Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Æsj, våknet kl 05 av at en gjeng med voksne menn i nabolaget sang for full hals til "let it go".. De sluttet å synge nå.. Får se om jeg får sove igjen. Er utrolig trøtt men og så sint:p at de ikke kan ta hensyn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry må le ... Men mannfolk som synger den sangen??? Hahahahahahaha ..... Tror de har en dårlig dag i dag! Det er så irriterende å bli vekt på den måten! Hva om du setter i gang noe sånn i 10-11 tiden i dag? De ligger sikkert å sover ut rusen da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, haha jeg får gå å sette meg utenfor aoveromsvinduet til verten og synge av full hals ;D

DO YOU WANT TO BUILD A SNOWMAAAN, COME ON LETS GO AND PLAAAAAAAAAAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe tror de badde d gøy i det minste, når sangene som ble synget var som "Let it go" og "as long as you love me". Men som acinderella sier så har de det nok ikke like gøy i dag ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det kan du godt si;)

Foresten, var en tur hos legen i går med urinprøve, har hatt sviende urin de siste dagene. Hadde utslag på blod og leukocytter så det ble antibiotika på meg. På grunn av at jeg ikke tåler verken penicillin eller selexid så ble det litt av en oppgave for legen å finne en antibiotika jeg kunne bruke som gravid.. De to andre som blir mye brukt skal egentlig ikke brukes i første trimester. Til slutt endte han opp med furadantin etter å ha snakket med gynekologene på sykehuset. Så nå tisser jeg gulere enn gult! Har i tillegg. Klart å få influesa, så her sitter jeg med nesedråper, lommetørkler og kokt blomkål (er det eneste som går ned:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God bedring, lillemeg! Kan jeg forresten spørre hvilken jakke du har kjøpt på mamalicious? Så du hadde nevnt det i dagboka i spiremor :)

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Så gode dere er :hjerte:

Kirby: jeg kjøpte denne (http://mamalicious.no/mama-licious/jackets/sofia-padded-jacket/20002915,no_NO,pd.html?dwvar_20002915_colorPattern=20002915_DarkNavy&forceScope=) :) er parkas hvert år, så måtte finne noe lignende i år også:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...