Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

👌👌👌 mødre kjenner sine døtre ja. Ingen tvil om det.

Natta 🌙🌙🌙🌙🌙😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vert en del dårlig, men føler det avtar litt nå.

Merker at de dagene jeg våkner tidlig så er det my værre og jeg får en dårligere dag. Våknet av at katten ville ut i 6 tiden og klarte ikke å sove på et par timer. Da var jeg veldig dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da. Det vil lissom ikke gi seg helt hos deg

Nei, er innstillt på at det varer lenge.. Så får jeg blir positivt overasket om det snur:)

Skal til en veninne i kveld, så håper at jeg er god nok til det! trenger å komme meg ut av huset kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan fort føle seg litt innesperret når man er sykemeldt

Og skal ta det helt med ro! Kjenner til den tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett deg litt overalt og har lagt merke til at du alltid svarer så høflig og hjelpsomt - det er så hyggelig å se! :)

Gratulerer med graviditeten, håper formen er stigende etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett deg litt overalt og har lagt merke til at du alltid svarer så høflig og hjelpsomt - det er så hyggelig å se! :)

Gratulerer med graviditeten, håper formen er stigende etterhvert!

Tusen takk! Det var hyggelig å høre!:) har jo sett deg også litt i flere av dagbøkene tror jeg.. :)

Hva er din historie? Er du prøver eller gravid?:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe lett ved sengekanten du hiver i deg før du står opp? :) Det kan hjelpe litt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe lett ved sengekanten du hiver i deg før du står opp? :) Det kan hjelpe litt hvertfall :)

Ja, har prøvd. Kan hjelpe noen dager mens andre dager er det ikke noen hjelp i det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, du har det ikke lett! :( Kunne det bare hjulpet hver dag, det hadde vært noe! :)

Det går heldigvis over:) uansett om det er 6 eller 34 uker til ;) håper cirkelig at det er 6 og ikke 34:p

Så lenge jeg klarer meg hjemme og slipper å bli innlagt for rehydrering så skal jeg være fornøyd:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått resept på noe kvalmestillende? Det kan jo forhåpentligvis ta bort det verste?

Legen ønsket å vente til fredag å se om det blir bedre med hvile, er jo egentlig enig med det for vil helst ikke ta medikamenter i svangerskapet uansett om de beregnes som trygge.

Det har blitt litt bedre med å kunne bruke dagene som jeg selv ønsker. Det å kunne sove til jeg våkner av meg selv er gull verdt. Da er jeg mindre kvalm enn om vekkerklokken ringer 05.50. Men jeg vil jo tilbake til jobb. Ønsker IKKE å gå sykemeldt hele svangerskapet for å si det slik... Så hvis det ikke bedrer seg får vi prøve med kvalmestillende, gradert sykemelding der jeg bare jobber noen kveldsvakter er jo også en mulighet om det ikkeblir bedre:) er som regel værst frem til 12 en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk hvitløk!!:)

Klarte meg fint hos veninnen min i kveld! Var UTROLIG deilig å komme seg ut:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...