Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun lever i en annen verden enn meg ihvertfall. Jeg er på treningssenter for å trene, ikke for å være ufrivillig bakgrunnsmodell. Trodde de fleste var der for å trene, men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun lever i en annen verden enn meg ihvertfall. Jeg er på treningssenter for å trene, ikke for å være ufrivillig bakgrunnsmodell. Trodde de fleste var der for å trene, men.

SATS og ELIXIA har forbud mot filming og bildetaging på senterene sine... EVO også, men jeg tror ikke de er så flinke til å håndheve det.

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er så frekk. Både i de små innledningene hun skriver til hvert innlegg og i kommentarfeltet.

Maken!

Hun skal være glad noen tar opp andre sider ved sakene, hvis ikke hadde hun hatt null kommentarer.

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er så frekk. Både i de små innledningene hun skriver til hvert innlegg og i kommentarfeltet.

Maken!

Hun skal være glad noen tar opp andre sider ved sakene, hvis ikke hadde hun hatt null kommentarer.

 Enig!!! For å bruke hennes eget ord: bitchy!!!!

 

Så frekk hun er i kommentarfeltet også  :hakeslepp:  Har aldri vært innom kommentarfeltet hennes før nå. Hvem tror hun at hun er, som tillater seg å svare inntektskildene sine slik? Slik som hun fremstår vil jeg påstå at det i tillegg er svært dårlig reklame for Spenst også.... Jeg ville aldri hatt en slik ansatt eller kollega, eller PT for den saks skyld.

Endret av Agurk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at overvektige som ikke kan/vil gå ned i vekt må finne en slags sjelefred eller begynne å bare akseptere at slik er det, for å kunne "gå videre" i livet, være lykkelig..... Et evig jag etter den tynne kropp eller en ikke sykelig overvektig kropp er nok en belastning når en ikke har viljestyrke nok til å trene/forsake usunn mat. Jeg skjønner altså at de må for sin egen del akseptere st dette jaget er over for deres del.

MEN det er ikke dermed sagt at dette hverken er sunt eller en holdning de skal "prakke" på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke slitt med overvekt hele livet, var stor i et par år. Og brukt over to år på å trene fettet av, lever et sunt liv med trening og masse bra mat. Så det er nok ingen fare:)) de som sulter seg ned i vekt gjør en stor tabbe, så kyss meg et visst sted. Jeg har jobba for min nye kropp :) smask.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Gud bedre for noen bilringer på siste videoen på Instagram!

:sjokkert: ...Og hun påstår å ha trent 5-6 ganger i uken de siste 4 årene...yeah right!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært henne så tror jeg at jeg ville hørt med sponsorene om å få noen topper i større størrelser.....ikke sikkert at bilringene er så enorme som de virker som, men når toppen som er i et elastisk stoff er altfor liten så blir den som et pølseskinn som virkelig fremhever alt. Altså, den strammer inn sånn at det popper opp og blir mere fremtredende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God øvelse hun viser da ☺️ Jeg og får sånn "bilring" under sportstoppen pga fett som ligger over musklene rundt Lats. Dette er noe som ikke forsvinner hos meg samme hvor mye jeg trener.. En litt unødvendig kommentar om man skal være saklig i denne tråden kanskje? Overvektig eller ei.. Fortsatt et godt instagram innlegg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God øvelse hun viser da ☺️ Jeg og får sånn "bilring" under sportstoppen pga fett som ligger over musklene rundt Lats. Dette er noe som ikke forsvinner hos meg samme hvor mye jeg trener.. En litt unødvendig kommentar om man skal være saklig i denne tråden kanskje? Overvektig eller ei.. Fortsatt et godt instagram innlegg

Hvis sportsbh-en er for stram så får jeg også kant under den til tross for at jeg er slank.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sportsbh-en er for stram så får jeg også kant under den til tross for at jeg er slank..

En sportsbh skal holde puppene på plass da. Med litt pupper så kan man ikke bare gå opp i størrelse uten at det går ut over støtten. Nå skal det sies at for min egen del så får jeg denne "bilringen" selv om jeg øke omkretsen på vanlig bh fra 75 til 85 så, og ender da opp med en bh jeg like gjerne kunne droppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sportsbh skal holde puppene på plass da. Med litt pupper så kan man ikke bare gå opp i størrelse uten at det går ut over støtten. Nå skal det sies at for min egen del så får jeg denne "bilringen" selv om jeg øke omkretsen på vanlig bh fra 75 til 85 så, og ender da opp med en bh jeg like gjerne kunne droppet

Jeg har forsåvidt ikke så mye å holde på plass, men jeg mener at hvis jeg bruker en som er for stram rundt så får jeg en kant under :)

 

Jeg vet at sportsbh-er skal sitte helt stramt, men det er forskjell på helt stramt og ekstremt-stramt :)

 

(tok feil i farta forrige uke og klarte å presse på meg tenåringen min sin. DEN ble stram den!)

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forsåvidt ikke så mye å holde på plass, men jeg mener at hvis jeg bruker en som er for stram rundt så får jeg en kant under :)

Jeg vet at sportsbh-er skal sitte helt stramt, men det er forskjell på helt stramt og ekstremt-stramt :)

(tok feil i farta forrige uke og klarte å presse på meg tenåringen min sin. DEN ble stram den!)

Hvor lett man får denne kanten kommer nok litt an på hvor man har lagret fett og hvor mye fett man har :) for min del så lagrer jeg fett akkuratt der og får denne kanten uansett( ikke mye men nok) . Så da velger jeg en bh som gir meg støtte framfor en som ikke funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lett man får denne kanten kommer nok litt an på hvor man har lagret fett og hvor mye fett man har :) for min del så lagrer jeg fett akkuratt der og får denne kanten uansett( ikke mye men nok) . Så da velger jeg en bh som gir meg støtte framfor en som ikke funker ;)

Jeg veit det...

 

Mener ikke at man skal bruke en som ikke funker for å unngå det, tror du misforstår meg litt.

 

Jeg mener at ift den kommentaren om valkene til HD så er det ikke sikkert at de ville vært så fremtredende hvis hun hadde brukt en singlet i en større størrelse som ikke fremhever det så mye som på det bildet/videoen hun har lagt ut. Ikke sportsbh-en, men toppen/singleten/treningsskjorta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit det...

Mener ikke at man skal bruke en som ikke funker for å unngå det, tror du misforstår meg litt.

Jeg mener at ift den kommentaren om valkene til HD så er det ikke sikkert at de ville vært så fremtredende hvis hun hadde brukt en singlet i en større størrelse som ikke fremhever det så mye som på det bildet/videoen hun har lagt ut. Ikke sportsbh-en, men toppen/singleten/treningsskjorta :)

Det er jeg helt enig i :) da er det vel kanskje sånn at hun trives best i denne typen treningstøy, hver din smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg faktisk uenig med deg. ang øvelsen altså. Jeg synes den viser godt hvordan man skal utføre øvelsen.

Men nå er ikke jeg pt da, så mulig jeg tar feil selvfølgelig

 

Selve bevegelsen er riktig, men det blir bare sluttbevegelsen og hele hensikten forsvinner når det ikke er noe fokus på det øvelsen skal gjøre. Grunnen til at man gjør den er for å aktivere bakside skulder og rygg og da må man først tydelig trekke skuldrene bak og ned og holde de i spenn før bevegelsen kommer. Ikke bare bevege armene.

 

Slik: 

 

Det må jo være kjedelig for henne at de vanlige merkene som går fra XS-XL rett og slett blir for små. Det er det jo ingen tvil om ut i fra bilder. Spørsmålet er om hun heller burde bruke andre merker som har størrelser som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...