Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Det er ikke Øystein, Eileen eller Carl Aksel som har boka. Øystein ble skikkelig lei seg. Malin var i sjokk over utfallet. Mikela begynte å gråte hun også. Og Nina var helt knust, vet ikke om det er skuespill eller ikke. Det må enten være Jørgen, Daniel, Jonas, Nina eller Sandra som har den boka. 

Jeg så livestreamen til Carl Aksel ista, og han nevnte at han skulle ha livestream med  Eileen i kveld. Det forklarer jo utfallet av kveldens episode. Samtidig så tror jeg at de får hjelp av produksjonen til å gjette riktig person. Han nevnte også at alle som så på måtte dele livestreamen hans om de ville se mer av han på Paradise. Er det ett hint om at han kommer inn igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innbiller meg at det er Jørgen som har boka. Han var så veldig på å forsvare Sandra og seg selv i denne episoden. Årh, for en spennende uke! :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, kindagirl skrev:

Eileen røk!

Eg tror det er Nina! og det er bra spilt! For nå er det vanskelig å tippe hvem det er!:P

Morsomt at Eileen røk. :ler:

Anonymkode: 4c418...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at Eileen og Caksel klarer å gjette riktig? 

Anonymkode: 02d6b...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at Eileen og Caksel klarer å gjette riktig? 

Anonymkode: 02d6b...003

Ja. Produksjonen gir de vel 1000 hint. De elsker nok begge de to:p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja. Produksjonen gir de vel 1000 hint. De elsker nok begge de to:p

Sånn sett var det kanskje det dummeste Nina kunne gjøre for hennes del, hvis hun har boken, å velge de to produksjonen har vist at de liker best:-p 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Amantheia skrev:

Men kvifor fekk Malin gjere så Jonas og Nina ikkje fekk stå ilag?

Var vel fordi ingen knuste hodeskallen sjøl, og derfor fikk Malin som ikke har partner bestemme hvem av guttene som skulle få usynlighetshatten :)

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på livestreamen Carl Aksel hadde i dag, og han hinter veeldig til at han kommer inn igjen. "Del denne livestreamen hvis du vil at jeg skal komme inn å lage kaos, men vi får se" sier han opptil flere ganger. 

Anonymkode: e5130...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja. Produksjonen gir de vel 1000 hint. De elsker nok begge de to:p

De gjetter nok riktig. Nesten 100% sikker på det

 

8 minutter siden, jolsrud skrev:

Var vel fordi ingen knuste hodeskallen sjøl, og derfor fikk Malin som ikke har partner bestemme hvem av guttene som skulle få usynlighetshatten :)

Da må Jonas overtale Mikela. Ellers ryker vel han å :( 

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjetter nok riktig. Nesten 100% sikker på det

 

Da må Jonas overtale Mikela. Ellers ryker vel han å :( 

Anonymkode: 6d83f...59c

Tipper Jonas og Daniel bare bytter partner. Easy, peasy ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Joppe skrev:

Tipper Jonas og Daniel bare bytter partner. Easy, peasy ;) 

Med mindre Nina ryker da:) men mikels velger nok lett Jonas over Daniel tror jeg, Mtp at hun har null sjangs til å vinne med Daniel i en evt finale :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Daniel har boken gir det mye mening. Da ryker han onsdag, Mikaela står uten partner og Jonas og Mikaela kan bli et par. Men hvor mange par er det som skal inn i finaleuken? 3 eller 4? Pleier vell sjeldent å være mer enn det? 

Anonymkode: 0d834...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Daniel har boken gir det mye mening. Da ryker han onsdag, Mikaela står uten partner og Jonas og Mikaela kan bli et par. Men hvor mange par er det som skal inn i finaleuken? 3 eller 4? Pleier vell sjeldent å være mer enn det? 

Anonymkode: 0d834...fe6

Det er tre par som går inn i finaleuken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er 4 par inn i finalen med mindre det skjer noe spesiel på torsdag, for de er vel 11 med djevelen, så gikk ca Igår og Eilen idag. Da er det 9, så ryker vel en på torsdag. Altså 8 eller 4 par. Så hvis det er 3 par så må de skje noe spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym1997123

Jeg måå bare spør! Er det flere som la merke til Nina sine armer? :O Ikke noe sånn slemt ment mot henne, men jeg bare la så fryktelig merke til det, haha :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom de gjetter riktig (noe jeg tror de gjør) har de nok fått hjelp av produksjonen. Det er ingen som er spesielt avslørende, og CA og Eileen kan mange ha utstemt. 

Det er jo mange som trodde at Eileen var innehaveren. Og spekulasjonene har jo gått frem og tilbake til egentlig hver eneste deltaker. Jeg kan ikke tenke meg at noen av de vil gjennomskue det, og flaksen er ikke så sterk. 

Fint at Eileen da evt. kommer tilbake, men jeg er redd for hvem det vil gå på bekostning av. Dersom det er Nina, som er den eneste jeg heier på, blir jeg rimelig irritert. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy

Jeg tror CA og Eileen kommer inn igjen på torsdag, da er de 10 (uten om djevelen, har det blitt nevnt at den som er djevel skal komme inn som deltager?), men så ryker den som har svarteboka + en til. Da er de 8, kanskje 2 stk skal ryke på parsermonien da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anonym1997123 skrev:

Jeg måå bare spør! Er det flere som la merke til Nina sine armer? :O Ikke noe sånn slemt ment mot henne, men jeg bare la så fryktelig merke til det, haha :o

Nina sine armer?

Anonymkode: 0b764...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, anonym1997123 skrev:

Jeg måå bare spør! Er det flere som la merke til Nina sine armer? :O Ikke noe sånn slemt ment mot henne, men jeg bare la så fryktelig merke til det, haha :o

Ja, så ut som soleksem.

Anonymkode: 0d834...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...