Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Dere er så gode:) nå ligger jeg alene på rommet og hviler meg litt, akkurat fått kvalmestillende rett i hofta;) har hatt besøk av mannen, og en veninne som jobber på huset har vert innom flere ganger i løpet av dagen og passet på. Er takknemlig så har så mange fine mennesker rundt meg. Er på andre posen med væske nå og skal ha en til i dag. Etterpå skal jefg få noe jeg ikke kjente navnet til, og tiamin som er et B-vitamin. Så blir godt passet på :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk du hadde godt av dette jeg 💖💖💖💖 nå vil det bare gå en vei, vent å se 👏👏👏👏👏👏

Håper du får en god natt 🌃🌃 sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Natten har vert så som så, er rart å sove her. I tilegg har akuttalarmen ringt fra føden flere ganger i løpet av natten og på min avdeling bruker vi nærmest den kun ved hjertestans. Så jeg våknet flere ganger og tenkte "staaans" og så sto jeg på siden sv sengen:p så håper jeg får til å hvile en del i dag!

Ellers kom en sykepleier med liste til meg så jeg skrive hva jeg vil spise.. Vanskelig å finne noe som frister.

Håper dere har det bra? Synes det er tungvint fra mobil, så får lese dagbøkene detes når jeg er hjemme igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Huff da, det kan jo fort være litt forstyrrende det ja! Ja det er jo sant, du kjenner jo til sykehus godt. Hadde det vært meg hadde jeg svimt av av luktene. Nemlig litt legeskrekk og sykehusskrekk. 😱 det er vel strengt tatt ikke så mye du skal ta deg til så får håpe du får litt hvile i dag ja :) de slipper deg vel ikke ut med det første heller før de ser at væskenivået er på topp og at du får i deg litt mat.

Håper du får en avslappende og bedrende dag. Kanskje med litt hyggelig besøk også 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg lan få reise på perm. På nettene i allafall. Er i allefall kvalm når jeg er trøtt. Vi får se hva planen blir. Kanskje jeg skrives ut med åpen innleggelse, det er jo også en mulighet. Fikk i meg en skive ristet brød til frokost og det smakte faktisk godt! For første gang på en stund...

Legen i går sa at mest sansynlig så lom jeg til å ha en topp som ble værre om en uke eller to. Får se om vi kan lage en plan på hva vi gjør da..

Kanskje jeg må komme inn en gang i blant å gå væske. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) da blir det permisjon over helgen! Greit å vite at jeg skal sjekkes på mandsg og at jeg kan komme inn ved behov i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du blir så godt passet på, og at alt står bra til med den lille "hybelboeren" i magen din :)

:hjerte: har du dagbok Millimani? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny oppdattering og det blir jo fremdels uke 9 da jeg ble satt tilbake :)

På vei: 9 + 4

Igjen til termin: 31 uker

Neste kontroll: Er som dere vet innlagt, men hjemme på permisjon. Så neste kontroll blir på mandag for å se hvordan det har gått i helgen.

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: Er utålmodig for å komme til uke 12, men etter det er det greit at det tar litt tid. Har mye å forberede meg til;)

Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt!

Vektøkning: har gått ned 5 kg!! 2 mer enn forrige uke...

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Er vel litt tidlig?

Strekkmerker: er vel også litt tidlig.

Hodet ned: For tidlig, er vel mest sansynlig all over the place;) på ul. Så låg hodet måt ryggen min ;)

Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene.

Kynnere: Nei

Hodet festet: Aaaalt for tidlig.

Matkick: håpløst å finne noe som frister!

Plager: den siste uka så har jo kvalmen vert spesielt uttalt.. Siden jeg ikke har fått i meg nok væske så har jeg hatt diverse dehydreringssymptomer også..

Humør: glad. Men drittlei av kvalmen. Gruer meg til de neste ukene...

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så fint at du fikk lov å komme hjem på perm :klem: er kvalmen konstant eller kommer den i bølger?

Ja, var noe herk å sove der;) dagene før innleggelse har den vert så og si konstant med en forverrring ved inntak av mat og drikke. Før det så har det kommet i bølger og dt føles som det kommer litt i bølger nå også. Skal ta kvalmestillende tre ganger i døgnet da for å forebygge topper.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Å ja noen dager har jo null betydning. Gu min sa at

Maskinen viste noen dager frem på meg men at når det var snakk om noen få dager var ingenting korrekt kun statistisk.

Håper det var godt / bedre å sove i egen seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Å ja noen dager har jo null betydning. Gu min sa at

Maskinen viste noen dager frem på meg men at når det var snakk om noen få dager var ingenting korrekt kun statistisk.

Håper det var godt / bedre å sove i egen seng :)

Her var det litt "viktig" ifht hvor langt jeg vsr kommet med tanke på om kvalmen emst sansynlig kom til å bli værre eller ikke.. Eller så hadde det jo ingenting å si:) nå bare forholder jeg meg til den nye terminen frem til oul. Så ser vi da:) mange blir jo endret på også da:):) og ja, var DEILIG å sove i egen seng!:) men har hatt mye gravid drømmer i natt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe tror disse drømmene er et symptom ja :) men mener du rare drømmer generelt eller har du drømt om det å være gravid og fødsel? Drømmer selv veldig mye rart for tiden, senest i natt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...