Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe
Et øyeblikk siden, Thatsme skrev:

Tror det er Daniel som er innehaver av svarteboken. 

På en måte tror jeg også det, men på en annen så henger det ikke sammen med hva Nina sa på sync i går....der sier hun jo klart å tydelig at det er klart for seremoni og hun får bestemme hvem som skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Joppe skrev:

På en måte tror jeg også det, men på en annen så henger det ikke sammen med hva Nina sa på sync i går....der sier hun jo klart å tydelig at det er klart for seremoni og hun får bestemme hvem som skal ut.

Det fikk jeg ikke med meg. Kanskje hun snakker om parsermonien.? Jeg synes det så ut som om han var den eneste som ikke reagerte når Caksel røyk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Joppe skrev:

På en måte tror jeg også det, men på en annen så henger det ikke sammen med hva Nina sa på sync i går....der sier hun jo klart å tydelig at det er klart for seremoni og hun får bestemme hvem som skal ut.

Bestemme, som i at hun vet at Daniel eller Mikela har den svarte boka og dermed ba dem om å sende ut CA? Hun har jo trossalt stor påvirkning på både Daniel og Mikela,. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser man dette ekstramaterialet dere snakker om - det som ikke vises på TV? Typ ting Nina har sagt på sync osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, selmadawgy skrev:

Hvordan ser man dette ekstramaterialet dere snakker om - det som ikke vises på TV? Typ ting Nina har sagt på sync osv..

Kanalen til PH på youtube :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tweet skrev:

Kanalen til PH på youtube :)

"Kan bli en trist kveld" - den filmen? :) eller er det enda mer man får sett et sted? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mange av dere tror det kan være Daniel, Jonas eller Nina.. men tror dere virkelig Stine ville gitt boka til en av dem? Altså ja, hu sa hu ville gjøre det litt interessant (eller hvilket ord hu brukte), men hu ville vel ikke gitt den til noen andre enn Sandra, når ikke det kan være Eileen eller Øystein? Malin er for dum, og hvorfor ta Jørgen når du kan ta Sandra..

Eller fikk hu hint om at det kunne være negativt å ha boka også, så hu derfor kunne ha valgt noen hu ikke likte så godt? :P

Endret av selmadawgy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill og fortelle Malin hvordan hu uttaler KJ-lyden, før jeg klikker??

Anonymkode: 67a41...9d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, selmadawgy skrev:

"Kan bli en trist kveld" - den filmen? :) eller er det enda mer man får sett et sted? :) 

Nei. De har sletta den videoen hvor Nina sier hun bestemmer. Noe som gjør det enda mer sannsynlig at det faktisk er Nina som har den boken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Økkis skrev:

Nei. De har sletta den videoen hvor Nina sier hun bestemmer. Noe som gjør det enda mer sannsynlig at det faktisk er Nina som har den boken.

Ahaa.. men hu sier bokstavelig talt at det er hu som bestemmer i kveld (går kveld)?! 😳 Da er jeg med på den teorien om at det er hu, ja, eller noen hu har klart å påvirke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som alltid melder om hvor slem og teit Carl Aksel og den gjengen er .. SKAL DERE VIRKELIG IKKE SI NOE OM HVOR SINNSYKT BARNSLIG OG TEIT NINA VAR IDAG? :) 

Synes det er helt kvalmt måten hun ble så furt på, skikkelig fjortis. Hva så om valget til Malin var dårlig i hennes øyne? Ser virkelig ikke behovet ved å late som om hun synes det er teit og dårlig bruk av ''fordelen'' , også så er hun så sinnsykt sur :fnise:

Nei, uff. Nina er så fæl - bare sur og skal være så innmari bitchy hele tiden. Skjønner virkelig ikke hva folk ser i den der ..

Anonymkode: 6a48f...fcf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som alltid melder om hvor slem og teit Carl Aksel og den gjengen er .. SKAL DERE VIRKELIG IKKE SI NOE OM HVOR SINNSYKT BARNSLIG OG TEIT NINA VAR IDAG? :) 

Synes det er helt kvalmt måten hun ble så furt på, skikkelig fjortis. Hva så om valget til Malin var dårlig i hennes øyne? Ser virkelig ikke behovet ved å late som om hun synes det er teit og dårlig bruk av ''fordelen'' , også så er hun så sinnsykt sur :fnise:

Nei, uff. Nina er så fæl - bare sur og skal være så innmari bitchy hele tiden. Skjønner virkelig ikke hva folk ser i den der ..

Anonymkode: 6a48f...fcf

Jeg heier egentlig på blant annet Nina, men er helt enig i at hu var skikkelig barnslig i dag, og overreagerte så sykt 😅 Litt irriterende å se på, så unødvendig så nærme finalen også 🙊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet om parseremonien. Hun sier at hun har amuletten, og velger hvilken gutt som ryker. Det er fordi hun sitter på parseremonien. Det røyk jo en jente i dag, så hvorfor skulle hun ha sagt gutt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, eeemos skrev:

Det handlet om parseremonien. Hun sier at hun har amuletten, og velger hvilken gutt som ryker. Det er fordi hun sitter på parseremonien. Det røyk jo en jente i dag, så hvorfor skulle hun ha sagt gutt?

Fordi dette var før seremonien i går. 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, eeemos skrev:

Det handlet om parseremonien. Hun sier at hun har amuletten, og velger hvilken gutt som ryker. Det er fordi hun sitter på parseremonien. Det røyk jo en jente i dag, så hvorfor skulle hun ha sagt gutt?

Fordi det var snakk OM I GÅR.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tjorven1 skrev:

Når kommer episoden som sendes imorgen på viaplay?

Kl.15 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blank i øya og ser litt trist ut. Kan hende hun vet hvem som skal hjem her. 

Anonymkode: a6bee...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...