Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Åå så heldig :hjerte:

Håper jeg er så heldig at det klaffer for meg i denne mnd (pp2) :rodmer:

Krysser fingrene for deg og sender masse babystøv :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er babystøv? Jeg kobler ikke det til aske, men tja... Litt sånn pudder og talkum? Det klaffer nok for deg også, Frk.mh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er babystøv? Jeg kobler ikke det til aske, men tja... Litt sånn pudder og talkum? Det klaffer nok for deg også, Frk.mh :)

Hehe, det jeg også tenker faktisk( talkum og puffer altså :) )

Ja, blir nok min tur også, blir bare litt sprø av denne prøvingen..

Ikke det at vi har prøvd lenge heller, er jo folk som prøver i mange år, uten at det er noen spesiell grunn til at det ikke klaffet før.. Men hey, håper jeg slipper det da. Håper babystøvet hjelper :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra formen din var bedre i går! Og å spise sjokolade må jo være en bragd, for det er i alle fall noe av det siste jeg har lyst på når jeg er kvalm! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg igså ser for meg sånn pixiedust som Lilleninja snakker om! :)

Og ja, håper formen er like god i dag. Ligger fremdeles i sengen, så blir spennende å prøve på frokost:)

Ja, det med sjokoladen var nesten som en seier;) har jo ikke spist det side jeg ble gravid;) smakte ikke like godt som før da, men kanskje like greit!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje bare det var meg som har et litt makabert syn på det :fnise: Litt sånn babyaske eller lignende som spres i vinden. (bare aske var PG-versjonen ;))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg er så redd for MA om dagen... Har vel egentlig "ingen grunn" til å være det men føles skummelt at vi nermer oss uke 12 og at folk snart skal få vite det. Tenk om vi forteller det og så har jeg et dødt foster i magen? Og at vi ikke får vite før uke 18? Tror grunnen til at jeg bekymrer meg litt er at kvalmen er litt snillere om dagen. Sikkert mye pga kvalmestillende, men er så vant med at kvalmen sthrer hele døgnet. Nå er jeg bare uggen.. Føler meg veldig gravid da heldigvis...

Edit: la til noe.

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte akkurat samme som deg når vi nærmet oss de 12 ukene :) Vi hadde jo sagt det til familien før vi passerte 12 uker (mange fikk vite det noen dager etter positiv test bare :fnise:), men var også redd for at alle skulle bli skuffet hvis det var MA :/ Men så kom vi på OUL og alt var i skjønneste orden :)

Det ordner seg nok :hug: Men er lov å være litt bekymret også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat samme som deg når vi nærmet oss de 12 ukene :) Vi hadde jo sagt det til familien før vi passerte 12 uker (mange fikk vite det noen dager etter positiv test bare :fnise:), men var også redd for at alle skulle bli skuffet hvis det var MA :/ Men så kom vi på OUL og alt var i skjønneste orden :)

Det ordner seg nok :hug: Men er lov å være litt bekymret også :)

Ja, tenker at det er nok andre enn meg som tenker slik..:) er skikkelig nervepirrende! Men hår seg nok til. Hørte du hjertelyden før oul? Fastlegen vil prøve nå om to uker og da er jeg 13+1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj jeg er så redd for MA om dagen... Har vel egentlig "ingen grunn" til å være det men føles skummelt at vi nermer oss uke 12 og at folk snart skal få vite det. Tenk om vi forteller det og så har jeg et dødt foster i magen? Og at vi ikke får vite før uke 18? Tror grunnen til at jeg bekymrer meg litt er at kvalmen er litt snillere om dagen. Sikkert mye pga kvalmestillende, men er så vant med at kvalmen sthrer hele døgnet. Nå er jeg bare uggen.. Føler meg veldig gravid da heldigvis...

Edit: la til noe.

Jeg tenker også sånn...ikke noe morro :trist: Det hjelper iallefall ikke å google,der finner man alltid det verste. Må gi meg selv forbud der altså! Tenker det blir greit å dra på UL i uke 12, men da er jo også angsten for at de oppdager at alt ikke er som det skal til stede. Hysterisk føstegangsfødende, anyone :fnise: Vi får trøste oss med at det går jo som regel bra! :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i samme båt ja ! Tenker bare på dem som hverken har hatt ul eller hørt hjerte før uke 12, også forteller de tiø kjente og kjære om

Spiren i magen ( etter uke 12) også kommer de på ul i uke 18- og det er ingenting der. Jeg hadde ikke Fiksa det! Hadde ikke turt å si det til en sjel. Men jeg tror tankegangen er vanlig for oss alle ja .... Når skal du på ul da ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg også mye på før jeg var på UL igår. Jeg fant tall som tilsa at sjansen for MA er 1%. Og det er jo ingenting - dvs. at det var 99% for at alt var i orden! Men sånn tenker man jo ikke, man tenker jo det verste :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker alltid det værste;) googling er IKKE lov her i heimen om slike ting. :) blir bare hysterisk! Skal ikke på ul igjen før ordinær, har ikke fått dato på den enda. Blir jeg for nervøs får jeg bestille en privat i mellomtiden:) tenker at det blir bra bare å høre hjertelyd også, legen vil prøve neste time og da er jeg 13+1. Får bare innstille meg på at det kan være for tidlig:) voldsomt til katastrofetanker hos oss gravide. Mannen sier at jeg ikke må tenke slik. At det kan gå galt etter oul også og det er jo sant det da. Det kan gå galt etter at babyen er født også, man er aldri forsikret at det vil gå bra.. Blir nok bare mer og mer bekymringer på oss;) slutter ikke etter graviditeten:p

Nå var jeg jo på ul i uke 9 og såg et bankende hjerte. Gyn sa at det mest sansynlig gikk fint da. Men man vet jo aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...