Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Jeg synes det er litt ironisk at hun nå skal stå fremst i acceptance-bølgen i Norge. I sin litt lettere utgave for en tid tilbake sto hun ikke tilbake for å være nådeløs i sin omtale av overvektige. Både dem som var uenige med henne, og dem som hadde gått ned i vekt på en måte hun ikke selv likte (for eksempel slankeoperasjoner).

 

Hun skrev på bloggen sin at hun mente Jørgen Foss var udugelig i sitt verv som leder i landsforeningen for overvektige, og at hun helst ville takket ja til denne jobben på dagen, fordi da ville hun endelig kunne gjøre noe fornuftig. Hun stempler også Foss som kunnskapsløs og går ganske langt i å indikere at dette kan være en del av årsaken til at han fortsatt er ganske stor selv om han er operert. (At hun selv tar sterk avstand til diskusjoner om sin egen vektoppgang i etterkant av nedgangen, blir litt ironisk tatt dette i betraktning)

 

Hun har også uttalt ved flere anledninger at hun anser slankeoperasjoner som juks, og at flertallet av de som tar dem ikke lærer seg hva som skal til for å gå ned i vekt. Hver eneste gang dette har blitt reagert på på bloggen, har de som har kontaktet henne blitt avfeid som "unntak". 

 

Nå har hun "gått den naturlige veien" der hun skulle ha lært massevis med både coacher og PT-utdanning og kostholdsutdanning (ble den avbrutt plutselig?) og sluttresultatet? Like dårlig, med akkurat samme vektøkning som dem hun har kritisert. 

 

Jaja O.o. 

:takke:  Word! Skal lure på hvorfor det ikke har kommet noe innlegg fra en eller flere bloggere ang dette.....

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å glemme når hun ble så skuffet for at ikke hun selv fikk samme slankeoperasjon...

Det var ikke det hun skulle ha. Var bukplastikk hun fikk avslag på. Og det er jo godt, siden hun har gått opp så mye..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

For ikke å glemme når hun ble så skuffet for at ikke hun selv fikk samme slankeoperasjon...

Ja hun klarte ikke å gå ned nok for å få bukplastisk kirurgi....men det hjelper lite med slik kirurgi når man ikke har det mentale på plass...

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut reklame om atkins-bar med karamell. og IGJEN ikke merket det som reklame, og jeg får ikke til å kommentere på grunn av at jeg mangler et eller annet på pcen  :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Nå har hun lagt ut reklame om atkins-bar med karamell. og IGJEN ikke merket det som reklame, og jeg får ikke til å kommentere på grunn av at jeg mangler et eller annet på pcen  :sur:

Ja den er ganske drøy, siden det er helt åpenbart reklame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

http://i61.tinypic.com/20pyq00.png

 

Her er forsiden (Har litt problemer med Tinypic, håper linken fungerer)

OMG!! Der forsvant siste rest av noe som kunne ligne respekt for det bladet...Hvordan i himmelens navn kan de finne på å kalle noen som ikke har gjort annet de 2 siste årene enn å gå opp i vekt for inspirerende og motiverende???? Så glad jeg sa opp mitt abonnement...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Les hennes sterke historie"? Det var vel å ta i? Helt greit at hun skal dele sin historie om vekt, vektoppgang, nedgang osv. Men å kalle det en sterk historie er jo å gjøre narr av de som faktisk har en STERK historie! Og da snakker jeg ikke om vekt-historier, men livs historier, traumatisert barndom, osv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

"Les hennes sterke historie"? Det var vel å ta i? Helt greit at hun skal dele sin historie om vekt, vektoppgang, nedgang osv. Men å kalle det en sterk historie er jo å gjøre narr av de som faktisk har en STERK historie! Og da snakker jeg ikke om vekt-historier, men livs historier, traumatisert barndom, osv.

TAKK!!! Akkurat det er det flere av oss som tenker... som faktisk har en multitraumatisk historie bak oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...