Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den har jeg snust på også! Hvor tykk er den syns du, trenger man et lag ull e.l. under når vi kommer til januar?

For meg er det nok bra nok tror jeg:) men vi har ikke så kalde vintre, hvor kaldt har dere det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang er den egentlig? Jeg er lav, så hvis jeg vil unngå å se kortvokst ut må jeg ha en jakke som ikke går stort lenger ned enn til midt på lårene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang er den egentlig? Jeg er lav, så hvis jeg vil unngå å se kortvokst ut må jeg ha en jakke som ikke går stort lenger ned enn til midt på lårene :P

Mener at det var ned på lårene, men skal sjekke når jeg kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for oppvæsking og jeg ligger igjen her med nål i armen. De sliter med blodårene mine og det er litt kjedelig.. Bommer som regel på to før de treffer så begynner å få noen stikk nå. De sa mulig jeg måtte ha innleggelse av veneport eller piccline... Orker ikke å forklare nå men et lite søk i google og det er god forklaring for de som er interesserte.

Antibiotikaen har heller ikke virket skikkelig enda så det blir tatt litt prøver for å se hvordan infeksjonsstatus ser ut.. Håper den er ok, vil ikke bli innlagt igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten i uke 11 i dag! :strix:

På vei: 11+0

Igjen til termin: 29 uker

Neste kontroll: inn å få væskepåfyll på torsdag og oppfølgingstime i morgen hos legen:)

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: Er utålmodig for å komme til uke 12, men etter det er det greit at det tar litt tid. Har mye å forberede meg til;)

Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt!

Vektøkning: - 4 kg

Vann i kroppen: Nei

Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene.

Kynnere: Nei

Matkick: håpløst å finne noe som frister! Maten jeg får i meg må fister mye der og da, så er vanskelig å planlegge. Det som stort sett smaker ok alltid er kiwi.

Plager: Kvalme og tretthet..

Humør: godt humør, stort sett:)

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamalicious hadde jammen meg mye fint. Det blir litt koselig å kjøpe mammakjoler også, selv om jeg håper jeg kan gå i mine vanlige klær så lenge som mulig.

Håper det går greit med væsketilførselen i dag :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går treigt:p veneflonen ligger å klistrer seg til åreveggen, så den drypper ikke med mindre jeg drar i slangesettet :P

Jeg gleder meg også til å kjøpe mammakjoler <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det nok bra nok tror jeg:) men vi har ikke så kalde vintre, hvor kaldt har dere det? :)

Her kan det bli helt ned mot like under -20 på det kaldeste. Burde vel eeegentlig hatt en dunjakke, den jeg har fra før er superdeilig men den har neppe plass til mage, og alle gravid-dunjakker jeg har sett er så grusomt stygge :glare:

Håper det går greit med deg til tross! Har fått angst for veneflon etter EXU'en da sykepleieren stakk veldig feil i hånda, hovnet skikkelig opp og det var så vondt at jeg holdt på å besvime, så jeg skjønner deg godt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det var ned på lårene, men skal sjekke når jeg kommer hjem:)

Fant du ut av lengden? :) Har nemlig ikke noen jakker som går igjen på bumpen på ettermiddagen, så jeg må bruke glidelåsen under magen og knappene over. Stilig med en åpen sprekk foran ;)

Og hipp hurra for 11 uker!! :hoppe::strix::duskedame:

Håper du føler deg bedre etter væskeinntaket :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut av lengden? :) Har nemlig ikke noen jakker som går igjen på bumpen på ettermiddagen, så jeg må bruke glidelåsen under magen og knappene over. Stilig med en åpen sprekk foran ;)

Og hipp hurra for 11 uker!! :hoppe::strix::duskedame:

Håper du føler deg bedre etter væskeinntaket :)

Hei orket ikke å styre med det igår, men hadd den på meg til legen i dag. Var 5 grader ute!!! Den går ca 10 cm over kne på meg og jeg er 163:):) jeg har fremdeles en del plass i de andre jakkene mine, må nå var det den varmeste:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 2 uker sykemelding til og så ny legetime:) gleder meg til den. Da skal prøvene tas og vi skal lytte etter hjertelyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig.. Jeg fikk tilbud til å delta i en studie om "Skiftarbeid og helseplager" som norsk sykepleierforbund og statens arbeidsmiljøinsituttt skal gjennomføre, men siden jeg er gravid kan jeg ikke være med.... Akkurat nå er jeg jo sykemeldt uansett, men hadde vert kjekt å delta på noe slik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du blir tatt vare på :) Er du fortsatt like dårlig?

Det begynnte å komme seg når jeg tok kvalmestillende, men så måtte jeg jo ta antibiotika, og nå er det ikke så bra igjen.. Kuren er til søndag.. Så håper det kommer seg etter det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynnte å komme seg når jeg tok kvalmestillende, men så måtte jeg jo ta antibiotika, og nå er det ikke så bra igjen.. Kuren er til søndag.. Så håper det kommer seg etter det:)

Ja, håper virkelig du blir bedre snart! Slitsomt hvis det skal være sånn mye lengere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, håper virkelig du blir bedre snart! Slitsomt hvis det skal være sånn mye lengere :)

Ja, har vert en veldig fin dag i dag da:) kvalmen har vert overkommelig og jeg har hatt litt ekstra energi. Lagde og spiste middag, samt hadde besøk av en veninne der jeg spiste sjokolade! Utrolig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå trodde det var prøvedagbok du hadde jeg, men så er du gravid :rodmer: så utrolig koselig :hjerte: gratulerer! skal følge med her :hug:

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå trodde det var prøvedagbok du hadde jeg, men så er du gravid :rodmer: så utrolig koselig :hjerte: gratulerer! skal følge med her :hug:

Nei jeg var heldig å ble gravid i pp1, snakk om flaks:) koslig at du vil følge med! :hjerte:

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...