Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj det er kjipe greier .. Men snu det og se

Det fra en annen vinkel : reise har du kunnet gjøre hele livet og kan du gjøre igjen - nå er det viktig at spiren din gror seg stor og sterk og

Forblir der den er 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du ikke får reise, Lillemeg90 :troest: Det kommer flere sjanser :) God bedring!

Usj det er kjipe greier .. Men snu det og se
Det fra en annen vinkel : reise har du kunnet gjøre hele livet og kan du gjøre igjen - nå er det viktig at spiren din gror seg stor og sterk og
Forblir der den er 👍👍👍

...men det hadde vel ikke vært skadelig for fosteret å dra akkurat :klo: Sånn at h*n hadde vel vokst seg like stor og sterk og forblitt på plass selv om hun dro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har vinklet det jeg skrev helt feil ........ Meningen var å få frem at reise kan man gjøre ellers. Nå er det viktig å ta vare på sin egen helse og spiren i magen. Føler man seg ikke bra så er det jo ingen vita i å tvinge seg til å reise, for så å ev føle seg verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du har vinklet det jeg skrev helt feil ........ Meningen var å få frem at reise kan man gjøre ellers. Nå er det viktig å ta vare på sin egen helse og spiren i magen. Føler man seg ikke bra så er det jo ingen vita i å tvinge seg til å reise, for så å ev føle seg verre.

Gotcha! :tommel:

Måtte bare forsikre meg om at jeg ikke hadde tolket deg dithen at du mente at reising var skadelig for fosteret :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode tanker og fine ord! Dere er så gode!

Føles surt å ikke reise, men jeg tenker litt som så at når kroppen sier stopp så må jeg lytte. I alle fall nå under graviditeten! Det påpekte jordmor også at var viktig.. :) reise får vi gjort igjen ja, og fra å ha vert en som reiser gjerne 5 turer i året så har det ikke vert det som har vert i fokus nå. Morsomt hvordan man forsndrer seg som gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg å. Mannen spurte "hva har skjedd med deg a? Det er jo pupp all over" Når jeg sto i dusjen. Tusen takk liksom :P

Har du sett devious maids? Komedie serie. Eller sleepy hollow? Krim/horror aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg å. Mannen spurte "hva har skjedd med deg a? Det er jo pupp all over" Når jeg sto i dusjen. Tusen takk liksom :P

Har du sett devious maids? Komedie serie. Eller sleepy hollow? Krim/horror aktig.

Hehe pupp over alt ja ;)

Devious maids har jeg ikke sett, skal sjekkes ut!:) sleepy hollow høres litt skummelt ut;) horror er kanskje jdet jeg liker minst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleepy hollow er kjempe spennende da. Ikke så skummelt. Vet ikke om det går under horror engang. Kan jo søke opp trailer på serien så ser du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sleepy hollow er kjempe spennende da. Ikke så skummelt. Vet ikke om det går under horror engang. Kan jo søke opp trailer på serien så ser du :-)

Det skal jeg gjøre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale tyrant som i disse dager har startet på TV3... Litt mer drama da men .... Ellers så har jeg hørt at orange is the new black er veldig bra! Visstnok å se på netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale tyrant som i disse dager har startet på TV3... Litt mer drama da men .... Ellers så har jeg hørt at orange is the new black er veldig bra! Visstnok å se på netflix.

Takk! Har ikke høst om Tyrant, men skal sjekke det ut! Orange is the new black såg jeg et par ep. Av men så datt jeg av. Forstår egentlig ikke helt hvorfor, det var jo ganske gøy!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...