Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, smalls skrev:

Hvem hadde Øystein sex med?  Mikela, Sandra og Malin?

Mikela, Sandra og Stine hvertfall. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Le så mye du vil min venn, hun sa det selv og jeg er fullstendig enig. 

Så lenge CA kom lengre enn Nina og Jonas er jeg meget fornøyd. For min del kan man spille så skittent og lyve så mye man vil, er det det man vil, så får det være slik. Det er et SPILL, skjønner ikke hvorfor folk ikke skjønner det. Synes det er mye mer ''slimål'' å sende ut sin bestevenninne. Hun spilte seg selv rett ut av hotellet, det er dårlig spill og jævlig idiotisk å gjøre. :fnise: CA kom i hvert fall til finalen, men er jo ikke rart at Øystein og Eileen vant over han. Tror det er få som kunne slått det paret stemmemessig. Uansett, synes jeg CA har spilt et veldig bra spill og virkelig gjort denne sesongen.  

Anonymkode: 6a48f...fcf

Jeg er helt for spill og gjerne også direkte rått og litt skittent spill med løgner og lureri. Det jeg synes er teit er når Caksel etter å ha spilt så hardt som han har, sitter i finalen og gliser, påstår at han ikke har spilt skittent og lyver så han selv tror det. Han tviholder på at han har spilt redelig og fint hele veien mens andre har spilt skittent. Det gjør at jeg ikke anser ham som en god spiller, bare en slesk og manipulativ dust.
Spill så mye du vil, men stå for det du har gjort når du kommer i finalen. Han tapte nok faktisk en del stemmer på at han nektet å innrømme at han har spilt skittent. Synd for ham, bra for Eileen og Drøystein :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mikela, Sandra og Stine hvertfall. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Og eileen ikke finaleuken

Anonymkode: cc22b...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg er helt for spill og gjerne også direkte rått og litt skittent spill med løgner og lureri. Det jeg synes er teit er når Caksel etter å ha spilt så hardt som han har, sitter i finalen og gliser, påstår at han ikke har spilt skittent og lyver så han selv tror det. Han tviholder på at han har spilt redelig og fint hele veien mens andre har spilt skittent. Det gjør at jeg ikke anser ham som en god spiller, bare en slesk og manipulativ dust.
Spill så mye du vil, men stå for det du har gjort når du kommer i finalen. Han tapte nok faktisk en del stemmer på at han nektet å innrømme at han har spilt skittent. Synd for ham, bra for Eileen og Drøystein :)

Alle på hotellet visste godt han hadde spilt skittent. Tror de fleste synes det var teit han ikke bare kunne innrømme det. Øystein innrømte han hadde spilt litt skittent og det ga poeng. Morsomt at Carl-Axel sier til alle han skal slippe kula hvis de stemmer på han og sier han skal ta med alle på ferie. Lol. Blir for desperat. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4.6.2016 at 10.52, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare le. For en argumentasjonsteknikk du utviser. "Om du mener noe annet enn meg er du 12 år, iskald, bitter deltaker eller har ikke fulgt med". På tide å vokse opp å forstå at alle ikke tenker det samme som deg? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Seriøøøst, tenker ikke alle de samme som meg altså??????? :O shit ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som følger med på 100 dager etter? 

Har sett de to første episodene, men huff, så skuff. Trodde kanskje vi skulle få noen komentarer til det som vises fra hotellet men til nå er det bare masse drit om trening, hvordan Eileen skal klare å sattse på bloggen og at CA skal bruke medieoppmerksomheten til å gi ut musikk 😣 

Anonymkode: b0f1c...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. juni 2016 at 8.18, AnonymBruker skrev:

Noen som følger med på 100 dager etter? 

Har sett de to første episodene, men huff, så skuff. Trodde kanskje vi skulle få noen komentarer til det som vises fra hotellet men til nå er det bare masse drit om trening, hvordan Eileen skal klare å sattse på bloggen og at CA skal bruke medieoppmerksomheten til å gi ut musikk 😣 

Anonymkode: b0f1c...54e

Nei. Tanken har aldri slått meg engang. Det som jeg er nysgjerrig på er hvor mange seere dette tullete oppfølgingsprogrammet har. 

At Carl Aksel satser på musikk er til å le av. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...