Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både mats og helene har fjernet sivilstatusen på facebook. Er venn med typen hennes, og tidligere stod det at han var gift med helene d. Sommer

Står på instagrammen hans at han er gift med helene. Noe skjer mellom de ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke mannfolk er like opptatt av å endre instagram og alt sånt, sånn umiddelbart. Jenter går vel gjerne rett på det, for å vise at de er snurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener virkelig ikke å være frekk mot verken Helene eller eksen min, men jeg hadde ikke tatt det særlig seriøst om han ble leder i avholdsforbundet og kunne skryte av seks måneder uten alkohol... selv om han drakk like mye igjen etterpå. 

Jeg føler ikke sammenligningen er drøy. Når jeg ser at dette treningssenteret som Helene jobber på bruker "60-kilos historien" i reklamen, så føler jeg at de lurer kundene. Og hun protesterer heller ikke selv på det.

Jeg tror det vil slå tilbake på dem selv. De er vel desperate etter å tjene penger og bruker billige triks. Akkurat nå virker det som det er inn å vise fram fete damer. Jeg er selv overvektig, men liker ikke denne trenden. Den virker bare falsk. Det er heller ikke noe bedre å vise fram for tynne damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger hun på snapchat (Hvor man kan motta filmer eller bilder på 10 sek så kan man ikke se de mer, eventuelt kan man legge ut noe på "MyStory" hvor man kan se filmene og bildene i 24 timer) Og en av filmene i MyStoryen så åpner hu posen hvor brudekjolen er i, etterfulgt av et bilde av kjolen hvor det står "verdens fineste kjole <3 "

 

Håper detta var en ok forklaring for de som ikke snakker snapsk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegg som skulle være en forklaring forklarte jo ingenting :s

 

Trodde først du dissa min forklaring til Gundagrynte om snapchat! haha! 

 

Det siste innlegget hennes oser av det samme som alltid, tankespinn og lovnader om at snart kommer alt på plass.. Dette har vi hørt i et år snart 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg følger hun på snapchat (Hvor man kan motta filmer eller bilder på 10 sek så kan man ikke se de mer, eventuelt kan man legge ut noe på "MyStory" hvor man kan se filmene og bildene i 24 timer) Og en av filmene i MyStoryen så åpner hu posen hvor brudekjolen er i, etterfulgt av et bilde av kjolen hvor det står "verdens fineste kjole <3 "

 

Håper detta var en ok forklaring for de som ikke snakker snapsk!

Man takker og neier pent for fantastisk bra forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Det siste innlegg som skulle være en forklaring forklarte jo ingenting :s

Det bare stadfestet at alt ved det normale...tankespinn, kaos, ikke ordnings på verken mat eller trening...så intet er nytt under stolen :) I tillegg skriver hun at *det har alltid vært viktig for meg å være ærlig*.....ehh...akkurat ja....

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja, tidligere i uka skrev hun flere ganger "min" og "jeg".

Som jeg kommenterte i går eller dagen før, så har hun skrevet "vi" om denne leilgiheten før i uka også. Men oftest meg og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun får det til nå som hun jobber på treningsenter og ikke som t bane sjåfør. Hvis ikke er det noe som er alvorlig galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Kanskje hun får det til nå som hun jobber på treningsenter og ikke som t bane sjåfør. Hvis ikke er det noe som er alvorlig galt.

Så lenge man ikke tar skikkelig tak i det mentale: les årsaken til at man overspiser...så er det nesten det samme hva man jobber med...Med unntak av de som er overvektige pga medisiner eller sykdom så ligger overvektsproblematikken i psyken...slik det gjorde hos meg og det løsnet ikke før jeg fikk skikkelig hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke tar skikkelig tak i det mentale: les årsaken til at man overspiser...så er det nesten det samme hva man jobber med...Med unntak av de som er overvektige pga medisiner eller sykdom så ligger overvektsproblematikken i psyken...slik det gjorde hos meg og det løsnet ikke før jeg fikk skikkelig hjelp :)

Hva slags hjelp fikk du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hva slags hjelp fikk du?

Jeg gikk i terapi hos en fantastisk kvinnelig psykolog i 5 år :) Lærte så utrolig mye om tankemønster og alternative måter å bearbeide følelsene på. Det handlet om å bli bevisst hva som trigget matorgiene osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå steker hun kjøtt og kutter grønnsaker på snapchat og er "back in the game"

Endret av BeverTramp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...