Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Hehehehe tror disse drømmene er et symptom ja :) men mener du rare drømmer generelt eller har du drømt om det å være gravid og fødsel? Drømmer selv veldig mye rart for tiden, senest i natt ....

Ja er drømmer om graviditeten, men også andre rare drømmer! Klarer ikke å huske så mye av de når jeg våkner annet enn at de var veldig rare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du fikk permisjon i helga, håper du klarer å samle litt krefter hjemme! :kose:

Takk!:) kjenner meg bedre i dag. Har mer krefter, og kjeder meg litt, det er et godt tegn når man kjeder seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ingen god dag. Sliter med vonde tanker. Ikke om baby, men om å være så sliten, utmattet og konstant kvalm. Jeg føler at jeg ikke har noe mer å gå på, og lurer pp hvordan jeg skla klare bare en uke til med dette. Kanskje fortsetter det en uke, en mnd, hele svangerskapet.. Er så lei av å ikke orke å sitte nede i stua mer enn en time før jeg må gå å legge meg igjen. Jeg føler jeg syter nå, men dette er virkelig noe av det tøffeste jeg har kjent på kroppen. Er så svimmel at jeg holder på å svime av bare jeg reiser meg opp, ig da har jeg vert forsiktig å tatt "ett nivå om gangen", reiser meg ikke opp fra liggende stilling akkurat... Synes også det er vanskelig å drikke så mye som jeg skal. Har vanskeligheter med å bare få i meg 1000 ml, og legene ønsker at jeg helst skal ha 3000 ml. Urinen er i det minste fin nå da, så virker jo som kroppen får det meste den trenger.

Hjalp litt på å se et bankende hjerte, men når det er så lenge til så føles det litt uoverkommelig ut.. Dagens syteinnlegg fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem for den tror jeg du trenger nå! 💖 du må bare prøve å tenke positivt og se fremover. Jeg tror

Positive tanker bidrar til bedring i kroppen også. Skjønner det er tøft, veldig tøft ... Det er synd du må få alt lissom ... Kunne gjerne tatt halvparten av kvalmen din - fordelt på to så skulle vi nok klart det 👍 men du må være sterk for den lille hjerteknuseren du har i magen.

Og du, det er absolutt lov å syte og klage! Det er jo derfor vi har dagbok og hverandre 💖💖 håper morgendagen vil føles litt bedre for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klem: dagen i dag føles litt bedre, håper bare det fortsetter slik utover dagen:) tror jeg skal prøve å sove litt mer slik at jeg ikke blir helt utslitt før kl 15 liksom ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jo, det må være lov når man produserer et lite menneske;) nå har jeg lagt meg igjen for en liten hvil!:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter jeg her på sykehuset og venter på legevisitten:) i rommet på siden av høres en sulten nyfødt, kjenner jeg får et lite sug i magen når jeg hører babygråten :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg skrevet ut idag, men planen blir å komme to ganger i uka for påfyll:) synes det er helt ok, så slipper jeg å gå helt ned slik som forrige uke. I dag blir det en liter natriumclorid:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var vi endelig uke 10! :strix:

På vei: 10+0

Igjen til termin: 30 uker

Neste kontroll: inn å få væskepåfyll på torsdag og oppfølgingstime på fredag hos legen:)

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: Er utålmodig for å komme til uke 12, men etter det er det greit at det tar litt tid. Har mye å forberede meg til;)

Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt!

Vektøkning: - 4 kg

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Er vel litt tidlig?

Strekkmerker: er vel også litt tidlig.

Hodet ned: For tidlig, er vel mest sansynlig all over the place;) på ul. Så låg hodet måt ryggen min

Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene.

Kynnere: Nei

Hodet festet: Aaaalt for tidlig.

Matkick: håpløst å finne noe som frister! Maten jeg får i meg må fister mye der og da, så er vanskelig å planlegge. Det som stort sett smaker ok alltid er kiwi.

Plager: Kvalme og tretthet..

Humør: godt humør, stort sett:)

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-) !!!!! Enda nærmere den magiske grensen 12!

Vedrørende navn er det veldig spennende. Vil dere vite kjønn?

Vi har jentenavn klart, men det har vi hatt uavhengig av graviditeten. Guttenavn er litt mer usikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...