelig forme seg, fått sprettrumpe og fine armer. Dere er bare sure fordi hun klarer å få det til. Sitter sikkert der med chipsskåla og colaen deres, kos dere :) smatte smatte ;)



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Flere PT'er som har en bakgrunn med en dårlig psyke, spiseforstyrrelser og alt som er. Blir folk av dem også vettø. Går an å utdanne seg som PT selvom man har slitt/siter m psyken. Hun er kanskje tjukk nå, men syns hun begynner å se bra trent ut også, bare tenk på hvordan hun SÅ UT FØR! Smellfeit uten former. Nå begynner kroppen henns virkelig forme seg, fått sprettrumpe og fine armer. Dere er bare sure fordi hun klarer å få det til. Sitter sikkert der med chipsskåla og colaen deres, kos dere :) smatte smatte ;)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Gjeeeesp! Typisk Helene Drage argument..*dere er sure eller misunnelige*.... Personlig er jeg ikke verken sur eller misunnelig fordi hun klarer å få det til....Det er hennes oppførsel jeg kritiserer! Lønner seg å lese før man hogger til ikke sant??!! Les hva det er folk kritiserer henne for...så kan jeg ta diskusjonen med deg. Og du....legg merke til èn ting.....jeg bruker aldri F-ordet...Hvorfor bruker du det i din beskrive lse av noen du prøver å¨forsvare? Ikke spiser jeg chips heller eller drikker cola....Setter faktisk det å ta vare på kroppen min veldig høyt! Tviler ikke på at flere PT`er har en lik bakgrunn; men hadde du syns det var greit med en overvektig PT..med valker osv? Hva slags signaler om vedkommendes egen kropp syns du det hadde sendt deg?

Endret av paramount
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at det er fryktelig vanskelig å synes synd på henne med den uspiselige oppførselen og den kreative omgangen med sannheten. Vanligvis ville jeg hatt sympati med de som sliter med vekta og psyken. Når hun i tillegg kjører total sensur for selv den mest konstruktive kritikk på egen blogg, så må det være lov diskutere her.

Noen som husker Dragonfit forresten, fotofirmaet som plutselig forsvant? alle bildene var konsekvent uskarpe :rolleyes:



Anonymous poster hash: 457dc...006
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Greia er at det er fryktelig vanskelig å synes synd på henne med den uspiselige oppførselen og den kreative omgangen med sannheten. Vanligvis ville jeg hatt sympati med de som sliter med vekta og psyken. Når hun i tillegg kjører total sensur for selv den mest konstruktive kritikk på egen blogg, så må det være lov diskutere her.

Noen som husker Dragonfit forresten, fotofirmaet som plutselig forsvant? alle bildene var konsekvent uskarpe :rolleyes:

Anonymous poster hash: 457dc...006

Kunne ikke vært mer enig! Det er jo akkurat det som er temaet og hvorfor folk diskuterer henne. De fleste er mottagelige for konstruktiv og saklig kritikk....ikke hun. Og det at hun bruker sannheten etter behov...folk føler at de blir lurt. Jada, husker fotofirmaet...det hadde kort levetid for å si det på en saklig måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eier jo ikke selvinnsikt... Jeg likte henne og hadde troen da hun gikk ned i vekt. Hun virket happy, ærlig og som hun virkelig brant for dette! Etter hun la på seg syns jeg hun ble mer sur og meggete. Virker som om det er mye som mangler mellom ørene!

Anonymous poster hash: 7e15f...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hun eier jo ikke selvinnsikt... Jeg likte henne og hadde troen da hun gikk ned i vekt. Hun virket happy, ærlig og som hun virkelig brant for dette! Etter hun la på seg syns jeg hun ble mer sur og meggete. Virker som om det er mye som mangler mellom ørene!

Anonymous poster hash: 7e15f...6bc

Hun er sikkert..forståelig nok..skuffet over seg selv for at hun har lagt på seg..Men det skal da vel for pokker ikke gå utover leserne!! Hun velger selv hva hun adder på dietten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men har dere ikke diskutert nok nå? Om min PT er tjukk eller tynn spiller ingen rolle, så lenge personen klarer å motivere meg. Dessuten har hun jo begynt å få en utrolig bra kropp, ikke sett det?



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Javel, men har dere ikke diskutert nok nå? Om min PT er tjukk eller tynn spiller ingen rolle, så lenge personen klarer å motivere meg. Dessuten har hun jo begynt å få en utrolig bra kropp, ikke sett det?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Jeg personlig mener ikke at hun har begynt å få en utrolig bra kropp, det er min mening. En PT som ikke klarer å motivere seg selv..hvordan mener du at h*n klarer å motivere andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, men har dere ikke diskutert nok nå? Om min PT er tjukk eller tynn spiller ingen rolle, så lenge personen klarer å motivere meg. Dessuten har hun jo begynt å få en utrolig bra kropp, ikke sett det?

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Hvorfor blir du med på diskusjonen hvis du mener at emnet er diskutert nok???

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.

Hun har jo gått ned hvertfall 40 kg. Det bør være ganske motiverende : ) For noen sure megger dere er selv da.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Lol.

Hun har jo gått ned hvertfall 40 kg. Det bør være ganske motiverende : ) For noen sure megger dere er selv da.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Ikke noe er bedre enn det...ingen har sagt noe annet :) Det man derimot sier er at det er mye som tilsier at det hun påstår om 60 kg ikke kan stemme. Og du...jeg gikk ned 40 kg i løpet av 1 år og 1 mnd...uten PT, coach eller treningsstudio. Det handler om vilje og å ha evnen til å gjennomføre det man setter seg som mål...ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lol.Hun har jo gått ned hvertfall 40 kg. Det bør være ganske motiverende : ) For noen sure megger dere er selv da. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Jeg har heldigvis aldri hatt 40 kg å gå ned :) Synes hun har vært flink, men alle kan se at hun spiser for mye nå.

Anonymous poster hash: 6f31e...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig! Det er jo akkurat det som er temaet og hvorfor folk diskuterer henne. De fleste er mottagelige for konstruktiv og saklig kritikk....ikke hun. Og det at hun bruker sannheten etter behov...folk føler at de blir lurt. Jada, husker fotofirmaet...det hadde kort levetid for å si det på en saklig måte :)

Og de som oppfører seg mest kritikkverdig, er de som tåler kritikk dårligst... Akkurat som de mest skråsikre og bastante menneskene, er de som burde være mest i tvil.

En skal være veldig forsiktig med å omtale andre sine kropper, men når man daglig legger ut bilder som kun fokuserer på kropp så ber man jo om det. Kriterier for "en flott kropp" er jo veldig individuelt, og hun er langt i fra min oppfatning. Bedre enn tidligere, det skal hun ha :)

Anonymous poster hash: 457dc...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også viktig å huske på at det å gå ned fra 140 til 90 er noe helt annet enn å gå ned fra 100 til 50. Forbrenningen er naturligvis svært høy når man har en så stor kropp og ikke har noen medisinske unnskyldninger. Det eneste som kreves er å spise som et vettugt menneske (rundt 2000- 2500 kalorier). Jeg synes egentlig ikke det er noe å bejuble noe voldsomt. Da burde alle normalvektige mennesker få større jubel, som har klart å spise normale mengder mat hele livet og ikke bare i en periode.



Anonymous poster hash: 457dc...006
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som oppfører seg mest kritikkverdig, er de som tåler kritikk dårligst... Akkurat som de mest skråsikre og bastante menneskene, er de som burde være mest i tvil.

En skal være veldig forsiktig med å omtale andre sine kropper, men når man daglig legger ut bilder som kun fokuserer på kropp så ber man jo om det. Kriterier for "en flott kropp" er jo veldig individuelt, og hun er langt i fra min oppfatning. Bedre enn tidligere, det skal hun ha :)

Anonymous poster hash: 457dc...006

Helt enig! Mye bedre enn før :)

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...