Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Hjelpes så mye større hun ser ut på forsiden av Kamille enn hun gjør på bloggen...!

Og det beviser vel at hun fikser på bildene sine mener jeg.....For det er ganske stor forskjell ja! Akkurat det samme ser man hver gang noen andre tar bilder av henne...som da hun var i VG pga overfallet...og da hun var i VG og hadde kastet klærne..

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, hun var virkelig mye større på det forsidebildet enn på bilder på bloggen/insta! Hun har jo t.o.m dobbelthake, noe som ikke kommer frem på bildene hennes. Så, det er nok sånn som i Kamille hun virkelig ser ut..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlutenBlaster

Hun poserer jo sammen med forsiden på bloggen sin, og det er ganske synlig hvor viktig det er hvem som har tatt bilder. MEN: det er jo ingen som tar bilder av seg selv som likner på dem andre tar :fnise:

 

Jeg må ærlig si jeg er litt nysgjerrig på hva vinklingen er i bladet. Hvis hun drar frem "jeg har gått ned 60 kg"-historien igjen er jo det på grensen til tragisk. Særlig når man sammenliknet det med bildene i for eksempel denne saken.

 

http://fitnessbloggen.no/de-5-viktigste-tingene-jeg-har-laert-etter-ha-gatt-ned-60-kg/

 

eller denne

 

http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hun poserer jo sammen med forsiden på bloggen sin, og det er ganske synlig hvor viktig det er hvem som har tatt bilder. MEN: det er jo ingen som tar bilder av seg selv som likner på dem andre tar :fnise:

 

Jeg må ærlig si jeg er litt nysgjerrig på hva vinklingen er i bladet. Hvis hun drar frem "jeg har gått ned 60 kg"-historien igjen er jo det på grensen til tragisk. Særlig når man sammenliknet det med bildene i for eksempel denne saken.

 

http://fitnessbloggen.no/de-5-viktigste-tingene-jeg-har-laert-etter-ha-gatt-ned-60-kg/

 

eller denne

 

http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/

Selvfølgelig drar hun den historien...Hva og hvem er hun uten den?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, så kjedelig den samme historien er blitt. Spesielt siden den på en måte ikke gjelder lengre. Vet om en masse damer som har slanket seg for så å legge på seg igjen, ingen av dem kaller det en "sterk historie". Spar meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Da er i tilfelle dette noe hun har begynt med i det siste. Det har da alltid vært "vi".

Jammen det er akkurat det som er tilfelle...Spesielt siden de flyttet så har det nesten konsekvent vært *jeg*...når hun snakker om flytting, leilighet osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor et senter ansetter henne som personlig trener? Jeg vet ikke om jeg ville synes det var motiverende(i frykt for å få hennes kropp) eller demotiverende når jeg ser hvor lite effektiv hennes treningsprogram er. Dette høres nok veldig frekt ut, men det der er ikke kroppen til noen som trener mye og spiser sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Jeg forstår ikke hvorfor et senter ansetter henne som personlig trener? Jeg vet ikke om jeg ville synes det var motiverende(i frykt for å få hennes kropp) eller demotiverende når jeg ser hvor lite effektiv hennes treningsprogram er. Dette høres nok veldig frekt ut, men det der er ikke kroppen til noen som trener mye og spiser sunt. 

At hun i tillegg nå er utdannet innen kosthold....og skriver stadig vekk at verken trening eller kosthold er på plass..enda...som hun skriver..så forstår man hvorfor hun kùn har gått opp i vekt siden bryllupet for 2 år siden. Jeg kjenner ingen, verken slanke, overvektige eller noen midt i mellom som ville hatt en overvektig PT...rett og slett fordi de finner det ikke motiverende at en PT ikke klarer å ta vare på sin egen kropp. Og HD har iflg bloggen altså slanket seg siden 2011 og trent 5-6 ganger pr uke..og spist sunt...Der jeg kommer fra ville man sett adskillig mer trent ut hvis hennes opplysninger var sanne...

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun i tillegg nå er utdannet innen kosthold....og skriver stadig vekk at verken trening eller kosthold er på plass..enda...som hun skriver..så forstår man hvorfor hun kùn har gått opp i vekt siden bryllupet for 2 år siden. Jeg kjenner ingen, verken slanke, overvektige eller noen midt i mellom som ville hatt en overvektig PT...rett og slett fordi de finner det ikke motiverende at en PT ikke klarer å ta vare på sin egen kropp. Og HD har iflg bloggen altså slanket seg siden 2011 og trent 5-6 ganger pr uke..og spist sunt...Der jeg kommer fra ville man sett adskillig mer trent ut hvis hennes opplysninger var sanne...

Helt enig med deg.

Hun har sikkert en del kunnskap om forskjellige øvelser, MEN når hun faktisk er for feit til å gjøre noen av de, og man ser at det ikke funket for henne bør det vel ringe noen bjeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Helt enig med deg.

Hun har sikkert en del kunnskap om forskjellige øvelser, MEN når hun faktisk er for feit til å gjøre noen av de, og man ser at det ikke funket for henne bør det vel ringe noen bjeller..

Da velger man å gjøre ett av to...enten å lytte til bjellene eller kapitulere...Slik det virker nå har hun kapitulert og det er *elsk deg selv uansett str* som gjelder....Hvis hun er happy med det, så er jo det fint for henne, men jeg tror ikke på at hun er så happy. Det er stadig innlegg om tankekaos, at mat og trening ikke er på plass..MEN det er lov å kose seg mens man slanker seg...Hun burde heller hjelpe seg selv ved terapi for hun er alt annet enn klar for å hjelpe andre. Hjelper lite å ha *bevis* på at man er ferdig utdannet PT når man sier at det er øvelser man ikke vet navnet på eller klarer å utføre...Det blir ikke troverdig rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg forstår ikke hvorfor et senter ansetter henne som personlig trener? Jeg vet ikke om jeg ville synes det var motiverende(i frykt for å få hennes kropp) eller demotiverende når jeg ser hvor lite effektiv hennes treningsprogram er. Dette høres nok veldig frekt ut, men det der er ikke kroppen til noen som trener mye og spiser sunt.

Hun hviler vel på gamle laurbær, en-gang-i-tiden-gikk-jeg-ned-60-kg!!, og de vil kanskje prøve å melke "verdien" av det pluss at hun er en halvkjent blogger..?

For all del, det kan hende hun er flink når det gjelder den pt-utdanningen/kurs/whatever hun nå har i boks. Hun må jo kunne og vite mye, når hun en gang før fikk det til å funke for seg selv.

Men selv ville jeg ikke ha valgt henne som PT, mtp den innstillingen hun har og hvordan hun selv bare går opp i vekt (og hvordan hun har uttalt seg om andre overvektige, Utøya, herjet i kommentarfelt mm - men det er jo en annen sak) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...