Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Å huff, misunner deg ikke nå altså!! Riktig god bedring, får håpe det gir seg snarest! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å huff, misunner deg ikke nå altså!! Riktig god bedring, får håpe det gir seg snarest! :klem:

Huff, fælt å være så kvalm! God bedring :klem:

Tusen takk begge to <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubestemt tid ja :) wow da har du noen late dager foran deg. Men det er nok det beste for deg og kroppen din skal du se

👍

Hva er hyperemesis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubestemt tid ja :) wow da har du noen late dager foran deg. Men det er nok det beste for deg og kroppen din skal du se

Hva er hyperemesis?

Satser virkelig på at det holder med et par dager for jeg skulle helst vert på jobb kjenner jeg. Dagene blir lange når man bare sover og spyr:p

Hyperemesis er ekstrem svangerskapskvalme.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Har spist en ting som ikke har fjort meg kvalm i dag! mango!! Kan anbefales, frisk og ikke for søt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og btw, i dag har vert den beste dagen ifht kvalme de to siste ukene, så jeg ble redd for at jeg hadde hatt MA. Så jeg løp ut og kjøpte test for å sjekke og den var slik som dette innen 30 sek. Kan tro jeg var lettet:p

post-59503-0-76882500-1408141287_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja måtte faktisk Google det etter jeg neste det. Det stod at kun 1% av de gravide opplever dette. Så du er jo maks uheldig. Forhåpentligvis det gir seg.

Ikke for å skremme men en test vil bli positiv i flere dager, til tross for en ma. Jeg gjorde det samme. Kjøpte test for å sjekke. Den ble klart positiv. Men dama på ul dagen derpå fastslo ma. Kroppen bygger hcg og det tar lang tid før dette hår tilbake, selv etter en ma. Det skal veldig lite hcg til før den slår ut positivt. Så dessverre er en sånn test falsk trygghet.

Tror nok ikke du opplever ma med så sterke symptomer. Så ta det helt med ro 😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvalmen holder seg overkommelig og helst borte fremover :klemmer: Høres ikke godt ut i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er for fullt tilbake i dag;) for noe drit altså, må prøve å drikke nokk slik at jeg slipper inn å få intravenøs væske. Det vil jeg jo helst ikke...

Forstår at det kan ta en stund før man får negativ test, men ble allikevel litt lettet da det er det er den sterkeste testen jeg har fått;) på ikm så var den der man ikke i nærheten av dette!

Takk fine ord jenter! Er kjekt å komme inn i dagboken da:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :hug: Høres helt forferdelig ut med hypermesis! Jeg har nok med vanlig svangerskapskvalme, så kan ikke forestille meg hvordan du har det engang! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe særlig...

Leste at flere som har hyperemesis har bakterien helicobacter pyliori i magesekken, og de lurer på om det kan ha en sammenheng. Jeg hadde i allefall den bakterien og fikk en trippelkur (to typer antibiotika og en syrepumpehemmer) for det for noen år siden. Men kan jo være at det ikke tok knekken på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt to gode dager nå, men i dag er det visst tilbake for fullt... Tenker vi må si det ril foreldrene våre nå. Er vanskelig å skjule det for dem når jeg er så dårlig.

Planen var jo å vente til etter tidlig ul. Men det er ganske lenge til hvis jeg fortsetter å være så dårlig..

De vil jo uansett får vite det om det skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Huff da. Det gikk jo så bra i går ;( men som du sier, du vil sikkert bli å fortelle det hvis det går galt så da er drt sikkert ok p fortelle dem det allerede nå. Da kan de trå til og gi deg litt mental støtte og gode ord underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Huff da. Det gikk jo så bra i går ;( men som du sier, du vil sikkert bli å fortelle det hvis det går galt så da er drt sikkert ok p fortelle dem det allerede nå. Da kan de trå til og gi deg litt mental støtte og gode ord underveis :)

Ja, og den der å slippe å skjule hvorfor jeg er sykemeldt..

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da veg mødrene det! :) vi inviterte dem på besøk i ettermiddag så fikk de en liten gave hver. Inne i dem var en tutt og en lapp der det sto: Hei Mormor/farmor! Vil du ta vare på denne til jeg kommer til verden i april?

De ble kjempeglade:D

Hadde som sagt tenkt å vente, men pga all kvalmen så ble det litt vanskelig... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå for en fantastisk morsom måte å gjøre det på :) kan tenke meg det var en morsom og rørende opplevelse ❤️ Klart de ble glade! Du fikk aikkert mange spørsmål også kan jeg tro! Så bra. Det ble med andre ord en hyggelig kveld på dere 👍👍👍👍😉😉😉👌👌👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig! :-D

Åååå for en fantastisk morsom måte å gjøre det på :) kan tenke meg det var en morsom og rørende opplevelse ❤️ Klart de ble glade! Du fikk aikkert mange spørsmål også kan jeg tro! Så bra. Det ble med andre ord en hyggelig kveld på dere

Ja, det var kjempekoslig! Mamma hadde en mistanke om det, men svigermor ble sjokket og glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...