Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

enig!!!

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

Spesielt når man som henne har oppgitt 3 forskjellige startvekter...alt fra 114 kg..til 135 til 141 kg...De aller fleste husker hva de veide når de begynte å blogge om kampen mot kiloene!!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Alle disse kommentarene om hvor stor hun er i forhold til hvor mye hun påstår hun trener gjorde meg nysgjerrig. Aldri hørt om denne jenta før. Måtte da selvfølgelig google bloggen hennes, og her sitter jeg selv med en hel potetgullpose og spiser like there's no tomorrow. :fnise:

Endret av daisydaisy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Spesielt når man som henne har oppgitt 3 forskjellige startvekter...alt fra 114 kg..til 135 til 141 kg...De aller fleste husker hva de veide når de begynte å blogge om kampen mot kiloene!!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Hun holder leserne sine for narr...respektløst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Etter alle disse kommentarene om hvor stor hun er i forhold til hvor mye hun påstår hun trener gjorde meg nysgjerrig. Aldri hørt om denne jenta før. Måtte da selvfølgelig google bloggen hennes, og her sitter jeg selv med en hel potetgullpose og spiser like there's no tomorrow. :fnise:

:laugh: ...Men nå blogger vel ikke du offentlig om vektnedgang...eller?.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

:laugh: ...Men nå blogger vel ikke du offentlig om vektnedgang...eller?.. :vetikke:

Nei, det gjør jeg ikke. :) Jeg er halvparten så stor som henne, og elsker å trene, men føler det blir rart om jeg skal blogge om trening og vektnedgang. Folk får jo så høye forventninger til en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Nei, det gjør jeg ikke. :) Jeg er halvparten så stor som henne, og elsker å trene, men føler det blir rart om jeg skal blogge om trening og vektnedgang. Folk får jo så høye forventninger til en.

Absolutt :) Og innfrir man ikke de forventningene....og samtidig ikke tåler at det blir stilt spørsmål om hvorfor man spretter opp og ned i vekt som en jojo...da bør man la bloggen være mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Absolutt :) Og innfrir man ikke de forventningene....og samtidig ikke tåler at det blir stilt spørsmål om hvorfor man spretter opp og ned i vekt som en jojo...da bør man la bloggen være mener jeg :)

Jeg synes generelt man burde la blogger være, men joda, er vel ikke noe særlig å føre en blogg uten å ha noe progresjon. Da er det like gjerne noe man bare kan drive med for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg synes generelt man burde la blogger være, men joda, er vel ikke noe særlig å føre en blogg uten å ha noe progresjon. Da er det like gjerne noe man bare kan drive med for sin egen del.

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er veldig hoven i ansiktet. Noe som gjøres feil her.

Anonymous poster hash: 1f68f...6f7

..et eller annet er det...Skal lure på hva den dietten hennes inneholder... :vetikke:

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt fortvilet av hele opplegget, for jeg var definitivt en av dem som virkelig heiet på henne i begynnelsen. Men vektnedgang sitter i hodet, og det er ganske åpenbart at hun ødelegger for seg selv hele tiden. Det er ikke så mye å gjøre med det, dessverre, men hun burde definitivt fått seg en Coach som bare dikterte alt hun skulle spise og trene, for de egenprosjektene hennes renner jo ut i sanden alle som en. Det er ikke så rart egentlig, det er vanskelig å være sin egen sjef på trening og kosthold, særlig når man har vært en virkelig elendig sjef tidligere.

På instagrammen hennes er det ganske synlig at hun ikke har samme matchvekt som hun hadde rundt bryllupet i fjor. Det kan alle i hele verden se. Trenger vi at hun bekrefter det for oss med å grave seg ned i nederlagsinnlegg?

Jeg synes det er ganske fascinerende hva folk mener de er berettiget til bare fordi de har lest bloggen til folk en periode: om man leser en blogg som handler om å bli frisk fra en spiseforstyrrelse, har man faktisk ikke RETT på livetwitring fra sondemating dersom vedkommende får et tilbakefall og innlegges på sykehus, bare fordi man har fått med seg de gode dagene. Vektnedgangsprosjekter handler om seiere og nederlag, og man har faktisk ikke "rett" på noe som helst egentlig. Men selvfølgelig, som denne tråden ganske klart illustrerer, når man prøver å legge lokk på helt åpenbare realiteter, går internett amok.



Anonymous poster hash: 4e3dd...592
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt fortvilet av hele opplegget, for jeg var definitivt en av dem som virkelig heiet på henne i begynnelsen. Men vektnedgang sitter i hodet, og det er ganske åpenbart at hun ødelegger for seg selv hele tiden. Det er ikke så mye å gjøre med det, dessverre, men hun burde definitivt fått seg en Coach som bare dikterte alt hun skulle spise og trene, for de egenprosjektene hennes renner jo ut i sanden alle som en. Det er ikke så rart egentlig, det er vanskelig å være sin egen sjef på trening og kosthold, særlig når man har vært en virkelig elendig sjef tidligere.

På instagrammen hennes er det ganske synlig at hun ikke har samme matchvekt som hun hadde rundt bryllupet i fjor. Det kan alle i hele verden se. Trenger vi at hun bekrefter det for oss med å grave seg ned i nederlagsinnlegg?

Jeg synes det er ganske fascinerende hva folk mener de er berettiget til bare fordi de har lest bloggen til folk en periode: om man leser en blogg som handler om å bli frisk fra en spiseforstyrrelse, har man faktisk ikke RETT på livetwitring fra sondemating dersom vedkommende får et tilbakefall og innlegges på sykehus, bare fordi man har fått med seg de gode dagene. Vektnedgangsprosjekter handler om seiere og nederlag, og man har faktisk ikke "rett" på noe som helst egentlig. Men selvfølgelig, som denne tråden ganske klart illustrerer, når man prøver å legge lokk på helt åpenbare realiteter, går internett amok.

Anonymous poster hash: 4e3dd...592

Jeg er faktisk veldig enig med deg! Har vært overvektig selv så jeg vet hva det handler om og jeg vet også at svært mange overvektige er verdensmestere i unnskyldninger og løgn...ifm hva de putter i seg..been there-done that! Men det de aller fleste reagerer på er jo alle hennes løgner og benektelser..og det faktum at hun kaller folk her for mobbere og de som satte ut falske rykter...selv om hun visste at det var sannheten som kom på bordet. Strutsementalitet er aldri smart...det er alltid noen som er smartere og som vet..og som legger bevisene frem. I tillegg; det faktum at hun sier selv at hun brenner for de overvektige....hva brenner hun for? Det har kommet frem at hun har vært ganske ufin mot de som endelig turde å ta kontakt og starte reisen frem mot et bedre liv....ikke smart. Allerede der avslører hun ikke bare at dette ikke er noe for henne, men også det at hun er ikke klar psykisk..noe hun selv har sagt flere ganger...*jeg er ikke der psykisk enda*...Man skulle kanskje tro at etter snart 4 år så hadde hun kommet et stykke lenger....Flasher man så til de grader slik hun gjør, med anstrengte kropps-og positurbilder ..type veldig mange hver dag...så reagerer folk. For det er noe merkelig når man i løpet av 2-3 innlegg kan vise frem bilder der kroppsstørrelsen varierer så til de grader slik det gjør hos henne. Det skurrer veldig også når hun presenterer seg som en ærlig blogger...det har hun klart å motbevise selv gang på gang.

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse kommentarene om hvor stor hun er i forhold til hvor mye hun påstår hun trener gjorde meg nysgjerrig. Aldri hørt om denne jenta før. Måtte da selvfølgelig google bloggen hennes, og her sitter jeg selv med en hel potetgullpose og spiser like there's no tomorrow. :fnise:

Tommel opp!

Anonymous poster hash: d3e1b...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg blir litt fortvilet av hele opplegget, for jeg var definitivt en av dem som virkelig heiet på henne i begynnelsen. Men vektnedgang sitter i hodet, og det er ganske åpenbart at hun ødelegger for seg selv hele tiden. Det er ikke så mye å gjøre med det, dessverre, men hun burde definitivt fått seg en Coach som bare dikterte alt hun skulle spise og trene, for de egenprosjektene hennes renner jo ut i sanden alle som en. Det er ikke så rart egentlig, det er vanskelig å være sin egen sjef på trening og kosthold, særlig når man har vært en virkelig elendig sjef tidligere.

På instagrammen hennes er det ganske synlig at hun ikke har samme matchvekt som hun hadde rundt bryllupet i fjor. Det kan alle i hele verden se. Trenger vi at hun bekrefter det for oss med å grave seg ned i nederlagsinnlegg?

Jeg synes det er ganske fascinerende hva folk mener de er berettiget til bare fordi de har lest bloggen til folk en periode: om man leser en blogg som handler om å bli frisk fra en spiseforstyrrelse, har man faktisk ikke RETT på livetwitring fra sondemating dersom vedkommende får et tilbakefall og innlegges på sykehus, bare fordi man har fått med seg de gode dagene. Vektnedgangsprosjekter handler om seiere og nederlag, og man har faktisk ikke "rett" på noe som helst egentlig. Men selvfølgelig, som denne tråden ganske klart illustrerer, når man prøver å legge lokk på helt åpenbare realiteter, går internett amok.

Anonymous poster hash: 4e3dd...592

Noe av det mange blir fortvilet over er den konsekvente slettingen av kommentarer som går på hennes vektoppgang. Uansett hvor saklige de måtte være så slettes de! De få gangene hun faktisk har svart så går hun til angrep på vedkommende...sier rett ut at hun føler seg angrepet??!! Hun er jo den som har blogget om ethvert gram hun har gått ned...og folk har heiet på henne. Fordi hun har vært flink. Men idèt hun legger på seg...da blir det tyst som i graven. Er man som hun påstår en ærlig blogger så forteller man om nedturene også og er dønn ærlig! Hun er den som har operert med 3 forskjellige startvekter...114 kg..135 kg..141 kg...bestemme seg da kanskje? Er det rart folk reagerer?? Hun fremstår som en som bruker sannheten der det måtte passe...ikke smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg insinuerer verken at det er spesielt lurt eller hensiktsmessig å drive med halvsannheter om alt mellom himmel og jord når man er blogger eller å angripe folk og gå i forsvarsposisjon hver gang man er kritisert, jeg er bare nysgjerrig på hva folk mener denne mobbingen av bilder osv egentlig skal oppnå. Man ender jo opp med å gjøre seg selv til fiendene hun allerede mener hun har.



Anonymous poster hash: 4e3dd...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene bare viser det folk snakker om....De fiendene hun mener hun har kan hun takke seg selv for. Og hadde moderator ment at det var mobbing i forbindelse med disse bildene så hadde de blitt slettet. Flere bilder som med rette har blitt slettet...copyright-latterliggjøring osv..Skal ikke nekte for at hun har underholdningsverdi når hun legger ut flere av disse bildene sine...ca 10 hver dag....samtidig som hun av alle klager over at andre er attention whores...*look who`s talking*.... sier jeg da..



Anonymous poster hash: d49bc...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var helt OK å være stygge med folk så lenge de har dårlig selvinnsikt. Men da har jeg lært noe nytt i dag også. :romeo:



Anonymous poster hash: 4e3dd...592
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var helt OK å være stygge med folk så lenge de har dårlig selvinnsikt. Men da har jeg lært noe nytt i dag også. :romeo:

Anonymous poster hash: 4e3dd...592

Nå er det mange som faktisk har prøvd å si det til henne...prøvd dette?.. :murvegg: Hun sletter jo alle kommentarer som er kritiske!!

Anonymous poster hash: d49bc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...