Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Forøvrig syns jeg det ser ut som helene veier godt over nitti KILO. hva tror dere?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Jeg tror det samme som deg...Altså, det er helt greit å veie det, men når man blogger i all offentlighet og er i samtlige blader..nesten inkludert Krigsropet om at man har gått ned 60 kg..men hadde en startvekt på 141 kg...da skurrer det i mine ører..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Veier ikke hun 81 kilo?

141-60 = 81.

Anonymous poster hash: 15733...94c

Hun sa for veldig kort tid siden at hun har lagt på seg igjen ganske mye....men nekter å si hvor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa for veldig kort tid siden at hun har lagt på seg igjen ganske mye....men nekter å si hvor mye...

Okey.

Så de nyeste bildene og hun ser kraftig ut. Jeg skjønner ikke hvordan hun kunne gå opp igjen, siden hun er på trening hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 15733...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 90+ og jeg ser fortsatt tynnere ut enn henne! Så de 81 kiloene kan du få billig av meg.



Anonymous poster hash: f154f...983
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det som blir så rart er at hun skriver i sin beskrivelse på Facebooksiden sin at hun er en ærlig blogger...Hvorfor er det da helt greit å fortelle hele verden hvor mye man har gått ned, men ikke vil si hvor mye man har lagt på seg...og bruker unnskyldningen at det er *drittflaut*...som hun beskriver det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger forresten ikke væreveldig webkyndig for å finne gamle sider. Bare søk på selve nettsiden på: http://web.archive.org/

Genial side å bruke til å mimre. Finner ting laaangt tilbake til internettets barndom.



Anonymous poster hash: 87f14...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God og rund :) mye å ta i mye å vær gla i. Sett det nye innlegget?



Anonymous poster hash: 759f9...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, brudd på opphavsrett, latterliggjøring, hets og svar på disse innleggene.

Printscreens har blitt fjernet, men link til webarchive er her fortsatt.

Jeg ber dere prøve å holde diskusjonen på et saklig nivå, og ikke komme med spekulasjoner og synsing. Vanlig praksis er å stenge tråder etter et visst antall ryddinger, og denne grensen er snart nådd i denne tråden.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker man å nå langt med bloggen sin slik hun har sagt så er første bud å ha respekt for leserne sine og ikke holde dem for narr!! Slik hun glefser, banner og kjefter på leserne sine så graver hun sin egen grav...



Anonymous poster hash: e166d...c2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God og rund :) mye å ta i mye å vær gla i. Sett det nye innlegget?

Anonymous poster hash: 759f9...73d

Trist at hun ikke forstår selv at hun ikke bør jobbe som PT...hun har ikke psyken på plass rundt sin egen overvekt, og klarer man ikke å motivere seg selv...hvordan skal man da klare å motivere andre?

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kjedelig når moderator kommer... da forsvinner all morroa!



Anonymous poster hash: 50a6d...822
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra kjedelig når man vet med 100% sikkerhet at det som påstås er "rykter" er helt sant.



Anonymous poster hash: 87f14...ae5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra kjedelig når man vet med 100% sikkerhet at det som påstås er "rykter" er helt sant.

Anonymous poster hash: 87f14...ae5

Ryktene har versert lenge, så det var veldig greit å få de bekreftet :)

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Jeg synes litt synd på henne etter å ha lest alt dette + bloggen.

Jeg også...men samtidig har hun bedt om mye av dette takket være sin ganske så uspiselige oppførsel mot de hun mener hun skal hjelpe...og det faktum at hun holder mange av leserne sine for narr...ikke nice...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det har vært mye krig i den "motivasjons" gruppen!

Anonymous poster hash: 50a6d...822

En god leder klarer å motivere og få folk med seg...Er tålmodig og inspirerende...Personlig anser jeg ikke henne som en god leder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også påfallene hvordan utbytting av beste venner minst en gang i året. Før så var det jo de to bestevenninnene anne og jade med flere ganger i uka på bloggen. Før de forsvant helt. Så var det de på telesupportjobben som var "verdens beste kollegaer", så forsvant de helt. Så har det vært en rekke andre treningsbloggere som har kommet og gått som bestevenninner.



Anonymous poster hash: 87f14...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten pinlig berørt når jeg leser det innlegget her:

http://www.helenedrage.com/hadde-du-virkelig-forventet-noe-annet/

Sånn apropos det det har blitt linket til i denne tråden....

Sitat fjernet grunnet opphavsrett.

Niennas, mod.

Anonymous poster hash: 68dca...80d

Opphavsretten gjelder ikke sitat. Sitering er fullt lov etter åndsverkloven, og er derfor ikke brudd på opphavsretten. Mitt sitat var linket til kilden og er derfor etter "god skikk".

Link: http://lovdata.no/lov/1961-05-12-2/§22

Anonymous poster hash: 68dca...80d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene sier på sin FB-side at *Visse mennesker er bare tragiske og ingenting mer*...Sikkert riktig det, men det tragiske er at når man forventer/krever at andre skal stå for sine valg men ikke gjør det selv...da nærmer vi oss tragikomisk....



Anonymous poster hash: e166d...c2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...