Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Orange is the new black er jo heelt konge! Nå er sesong 2 ute også. Jeg venter på sesong 3 pg har gjort det siden dagen etter 2ern kom ut :fnise: Grattis med middag ! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orange is the new black er jo heelt konge! Nå er sesong 2 ute også. Jeg venter på sesong 3 pg har gjort det siden dagen etter 2ern kom ut :fnise: Grattis med middag ! :nigo:

Hihi da må jeg tydligvis se videre på det da!;)

Utrolig hvor glad man kan bli av å bare spise middag :fnise:

Edit: feil smiley!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ahr så lyst på friske appelsiner, men har ikke funnet noen gode den siste tiden... Bare jeg som er uheldig, eller er de ikke særlig gode nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen gode på ultra faktisk! De var ikke sånn tørre. For min egen del er jeg hekta på nektariner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen gode på ultra faktisk! De var ikke sånn tørre. For min egen del er jeg hekta på nektariner!!

Synd at vi ikke har ultra her.. Jeg må vel bare fortsette å lete:) de jeg har kjøpt er sånn tørre ja, men litt sånn ufersk smak:p

Men du, hvorfor er ikke du med i terminklubben og skravetråden?:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminklubben har jeg ikke turt å bevege meg inn i enda 😱 litt tidlig føler jeg. Men skal absolutt ha det i bakhodet 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminklubben har jeg ikke turt å bevege meg inn i enda litt tidlig føler jeg. Men skal absolutt ha det i bakhodet

Du er i alle fall veldig velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg fant en god appelsin! lykke ;)

Ellerns så har matlysten kommet tilbake, men er fortsatt like kvalm og har begynt å kaste opp mer.

Note to self: kiwi er ikke særlig behagelig å kaste opp..,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått matlysten tilbake. Kvalmen og oppkastet gir seg jo etter hvert, du kan jo trøste deg med at det kommer noe godt ut av det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått matlysten tilbake. Kvalmen og oppkastet gir seg jo etter hvert, du kan jo trøste deg med at det kommer noe godt ut av det til slutt :)

Ja, håper i alle fall det :flire:

Men må si at jeg blir skikkelig oppgitt til tider. Er for dårlig til å gå på jobb, til å gå lengre turer med hunden, blir gal av å gå i butikken, må hvile når jeg kommer hjem osv. Klarer liksom ikke helt å tro at det er en baby inni der, så da blir alt litt håpløst. Nå skal vi på tidlig ul. På torsdag, så håper å se et bankende hjerte da :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååå tenk for en stor dag det blir på torsdag ❤️❤️❤️

Ja, håper bare alt er i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Formen har virkelig forverret seg de siste dagene. Nå spyr jeg bare jeg får en slurk vann i meg.. Snakket med jordmor og hun sa jeg skulle til legen i morgen for vurdering av innleggelse... Jeg får som sagt ikke i meg væske, og det kjennes. Så jeg er skikkelig svimmel, tørr i munnen, sprukne lepper, tisser mye sjeldnere og urinen er mye mer konsentrert enn vanlig. Kjenner jeg også er mye mer sliten og orker virkelug ingenting.. Håper det ordner seg selv, men blir det ikke bedre med væskeinntaket så tror jeg det hadde vert bra med intravenøs tilførsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen har virkelig forverret seg de siste dagene. Nå spyr jeg bare jeg får en slurk vann i meg.. Snakket med jordmor og hun sa jeg skulle til legen i morgen for vurdering av innleggelse... Jeg får som sagt ikke i meg væske, og det kjennes. Så jeg er skikkelig svimmel, tørr i munnen, sprukne lepper, tisser mye sjeldnere og urinen er mye mer konsentrert enn vanlig. Kjenner jeg også er mye mer sliten og orker virkelug ingenting.. Håper det ordner seg selv, men blir det ikke bedre med væskeinntaket så tror jeg det hadde vert bra med intravenøs tilførsel....

nei, huff! For boe dritt!! Håper det går bedre snart. Sliter jo på å ha det sånn. Jeg er bare kvelm og syns det er utrolig slitsomt liksom.. Er nok best å bare bli lagt inn hvis det er så ille nå! God bedring hvertfall :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...