Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også viktig å huske på at det å gå ned fra 140 til 90 er noe helt annet enn å gå ned fra 100 til 50. Forbrenningen er naturligvis svært høy når man har en så stor kropp og ikke har noen medisinske unnskyldninger. Det eneste som kreves er å spise som et vettugt menneske (rundt 2000- 2500 kalorier). Jeg synes egentlig ikke det er noe å bejuble noe voldsomt. Da burde alle normalvektige mennesker få større jubel, som har klart å spise normale mengder mat hele livet og ikke bare i en periode.

Anonymous poster hash: 457dc...006

Ja jøss! Men det er mange som tviler på den startvekten hennes...som varierer fra 114..til 135 til 141...De fleste som bestemmer seg for å detaljblogge slik hun gjør om kampen mot kiloene husker hva de veide da de startet! Så det er noe som skurrer...

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel, men har dere ikke diskutert nok nå? Om min PT er tjukk eller tynn spiller ingen rolle, så lenge personen klarer å motivere meg. Dessuten har hun jo begynt å få en utrolig bra kropp, ikke sett det? Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Nei, hun begynner absolutt ikke å få en bra kropp! Hun ser ut som en overvektig bluppe!

Hvis jeg hadde bestilt en PT-time og hadde blitt møtt av en med den kroppen så hadde jeg blitt meget betenkt.

I min verden så skal en PT være opptatt av kropp, helse, mat og livsstil. Det kan godt være at hun er opptatt av det, men ikke på den måten en PT bør være.

Anonymous poster hash: 27bd4...8e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Nei, hun begynner absolutt ikke å få en bra kropp! Hun ser ut som en overvektig bluppe!

Hvis jeg hadde bestilt en PT-time og hadde blitt møtt av en med den kroppen så hadde jeg blitt meget betenkt.

I min verden så skal en PT være opptatt av kropp, helse, mat og livsstil. Det kan godt være at hun er opptatt av det, men ikke på den måten en PT bør være.

Anonymous poster hash: 27bd4...8e0

Du sier akkurat det jeg tenker...takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er stress? Hormoner i ubalanse? Det kan være mye.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er stress? Hormoner i ubalanse? Det kan være mye.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Det kan det være, men jeg syns hun er hos legen stadig vekk...så kan tenkes du er inne på noe. Eller så er det rett og slett vondt i viljen....et syndrom sikkert flere av oss har :)

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser for mye mat kanskje? For mye styrke? For lite kardio? Er nok noe med det. Men hennes liv :)



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser for mye mat kanskje? For mye styrke? For lite kardio? Er nok noe med det. Men hennes liv :)

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Gjetter i vilden sky her; hun har selv sagt at hun bearbeider følelser med mat...hun virker stressa og sliten..lei? kanskje...veldig lett da å trøstespise...er man vant til å bearbeide følelsene sine med mat og ikke går i terapi for å lære å snu tankegangen blir man hengende fast...been there-done that!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok kun med hva hun dytter inn i hullet midt i tryne... Liten selvkontroll :)

Anonymous poster hash: 7e15f...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det være, men jeg syns hun er hos legen stadig vekk...så kan tenkes du er inne på noe. Eller så er det rett og slett vondt i viljen....et syndrom sikkert flere av oss har :)Anonymous poster hash: d49bc...d46

Eller "tung beinbygning" eller "lav forbrenning" som mange av disse dundrende forklarer overvekten med.

Anonymous poster hash: 6f31e...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "tung beinbygning" eller "lav forbrenning" som mange av disse dundrende forklarer overvekten med.

Anonymous poster hash: 6f31e...5b2

Hun har sagt at hun har lavt stoffskifte.. :vetikke:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dundre er hun ikke :) de på 100+ er det. Hun har jo et vakkert ansikt, tror hun er lei mannen.



Anonymous poster hash: 1f68f...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dundre er hun ikke :) de på 100+ er det. Hun har jo et vakkert ansikt, tror hun er lei mannen. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Jo hun er ei dundre! Sikkert ei dundre på hundre også!

Anonymous poster hash: 27bd4...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dundre er hun ikke :) de på 100+ er det. Hun har jo et vakkert ansikt, tror hun er lei mannen.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Burde være han som er lei henne...Han har astma, har hatt hjertestans ifb astmaanfall men gjett hvem som må gjøre husarbeidet hun ikke gidder....som å tørke støv osv....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roten til mye av irritasjonen rundt dama tror jeg ligger i at hun bruker "tjukkaskortet" på samme måte som enkelte bruker rasismekortet. Hun kan oppføre seg så idiotisk hun vil, for hvis noen kritiserer henne er de "folk som hetser overvektige". Det er som om hun er fredet for kritikk fordi det er synd på henne pga vekten.



Anonymous poster hash: 457dc...006
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være han som er lei henne...Han har astma, har hatt hjertestans ifb astmaanfall men gjett hvem som må gjøre husarbeidet hun ikke gidder....som å tørke støv osv....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Hvordan vet du det??? At hun ikke tørker støv? Du er syk! hahaha

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roten til mye av irritasjonen rundt dama tror jeg ligger i at hun bruker "tjukkaskortet" på samme måte som enkelte bruker rasismekortet. Hun kan oppføre seg så idiotisk hun vil, for hvis noen kritiserer henne er de "folk som hetser overvektige". Det er som om hun er fredet for kritikk fordi det er synd på henne pga vekten.

Anonymous poster hash: 457dc...006

Så tjukk er hun da ikke, herlighet. Husk at folk har ulik smak når det gjelder damer.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roten til mye av irritasjonen rundt dama tror jeg ligger i at hun bruker "tjukkaskortet" på samme måte som enkelte bruker rasismekortet. Hun kan oppføre seg så idiotisk hun vil, for hvis noen kritiserer henne er de "folk som hetser overvektige". Det er som om hun er fredet for kritikk fordi det er synd på henne pga vekten.

Anonymous poster hash: 457dc...006

..og den konstruktive kritikken man måtte prøve å komme med på bloggen hennes...den slettes ganske så konsekvent...Hun er glad i å snakke om folk som hetser overvektige...men hun bruker selv om andre og seg selv begrepet feit....ehhhh......hvem hetser hvem..?

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det??? At hun ikke tørker støv? Du er syk! hahaha

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Les bloggen hennes...hun skriver jo det selv!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tjukk er hun da ikke, herlighet. Husk at folk har ulik smak når det gjelder damer.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Endret av TiGi:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tjukk er hun da ikke, herlighet. Husk at folk har ulik smak når det gjelder damer. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Det har jo ikke noe med smak eller ei å gjøre. Det er jo fakta. Hun er tjukk! Og jeg vet at det fins folk som foretrekker å ha "noe å ta i".

Anonymous poster hash: 27bd4...8e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...