lillemeg90 Skrevet 4. juli Forfatter #2641 Skrevet 4. juli Long time, no see. Lillesøster kom til verden 6 uker før termin på mest dramatisk vis med morkakeløsning og katastrofesnitt. Jeg gikk inn til sjekk pga en dårlig magefølelse og endring i bevegelsene hennes, begynte å blø på sykehuset og riene startet. Gikk fra 2-7 cm på 30 min, 10 min etterpå ble det slått alarm pga alvorlige funn på ctg og blødning hos meg. 8 min etterpå var hun ute. 1800 g og 41 cm, og heldigvis sprek ❤️ Veldig kjip opplevelse, men alt i etterkant har gått veldig fint. Vi fikk være hjemme med hjemmesykehus en uke etter hun ble født, og ble utskrevet denne uken. I dag er hun 5 uker og var 2500 g I går❤️ Jeg har fremdeles en del vondt og synes det er kjipt at jeg skal ha fysisk vondt i tilegg til den psykiske bearbeidingen, men det går seg til ❤️
malicious Skrevet 4. juli #2642 Skrevet 4. juli Uff det høres skikkelig dramatisk ut! Så godt å høre at dere til tross for opplevelsen, har det fint 💗
Millimani Skrevet 4. juli #2643 Skrevet 4. juli Så trist med for tidlig fødsel. Det er bra hun er sprek, og så får alle satse på at det ikke blir varige men. Nå må dere glede dere over den lille skatten, og nyte sommeren og baby-tiden som kommer, som best dere kan 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå