Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Endelig 10 uker :nigo:

Hurra for 10 uker!

Takk :D

Gratulerer :-) !!!!! Enda nærmere den magiske grensen 12!

Vedrørende navn er det veldig spennende. Vil dere vite kjønn?

Vi har jentenavn klart, men det har vi hatt uavhengig av graviditeten. Guttenavn er litt mer usikkert....

Takk! Og ja, vi vil vite kjønn:) dere da? Har jo tenkt på navn, men føles så langt borte enda. Hr en litste med både jente og guttenavn på så får vi se når vi vet hvliket kjønn det blir:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kom jeg og hunden oss ut på tur!:) gikk i en fin turløype her i byen, men gikk bare det som vanligvis ville tatt meg 15-20 min tur/retur. Nå tok det 40 min! Jaja... :) har i allefall vert på tur! Nå må jeg jammen meg hvile etter 40 min rolig gange:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med tur! kan tenke meg det gjorde godt for kropp og sjel! (og så kan jeg tenke meg det er godt å hvile etterpå... :ler:) At ting tar litt mer tid enn før; vel selv den lengste reise begynner med et skritt... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med tur! kan tenke meg det gjorde godt for kropp og sjel! (og så kan jeg tenke meg det er godt å hvile etterpå... :ler:) At ting tar litt mer tid enn før; vel selv den lengste reise begynner med et skritt... :)

Ja, den gjør det.. :) bare litt kjedelig når man før svangerskapet gikk i allefall 8 km tur til dagen:p men få bare innfinne meg med at slik er det nå:) gå jeg for fort så blir jeg mer kvalm også, og det vil jeg IKKE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid deilig å få seg en liten tur, selv om den plutselig varer dobbelt så lenge som den "skal". Jeg er altfor lite flink til å gå tur for tiden, er egentlig veldig glad i å gjøre det :) Så nå når jeg leser hva du skriver, så føler jeg at jeg må ta meg litt i det. Jeg er mye trøtt av naturlige årsaker for tida, så jeg vet hvorfor jeg ikke orker så mye. Men hadde vært greit å komme i gang igjen med de deilige spaser-turene mine, selv om jeg også sikkert bruker dobbelt så lang tid som når jeg er i god form og ikke så trøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All trening er god trening tenker jeg. Bedre enn sofa sitting. Synes du skal være fornøyd med den turen :-) også med tanke på tilstanden din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er halt sant det du:) forvneter nok bare alt for mye av meg selv:)

Idag har jeg tuslet litt med takkekortene fra bryllupet og kjøpt vintersko:)

Nå er det tv kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den gjør det.. :) bare litt kjedelig når man før svangerskapet gikk i allefall 8 km tur til dagen:p men få bare innfinne meg med at slik er det nå :) gå jeg for fort så blir jeg mer kvalm også, og det vil jeg IKKE;)

Jeg også. Må bare innse at det funker ikke akkurat nå, selv om det er litt trist. Det kommer jo forhåpentligvis bedre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jo det:) nå er jeg og får væske! De er så hyggelige sykepleierne her:) er litt "godt" å få en erfaring som pasient også, tror alle helsearbeidere har godt av det:):)

Formen var ganske god på mandag etter at jeg fikk væske, er den det i dag så tenker jeg det hadde vert deilig med en tur i svømmehallen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du får i deg litt væske! Det er vitkig for deg og lille i magen :hjerte: Håper virkelig kvalmen og hypermesisen gir seg snart. Har de sagt noe om "prognosene" dine fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjenner det trengs!:) urinen er ganske mørk før jeg får væske:p det ble sagt at det ville nok bli værre før det ble bedre.. Kjenner jeg er mer kvalm nå,men klare å holde det sånn ca i sjakk med kvalmestillende:) legen sa hun håpte det ble bedre en gang i uke 12-16, men hun kunne jo ikke love noe:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av meg selv i kveld :fnise:

Legger meg under dyna, aah deilig. FOR VARMT! Tar av dyna, FOR KALDT. På med teppe, FOR VARMT. På med kun dynetrekk, FOR KALDT. På med ullundertøy og dynetrekk, sånn ca passe :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehehehe håper du fikk en god natt til tross for temperatursvigningene 🙈

Merket på soverommet selv at det har blitt kjøligere ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe håper du fikk en god natt til tross for temperatursvigningene

Merket på soverommet selv at det har blitt kjøligere ute

hehe, det ble en ok natt;) merker jeg tisser mye oftere nettene etter at jeg har fått væsketilførsel, så blir jo litt urolige netter:) sov til 12 og er fortsatt helt utslitt:p begynner å få influensa også, så det spiller nok også inn;)

Heihei!

Her vil jeg jo følge med! :)

Slitsomt med hypermesis! :( Håper ikke det varer så alt for lenge!

Koslig at du fant veien inn hit:)

Ja, det er det.. Men slik er det vel bare dessverre... :/ håper jeg slipper det hele svangerskapet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti så trøtt jeg er! Sto opp kl 12, spiste litt frokost, dusjet, tur på butikken, leke med hunden. Nå er det tid for å sove igjen:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...