Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Er temmelig sikker på at Caksel gjetter riktig på pandoras (med hjelp fra produksjonen), og dermed er han med i spillet igjen.

På mandag skal finale-parene settes sammen og en klikker i vinkel og skjeller ut juryen. Kan jo ikke være andre enn Caksel.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ikke frem av den videoen at Nina har svarteboken, det fulgte jo en fordel med lykkeammuletten i parsermonien, så det er vel der hun får den makten fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, poppy skrev:

Det kommer ikke frem av den videoen at Nina har svarteboken, det fulgte jo en fordel med lykkeammuletten i parsermonien, så det er vel der hun får den makten fra. 

Det tenker jeg også. Både fordi det hadde vært usannsynlig for Stine å gi boken til Nina og Eileen har nevnt på bloggen at grunnen til at hun og Stine er så gode venner får vi vite snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, poppy skrev:

Det kommer ikke frem av den videoen at Nina har svarteboken

Tuller du? Hun sier jo hun får bestemme hvilken gutt som ryker = hun har svarteboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, poppy skrev:

Det kommer ikke frem av den videoen at Nina har svarteboken, det fulgte jo en fordel med lykkeammuletten i parsermonien, så det er vel der hun får den makten fra. 

Det kan jo ikke misforstås, det Nina sier. 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, ankara skrev:

Tuller du? Hun sier jo hun får bestemme hvilken gutt som ryker = hun har svarteboken.

Nemlig! Kan jo ikke bli klarere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorofr heter det svarteboken og ikke hviteboken? Hva har produsentene tenkt her? Er det et stikk til at hvite menn har mindre penis enn svarte menn?

Anonymkode: 778f5...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ankara skrev:

Tuller du? Hun sier jo hun får bestemme hvilken gutt som ryker = hun har svarteboken.

Tuller DU? Så lenge ikke du jobber i produksjonen er det ingenting her som er sikkert. Triana sa at den som har lykkeamuletten får en STOR fordel under parsermonien på torsdag. SELVFØLGELIG kan det bety hvem som får ryke på torsdag, det vet vi ingenting om. Triana har ikke sagt et ord om at den som har svarteboken skal få bestemme selv hvem som ryker på torsdag! 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ankara skrev:

Tuller du? Hun sier jo hun får bestemme hvilken gutt som ryker = hun har svarteboken.

Sånn tolker jeg det også!

Nå er jeg skikkelig spent på morgendagens episode. Hvis Nina faktisk har boka, så synes jeg det er rart om hun har oppfordret Jonas til å ta usynlighetshatten. Kanskje det er derfor hun gråter? For hun føler seg sviktet av Jonas?

Svarteboka, usynlighetshatten og lykkeamulett. Herregud. Jeg føler at jeg skriver om en episode i det gameshowet som Joey i Friends skulle på audition til, som ingen forsto noe av. You've been bamboozled!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller DU? Så lenge ikke du jobber i produksjonen er det ingenting her som er sikkert. Triana sa at den som har lykkeamuletten får en STOR fordel under parsermonien på torsdag. SELVFØLGELIG kan det bety hvem som får ryke på torsdag, det vet vi ingenting om. Triana har ikke sagt et ord om at den som har svarteboken skal få bestemme selv hvem som ryker på torsdag! 

Anonymkode: 3036f...b87

Den STORE fordelen er at hun får sitte under torsdagens parsermoni. 

Torsdag

"Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ssophie skrev:

Nå er jeg skikkelig spent på morgendagens episode. Hvis Nina faktisk har boka, så synes jeg det er rart om hun har oppfordret Jonas til å ta usynlighetshatten. Kanskje det er derfor hun gråter? For hun føler seg sviktet av Jonas?

Kanskje det er den av et skuespill fra Ninas side, så folk ikke skal tro hun har boka. Og at Jonas og Øystein bytter partnere på parseremonien eller noe (virker som de er litt allierte nå)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller DU? Så lenge ikke du jobber i produksjonen er det ingenting her som er sikkert. Triana sa at den som har lykkeamuletten får en STOR fordel under parsermonien på torsdag. SELVFØLGELIG kan det bety hvem som får ryke på torsdag, det vet vi ingenting om. Triana har ikke sagt et ord om at den som har svarteboken skal få bestemme selv hvem som ryker på torsdag! 

Anonymkode: 3036f...b87

Dette handler ikke om torsdag, men dagens seremoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nina svarteboken så tror eg Carl Aksel avslører det. Hvertfall om Sandra ryker imorgen.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det så ut som det stakk frem litt blondt hår fra djevelens maske, så jeg tror det er Stine. 

Anonymkode: fbaf2...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mannenda skrev:

Den STORE fordelen er at hun får sitte under torsdagens parsermoni. 

Torsdag

"Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa."

Dette får meg til å tro at nina, hvis hun har boken, ikke blir fersket på onsdag på pandoras. For hun har vel en amulett, og det hadde ikke vært 3 amuletter hvis hun hadde røket på onsdag, og at CA derfor ikke kommer inn igjen.. Sett at det er hun som har boken. 

Endret av jolsrud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jolsrud skrev:

Dette får meg til å tro at nina, hvis hun har boken, ikke blir fersket på onsdag på pandoras. For hun har vel en amulett, og det hadde ikke vært 3 amuletter hvis hun hadde røket på onsdag, og at CA derfor ikke kommer inn igjen.. Sett at det er hun som har boken. 

Med mindre en av de utstemte kommer inn igjen med en amulett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

en annen ting var jo at Triana sa etter seremonien at det var kun djevelen og eieren av boken som visste hvem eieren var. Dette får meg til å tro at djevelen er stine, da stine er den eneste som vet hvem som fikk den. pluss at de fingrene til djevelen var lyse, små og minnet meg om jentefingre. :)

Det ser og ut som om det er eileen som ryker imorgen. For når malin sitter å holder seg til hodet i frempeket så sitter sandra til venstre og øystein til høyre og klemmer en blond jente. Hvorfor skulle øystein klemme eileen om hun ikke skulle reise? Da reiser jo spørsmålet om de klarer å tippe riktig, for Eileen var skråsikker på at det var sandra, og tipper de sandra når det er nina så kommer de ikke inn igjen. :) 

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA kommer sikker inn igjen, så var liksom ikke så fett at han gikk ut.. Føler det er Jonas som har den boka, samtidig som produksjonen la litt for mye opp til det (lite synsing fra Jonas i sync + det med det siste klippet). Basert på reaksjon vil jeg tro det er Jonas, Nina, Daniel eller Eileen som har den. Meeeen hvis det Nina sa i den videoen stemmer, så er det vel henne da! Bare litt rart at de har lagt det ut.. Kaaanskje hun mente at hun var med på å bestemme det fordi hun er partner med han som har boka..? Aner ikke ¯\_(ツ)_/¯

Kjenner jeg har gått lei av den sutringa til Hoffet. SPESIELT de to furtejentene, Malin og Sandra. De hadde gjort akkurat det samme og da hadde det vært heeelt rettferdig! Barnslig av dem. Har gått lei av at det bare er de som kan bestemme hva som er rettferdig og hva som skal defineres som ærlig spill. Hvis de er så ivrige på å spille et ærlig spill, så burde de heller ha meldt seg på en ludoturnering eller noe. Ikke pærra. Der må du nemlig juge litt for å komme deg fremover. At noen ikke har innsett dette ENDA, plager meg faktisk. 

Btw, flere som la merke til den "Fight Club"-referansen helt på tampen av hadebraCA-montagen? Måtte smile litt da jeg gjenkjente introen til "Where is my mind" samtidig som hotellet eksploderte. (Ahh, for en film. På tide å se den en gang til)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nina svarteboken bør hun sende ut Eileen..Da er det ikke like lett å avsløre at det er henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...