Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå steker hun kjøtt og kutter grønnsaker på snapchat og er "back in the game"

Bra for henne om hun kommer igang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk i terapi hos en fantastisk kvinnelig psykolog i 5 år :) Lærte så utrolig mye om tankemønster og alternative måter å bearbeide følelsene på. Det handlet om å bli bevisst hva som trigget matorgiene osv :)

Holder hun til i Oslo? Har hun avtale? Jeg sliter med det samme. Sier til meg selv at hver dag er en ny mulighet med bedre valg, men inngrodde vaner er vanskelig å endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder hun til i Oslo? Har hun avtale? Jeg sliter med det samme. Sier til meg selv at hver dag er en ny mulighet med bedre valg, men inngrodde vaner er vanskelig å endre.

Det handler jo mye om bevisstgjøring. Det å forstå hva du putter i deg. Folk flest har ikke oversikt over kaloriinntak, og tenker ikke over hva de spiser i løpet av en dag. Det kan være greit å få noen til å se på kostholdet ditt. Send meg gjerne en PM om du vil ha hjelp :)

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Holder hun til i Oslo? Har hun avtale? Jeg sliter med det samme. Sier til meg selv at hver dag er en ny mulighet med bedre valg, men inngrodde vaner er vanskelig å endre.

Hun holder til i Oslo men har dessverre ikke avtale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese hele denne tråden, men har skjønt såpass at ikke alle er like begeistret for HD.

Har ikke lest bloggen hennes, men har fulgt henne et døgn på snap nå. Hun virker jo søt og snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Orker ikke lese hele denne tråden, men har skjønt såpass at ikke alle er like begeistret for HD.

Har ikke lest bloggen hennes, men har fulgt henne et døgn på snap nå. Hun virker jo søt og snill?

Sier det så enkelt :... don't let the sweet face fool you....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamemerking er tydeligvis helt no-go der i gården.

 

 

Bladde kjapt gjennom Kamille Puls i butikken i dag, og så hun anbefalte et ukjent hudpleiemerke. Så vidt jeg fikk med meg så sto det ingenting om at det er et merke som sponser henne.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liseheidi

Har ikke satt meg så inn i hva greia er med denne bloggen, annet enn at hun har gått ned i vekt og er pt? Noen som vil fylle inn litt hva som er greia? Men hva SKJER med den foten på alle bilder? Er det en slags (mer eller mindre vellykket) posering? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Har ikke satt meg så inn i hva greia er med denne bloggen, annet enn at hun har gått ned i vekt og er pt? Noen som vil fylle inn litt hva som er greia? Men hva SKJER med den foten på alle bilder? Er det en slags (mer eller mindre vellykket) posering? ;)

Les GlutenBlasters kommentarer på tråden om Hvem som er den verste bloggeren for tiden... :)

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt meg så inn i hva greia er med denne bloggen, annet enn at hun har gått ned i vekt og er pt? Noen som vil fylle inn litt hva som er greia? Men hva SKJER med den foten på alle bilder? Er det en slags (mer eller mindre vellykket) posering? ;)

Jeg tror hun poserer slik for å virke slankere. Derfor bilder ovenfra og ned (ingen kan se dobbelthake da). Det med foten skjønner jeg ikke, men hun står på tå med det ene foten på hvert bilde. Bilder fra siden virker slankende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det med foten er bevisst, hun er sånn på alle bilder. Kan være en slags skade, at det ene bene er lengre eller noe. Tror ingen står sånn konstant frivillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det med foten er bevisst, hun er sånn på alle bilder. Kan være en slags skade, at det ene bene er lengre eller noe. Tror ingen står sånn konstant frivillig

Ja, det ene beinet er nok en 10-15 cm lenger enn det andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ene beinet er nok en 10-15 cm lenger enn det andre.

Nei, men en eller annen tilstand som gjør at hun står sånn. Jeg er ikke lege som du skjønner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg tror ikke det med foten er bevisst, hun er sånn på alle bilder. Kan være en slags skade, at det ene bene er lengre eller noe. Tror ingen står sånn konstant frivillig

Joda, det er bevisst..iflg henne selv så syns hun selv at hun ser bedre ut og slankere ut på bildene når hun har beinet slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er bevisst..iflg henne selv så syns hun selv at hun ser bedre ut og slankere ut på bildene når hun har beinet slik..

Jaha, så rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir vel den samme effekten som høye hæler gir. Beinet ser slankere ut.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...