Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja man hører at når

Man har sett hjerte så går det fint som regel. Men der er jeg unntaket som bekreftet hovedregelen dessverre.

Det er et meget godt poeng drt du nettopp skrev : det kan gå galt selv etter når babyen er født ..

Man kan jo egentlig oppleve at det går galt på alle områder, både med

Mor far og barn - men sånn tenker

Man ikke ! Men sånn er det ellers i livet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenker at det er nok andre enn meg som tenker slik.. :) er skikkelig nervepirrende! Men hår seg nok til. Hørte du hjertelyden før oul? Fastlegen vil prøve nå om to uker og da er jeg 13+1.

Vi hadde ikke hørt hjertelyd heller før OUL nei, så var passelig nervøs :sjokkert: Ikke bli lei deg om de ikke finner den, jordmor slet litt med å finne ordentlig hjertelyd lenge nok til å måle på meg når jeg var 20+0, men hørte "svømmelyder" som hun sa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke hørt hjertelyd heller før OUL nei, så var passelig nervøs :sjokkert: Ikke bli lei deg om de ikke finner den, jordmor slet litt med å finne ordentlig hjertelyd lenge nok til å måle på meg når jeg var 20+0, men hørte "svømmelyder" som hun sa :fnise:

Kamskje jeg skal si at jeg vil vente:p på tidlig ul låg morkaka på fremre vegg, så innbiller meg at drt er vanskligere da.... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten så lei av å spyyyyyy. Matlysten har kommet litt tilbake, men det meste kommer jo i retur. Og i dag har jeg hatt nærmest sprutbrekninger.......... Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at du ikke får slappet av dersom hun ikke finner det, så kanskje det kan være lurt :) Men det er veldig kos å høre lyden da :hjerte: Kan være min bare lå skikkelig dustete til :fnise:

Off, at du ikke skal bli kvitt oppkastet snart :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig det skal gå greit:) føler bare jeg trenger en bekreftelse før "alle" får vite:) leste lutt om det med morkaka nå, og sto at så lenge en var obs på det så fant man som regel hjertelyd om man letet litt mer på sidene. Men hvis ikke livmora stikker mer frem til kontrollen så tror jeg at vi kan vente en gang. Er jo forsåvidt ofte innom nå ifht sykemelding og kvalme..

Når fortalte dere? Husker du skreiv om det, men husker ikke hvilken uke;)

Ja, nå var jeg jo ok igår så tydelig at jeg skal få igjen for det i dag;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte mammaen min, lillebroren hans, storesøsteren min, besteforeldrene mine og foreldrene hans det innen ca. en uke etter positiv test :fnise: Resten av familien fikk vite det litt etterhvert som det passet :) Men stort sett hele familien visste det før uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte mammaen min, lillebroren hans, storesøsteren min, besteforeldrene mine og foreldrene hans det innen ca. en uke etter positiv test :fnise: Resten av familien fikk vite det litt etterhvert som det passet :) Men stort sett hele familien visste det før uke 12 :)

Facbook og slik dA?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten har ikke vert god. Har løpt og spydd i hele natt.. Får se hvor dette bærer.. Blir jeg ikke bedre tror jeg nesten jeg må ringe gyn avd:(

Har også vert en tur hos kiropraktor da nakken var vond og hodet vondere.. Fikk løsna det, og han forklarte hvorfor gravide sluter oftere med nakkeplager enn når de ikke er gravide. RELAKSIN! Det er jo ikke bare leddbånda i bekkenet som endrer seg.. :) såå en liten forklaring var godt å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo alt :( denne babyen i magen din må

Være den snilleste og roligste babyen når den kommer ut tenker jeg. den har tatt igjen på alt inne i magen din 😆😆

Jeg føler med deg, man vil helst se selv før man forteller til alle. Har tenkt på

Tanken om man forteller, gleder folk også er det ikke sånn som det slal inni der ... Så sikkert greit å ta en ul først ;)

Ps jeg kan ikke finne livmoren min :( den skal jo gå an å kjenne i disse dager,

Men kjenner ingenting jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå skal jeg bli fornøyd bare babyen er frisk!:)

Ang. Ul så koster det jo en del... Så er usikker på om vi har mulighet til å prioritere det nå siden vi fikk en i uke 9. Etter uke 13 stiger også prisen.... Vi får se hva det blir til:) har jo egentlig en god følelse, men er alltid bekymret;) og det er grenser for hvor lenge vi kan fortsette å skjule det, når jeg er så dårlig er det veldig vanskelig:)

Det er nok veldig forskjellig når vi kan kjenne livmoren. Jeg synes jeg kjenner en liten "pølse" over symfysen på morgenen. Men det er vanskelig å vite. Nå har jeg litt ekstra magefett, men føler at mageformen har endret seg og blitt mer rund. Gleder meg til å få mer mage. Ting blir nok litt virkeligere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med mage. :) Får håpe du ikke er som meg da, som ikke fikk ordentlig mage før uke 22 sist. :P Ikke at magen er så fremtredende nå heller, men litt større enn sist på samme tidspunkt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1350 koster ultralyd der jeg skal. Kostbart ja, men fremdeles syns jeg ikke det var så ille. Det blir skrekkblandet fryd å dra dit! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig koselig med mage. :) Får håpe du ikke er som meg da, som ikke fikk ordentlig mage før uke 22 sist. :P Ikke at magen er så fremtredende nå heller, men litt større enn sist på samme tidspunkt i alle fall.

Hååååper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1350 koster ultralyd der jeg skal. Kostbart ja, men fremdeles syns jeg ikke det var så ille. Det blir skrekkblandet fryd å dra dit! :redd:

Det var det på sykehuset også;) ja, føler på en måte at det er verdt det, men er redd jeg ikke er fornøyd med 1;) hvis det er bra da, er det bra 2 uker etterpå?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det på sykehuset også ;) ja, føler på en måte at det er verdt det, men er redd jeg ikke er fornøyd med 1;) hvis det er bra da, er det bra 2 uker etterpå? :P

Hehe, nei det var det da. Det blir vel aldri heit bra, før man selv er under torva og ikke kan bekymre seg lengre ;) For min del er det også viktig med denne UL for å sjekke etter eventuelle avvik, som er noe seint å oppdage og gjøre noe med i uke 18 på OUL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var det da. Det blir vel aldri heit bra, før man selv er under torva og ikke kan bekymre seg lengre ;) For min del er det også viktig med denne UL for å sjekke etter eventuelle avvik, som er noe seint å oppdage og gjøre noe med i uke 18 på OUL...

Ser den. Hvilken uke er det du skal nå igjen?:) vi føler oss ganske trygge iom st vi såg et bankende hjerte i uke 9, men vi er jo aldri sikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...