Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ser den. Hvilken uke er det du skal nå igjen? :) vi føler oss ganske trygge iom st vi såg et bankende hjerte i uke 9, men vi er jo aldri sikker....

Skal i uke 12. Så drøye 2,5 uker igjen. Skjønner at behovet er litt mindre når dere allerede har vært og sett :) Tror ikke det kommer til å bli noe 3d ultralyd seinere i svangerskapet da (men lett å si nå :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan absolutt signere under på at når du først har hatt en ul så blir du hekta! For det første vil du se utviklingen men du vil også berolige deg selv. Nå har jeg vært "heldig" i den forstand at jeg har hatt tett oppfølging fordi jeg ikke har vært så heldig tidligere -

Dermed har jeg hatt 5 ul eller noe hittil. Og ja nå er det en uke siden sist og jeg er allerede på tanken om at det er lenge siden og jeg vil inn på nytt og se! For min del får jeg nok en til neste uke også må jeg vente til den ordinære i uke 18. Man tenker jo hele tiden at nei nå skal jeg roe meg ned bare jeg ser at det går bra! Men så går det noen dager da ...... Så jepp! Du blir fort avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har virkelig trengt den oppfølgingen da:) når man har vert så uheldig så skulle det bare mangle at man fikk litt ekstra ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi la det ut på facebook når vi hadde vært på OUL :)

Formen bedre nå? :)

Tja. Fikk i meg litt mat, men spørs hvor lenge jeg klarer å holde på det. Kjemper litt nå:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det oppe:p jaja, var godt å spise litt i det minste :P fått tatt en god dusj, og nå er det natta. Håper på en bedre dag i morgen. Takk for gode ord og klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er der hele tiden... Gikk på vekta nå og jeg har gått bed 2 kg siden torsdag! Tror jeg må ta en telefon til gyn avd i løpet av dagen.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff a meien igjen .... Men to kg er litt drastisk på to dager ja! Kjedelig men til det beste :) god bedring og lykke til! Du er dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, og for hver gang jeg gikk på vekta var det ned 0,2 kg... Så ikke noe kjekt.

Har kommet på rom med en gammel dame som lukter røyk og som snakker i telefonen om den grøtete avføringen sin😷😷 ikke helt optimalt..

Takk for det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😷😷😷😷😷😷 du får litt underholdning da i det minste 😁

Nå krangler hun med sykepleieren.. Skulle se om jeg kunne skifte rom.. Kjenner jeg blir irritert for hun gidder ikke å høre på hva sykepleieren forklarer. Er nok kanskje lutt usympatisk akkurat nå når jeg blir så dårlig av den lukten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper det er mulig å få byttet rom, du trenger jo ro og omgivelser som innbyr til ikke-kvalme, og det gjør vel ikke akkurat den dama... God bedring :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...