Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Helluu :vinke:

Heihei! Koslig at du fant veien inn hit :D

I dag kom jeg meg på kveldsvakt, men fytti så trøtt jeg er! Skullee trodd jeg hadde gått dobbeltvakt ;)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoho så sliten!:P sov frem til 11. Men tror jammen meg jeg må sove noen timer til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tapper som orker å dra på jobb i den formen du er i altså, og til og med på en sykehusavdeling (?) Er det mange tunge pasienter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tapper som orker å dra på jobb i den formen du er i altså, og til og med på en sykehusavdeling (?) Er det mange tunge pasienter?

Sykehusavdeling ja.. Det er varierende hvor tungt belegg det er. Igår var det ok:) vi får se hvor manhe dager det blir, men vil gjerne jobbe noen dager. Blir helt gal av å bare ligge hjemme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Det var veldig koslig! Hun virket helt fantastisk. Det som også virker kjekt er at hun også er jordmor på sykehuset i ganske stor stilling, så kanskje jeg får henne i fødsel:)

Hun hintet frempå om tvillinger, iom at jeg har så sterke symptomer, kjenner jeg får litt fnatt:p men nå skal jeg ha ul o. Et par uker så da får vi jo se om det er 1 eller 2;) håper det bare er 1, og at hjertet slår som bare det :hjerte:

Eller så hadde jeg utslag på ketoner i urin, mest sansynlig pga at jeg ikke spiser så mye. Men blir det utslag på glucose også er det risiko for at det er svangerskapsdiabetes, så da må det sjekkes videre. Jeg har også BMI på over 27 så jeg må til glucosebelasting rundt uke 17 snakket hun om.

Ellers kjøpte jeg kin første gravidbukse i dag. Ja, det er tidlig, men blir så kvalm av alt som strammer over magen (og jeg er så oppblåst) så da tenkte jeg det var på tide at jeg kan få gå med bukse igjen. Har bare brukt kjoler sålangt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoler er gull! Jeg syns bukser strammer uansett om man er gravid eller ikke jeg :sjenert:

Bra med en positiv opplevelse med jordmor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pluttselig begynner det å stramme. Bruker bare tights jeg nå. Og store stygge joggebukser hjemme.. :P Mest fordi jeg er oppblåst da. Har ikke kommet noe mage enda nei.

Koselig med god kjemi med jordmor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå nei :( såååå trist!!!! Har selv Pus og orker ikke tenke tanken engang 😩😩😩😩😪😪😪 han er det dyrebareste jeg har!

Håper Pus har levd et langt flott liv 💖💖💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå nei :( såååå trist!!!! Har selv Pus og orker ikke tenke tanken engang han er det dyrebareste jeg har!

Håper Pus har levd et langt flott liv

Så trist å høre :troest:

Det er utrolig trist og alle disse hormonene gjør det nok bare værre.. Han ble bare 3 år gammel, men han har hatt et fint liv. Har nok blitt skremt og løpt ut på hovedveien... Lille vennen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...