Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri tatt postafen selv, har bare erfaring med afipran på den måten :P

Men har en veninne som alltid har tatt postafen når vi skal fly og hun tok den ikke så lenge før vi skulle gå på flyet , så hun merket tydeligvis veldig rask virkning!

Etter 4 timer og ingen virkning ble det Afipran. Så da får vi bare se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere fine jenter! Noen som har erfaring med postafen? Lurer på hvor lang tid jeg skal gi den.. På felleskatalogen så står det virkning etter 1 t, men at den har halveringstid på hele 6(!) timer. Noe som gjør at den da sitter i i ca 12 timer. Ingen bedring av kvalmen så langt og det er 2 timer siden jeg tok den, e bare sinsykt trøtt noe som er en vanlig bivirkning, kan huske jeg tok denne da jeg var barn mot bilsyke og jeg sov jo i et halvt døgn etterpå:P

Psst. Beklager evt skrivefeil. Skriver fra ipad og tastaturet er litt upresist til timer . Og akkurat nå gidder jeg ikke å sjekke etter feil :P

Uff, høres grusomt ut å ha det sånn som du har det nå!

Jeg fikk Postafen, men kjente ikke noe særlig effekt av den. Tok den bare én gang, da. Håper den fungerer for deg, og at du blir lagt inn fort hvis du trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 4 timer og ingen virkning ble det Afipran. Så da får vi bare se:)

Da krysser vi fingrene for virkning med afipranen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje ha virket noe, men ikke nok. Prøvde å spise, men det kom opp igjen.. Tok ikke ut zofranen i dag da den er så dyr.. Så de blir legetime i morgen og ta ut zofranen. Får bare se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger jeg i en seng på gynekologisk og venter på innleggelse.. Var ikke i form til ul i dag så den er avlyst inntil videre:/ kanskje jeg får her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger jeg i en seng på gynekologisk og venter på innleggelse.. Var ikke i form til ul i dag så den er avlyst inntil videre:/ kanskje jeg får her da..

Huff, men det er kanskje det beste! God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått veneflon og væske..:) har fremdeles ikke sett legen da...

Huff, ikke noe moro å ikke holde på hverken mat eller drikke, men bra at du blir tatt vare på nå :(

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter! Da har jeg fått vert på ul undersøkelse og har sett et lite hjerte banke! Ubeskrivelig følelse :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...