Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld er jeg skikkelig trist. Det gjør så vondt at pappaen min er død og ikke får oppleve å bli bestefar.

Han hadde virkelig blitt den beste bestefaren. Hadde alltid et smil om munnen og var så flink til å fenge barna. Han gikk alltid ned på deres nivå og du såg hvor godt han trivdes med å leke.

Han hadde vert så stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Så trist å høre. Kondolerer! :troest:

Jeg har flere ganger sagt til mannen min at jeg på en måte gruer meg til vi skal få barn, for det er så vondt at min pappa/deres morfar ikke får delta. Nå er vi liksom der at jeg er gravid og dt er skikkelig sårt.

Er godt å vite at han i det minste hadde vert verdens stolteste morfar <3

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 uker!:):)

"Embryoet er i begynnelsen av denne uken fem uker gammelt. Det er like stort som en liten bønne og har nå en liten åpning hvor munnen formes, og to små nesebor. Hodet og hjertet er store i forhold til kroppen. Hjernen består av et tynt cellelag som omgir de såkalte hjernehulrom, som kan ses som store svarte hull på ultralyd. Vi skiller mellom endhjernen (den egentlige storhjernen, som foreløpig er den minst utviklede delen av hjernen), mellomhjernen, midthjernen og den bakerste del av hjernen som gir opphav til blant annet lillehjernen.

Hjertet slår mellom 130 og 160 slag i minuttet. I hjertet dannes viktige deler av skilleveggen og hjerteklaffer. Arm- og bein-knopper vokser og ser ut som små padleårer. Nå er ikke embryoet flatt lenger. Det er helt innelukket i fostervannssekken og er dekket av et tynt hudlag." - kopiert fra Babyverden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, skjønner godt det med faren din. Her er tittelen "mormor" reservert, selv om barna aldri blir kjent med henne.

Og hurra for 7 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg, skjønner godt det med faren din. Her er tittelen "mormor" reservert, selv om barna aldri blir kjent med henne.

Og hurra for 7 uker! :hoppe:

Det er surt det der altså... Klem til deg også! :klem:

Heldigvis går det opp og ned, så i dag er det ganske bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har begynt å knekke koden må den der kvalmen min..

Søvn: må sove mye, og sovne til jeg våkner av meg selv. Ligge en stund i sengen. Har blitt værre de gangene jeg har prøvd å spise noe på sengekanten før jeg våkner.

Mat: tomater er noe av det eneste som virkelig frister, og har heller ikke blitt kvalm av det. Tomatsuppe var topp. Hvitt brød med ingenting på, gjerne ristet. Etter jeg har spist så blir jeg mindre kvalm om jeg legger meg ned og hviler en stund.

For noe herk, men greit når man føler man begynner å knekke koden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra du har funnet noe som tilsynelatende funker!! Fortsett sånn :troest:

Ja, det er fint :D

Vet det blir mye prat om det her inne for tiden, men det er ikke så mye mer som opptar meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så nervøs for SA/MA om dagen og google gjør det ikke akkurat bedre :P

Blødning har jeg ikke hatt, og hører mange som har hatt MA sier at de føler seg tomme.

Jeg føler meg ikke tom, jeg føler meg virkelig gravid! Forstår ikke hvorfor jeg skl gå rundt å bekymre meg så mye, er ikke så mye å gjøre for å hindre det uansett. Gleder meg til tidlig ul om 3 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har måttet oppdatere meg - først og fremst : så ufattelig trist å

Lese om faren din. Det er jo akkurat i slike stunder man ønsker de nærmeste tilstede og dele gledene med dem. Sender deg en god klem der 😘

Aå bra å høre at du kanskje har knekt koden med kvalmen! Det er jo ingenting bedre enn det ! Det er kjempe bra! Du får teste det ut og se om dette kanskje kan være løsningen for deg.

Man blir ikke bedre av å

Google nei! Drt vet jeg alt om!! Fikk tilogmed beskjed av legen om å slutte å lese alle historiene på nett. Man får gjerne ikke solskinnshistoriene, men heller de dårlige dessverre. Nå har jeg opplevd begge deler, både sa og ma. Ved sa får man ikke noe annet varsel enn blødninger som gjerne starter med brun utflod eller litt blod. Det utvikler seg fort til

Kraftige

Blødninger! I hvertfall gjorde det det for meg! Med ma var drt helt annerledes ! Ingen varsel ! Kanskje bare den tomhets følelsen.

Men dette skal ikke skje deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å ikke tenke så mye på det :klemmer: Det er ikke noe man kan gjøre noe ved uansett, så da er det vel ingen vits å bekymre seg... Jeg trøster meg med at jeg fremdeles er ung og har mange år igjen i fruktbar alder før det er for sent. Jeg kommer nok til å bekymre meg for SA neste gang, men man må prøve å overskygge bekymringene med glede over at man bærer på er embryo/foster. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...