Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Hun hviler vel på gamle laurbær, en-gang-i-tiden-gikk-jeg-ned-60-kg!!, og de vil kanskje prøve å melke "verdien" av det pluss at hun er en halvkjent blogger..?

For all del, det kan hende hun er flink når det gjelder den pt-utdanningen/kurs/whatever hun nå har i boks. Hun må jo kunne og vite mye, når hun en gang før fikk det til å funke for seg selv.

Men selv ville jeg ikke ha valgt henne som PT, mtp den innstillingen hun har og hvordan hun selv bare går opp i vekt (og hvordan hun har uttalt seg om andre overvektige, Utøya, herjet i kommentarfelt mm - men det er jo en annen sak) .

Tja...det var jo takket være Silje Mariela og en haug av andre coacher/kostholdsveiledere etc at hun da klarte å gå ned i vekt...fordi hun ble fulgt opp. Men selv da var det X innlegg i uken om tankekaos og sprekker/matorgier osv osv så det er veldig tydelig hvor problemet ligger. Og tar man ikke tak i det mentale hjelper det lite med all verdens kunnskap, for det handler om å omsette tanker og ord til action..og å mestre følelsene sine uten mat...For det er det hun gjør iflg seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hulderjenta

Tja...det var jo takket være Silje Mariela og en haug av andre coacher/kostholdsveiledere etc at hun da klarte å gå ned i vekt...fordi hun ble fulgt opp. Men selv da var det X innlegg i uken om tankekaos og sprekker/matorgier osv osv så det er veldig tydelig hvor problemet ligger. Og tar man ikke tak i det mentale hjelper det lite med all verdens kunnskap, for det handler om å omsette tanker og ord til action..og å mestre følelsene sine uten mat...For det er det hun gjør iflg seg selv.

OK. Jeg leste ikke bloggen hennes før jeg begynte å titte innom nå og da de to siste årene, så vet ikke så mye om hvilket opplegg hun har hatt. Høres ut som hun fikk god og solid hjelp i alle fall, ikke det det sto på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver nå at hun må avlyse to løp i høst grunnet uvented situasjon i livet hennes.... Hmmm

Står det på bloggen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både mats og helene har fjernet sivilstatusen på facebook. Er venn med typen hennes, og tidligere stod det at han var gift med helene d. Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats bor vel ennå i Oslo? Og han har vel Gaia siden HD sier hun jobber 16 timer om dagen..

Han skulle vel pendle til han fikk seg jobb i Fredrikstad? Men å fjerne sisvilstatusn pga det virker merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har hun skrevet det? De skulle leie skrev hun da det var snakk om oppussingen at de fikk velge tapet og fliser...

det sto i et av innleggene, at vi hadde fått leilighet, regna det som at de hadde kjøpt. De eide vel den leiligheten de kvitta seg med i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

det sto i et av innleggene, at vi hadde fått leilighet, regna det som at de hadde kjøpt. De eide vel den leiligheten de kvitta seg med i Oslo?

Nope...leieleilighet det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...leieleilighet det også :)

Ja skjønner, trodde dem hadde kjøpt siden dem var to med to inntekter... men men... uansett, hun skrev vi har fått leilighet, så regner med hun mente han da? Ikke godt å si du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ja skjønner, trodde dem hadde kjøpt siden dem var to med to inntekter... men men... uansett, hun skrev vi har fått leilighet, så regner med hun mente han da? Ikke godt å si du :P

Blir bare spekulasjoner og det er visst ikke så populært her på KG  :fnise: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Hva er målet med rumpeutfordringen? Skal både hun og kollega OPP i cm? :o

Ehhhh...tror det er slik at den ene skal opp og den andre skal ned...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener virkelig ikke å være slem, men å leve på den historien om at man gikk ned 60 kilo... selv etter at man har gått opp 20 av de igjen blir litt i meste laget.

Det blir litt som med eksen min som sluttet å drikke, før han var helt på kjøret igjen seks måneder senere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg mener virkelig ikke å være slem, men å leve på den historien om at man gikk ned 60 kilo... selv etter at man har gått opp 20 av de igjen blir litt i meste laget.

Det blir litt som med eksen min som sluttet å drikke, før han var helt på kjøret igjen seks måneder senere.

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig!

 

Jeg mener virkelig ikke å være frekk mot verken Helene eller eksen min, men jeg hadde ikke tatt det særlig seriøst om han ble leder i avholdsforbundet og kunne skryte av seks måneder uten alkohol... selv om han drakk like mye igjen etterpå. 

Jeg føler ikke sammenligningen er drøy. Når jeg ser at dette treningssenteret som Helene jobber på bruker "60-kilos historien" i reklamen, så føler jeg at de lurer kundene. Og hun protesterer heller ikke selv på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg mener virkelig ikke å være frekk mot verken Helene eller eksen min, men jeg hadde ikke tatt det særlig seriøst om han ble leder i avholdsforbundet og kunne skryte av seks måneder uten alkohol... selv om han drakk like mye igjen etterpå. 

Jeg føler ikke sammenligningen er drøy. Når jeg ser at dette treningssenteret som Helene jobber på bruker "60-kilos historien" i reklamen, så føler jeg at de lurer kundene. Og hun protesterer heller ikke selv på det.

Syns ikke du er frekk i det hele tatt, du sier det veldig mange tenker. Troverdigheten blir helt borte når folk driver på sånn, og jeg personlig syns det sier mye om hvor lite seriøse det treningssenteret er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...