Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Amantheia skrev:

Sandra og Jørgen, Mikela og Daniel, Nina og Øystein, og Jonas ryker?

En jente skal vel også ryke. Det blir vel Malin eller Mikela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som synes Jørgen hadde en litt aggressiv tone mot Daniel under amelettutdelingen? 

Blir så satt ut av hvor spydig han klarer å være gang etter gang. 

Anonymkode: 0b88b...23d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes Jørgen hadde en litt aggressiv tone mot Daniel under amelettutdelingen? 

Blir så satt ut av hvor spydig han klarer å være gang etter gang. 

Anonymkode: 0b88b...23d

Syntes det samme selv, Jørgen er helt usmakelig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Serr, Øystein prøver seg på alle... til og med Malin. Masse brocode her ser jeg ja... huff, for et kryp.7

 

2. Nina er en helt syk spiller, hun hadde rett.... de kan ikke måle seg med henne. WOW, er nesten imponert. Men litt trist over at Eileen gikk ut :(

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen og Nina har de to første av tre sitteplasser, og vi vet da at det står mellom Mikela og Malin om den sidte, og Malin får den.

Vi vet at Daniel står trygt bak Nina på torsdag, og at Sandra står trygt bak Jørgen. Derfor ryker Mikela, for hun kan bare stå der. Malin velger Øystein ovenfor Jonas. Så Mikela og Jonas ryker, men så antar jeg at djevelen kommer inn og får bytte ut en av de to som røk kanskje? slik som Sara fikk bytte med Elin ifjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, hvorfor gav Jonas amuletten til Jørgen?? Innbiller han seg at Nina kan redde han på noe vis??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men, hvorfor gav Jonas amuletten til Jørgen?? Innbiller han seg at Nina kan redde han på noe vis??

Anonymkode: 05dcf...227

Om Daniel fikk sitteplass, så hadde Mikela stått trygt bak han, og siden Jonas sin siste sjanse er at Mikela sitter er løpet hans kjørt om Daniel fikk den amuletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Eleahs skrev:

Jørgen og Nina har de to første av tre sitteplasser, og vi vet da at det står mellom Mikela og Malin om den sidte, og Malin får den.

Hvorfor vet vi at den siste sitteplassen går til en jente?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ssophie skrev:

Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa.

Håper så sykt dette gjelder Jonas :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. KOMMER IKKE CA INN IGJEN I DAG? :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ankara skrev:

Hvorfor vet vi at den siste sitteplassen går til en jente?

Hvordan vet dere at det er Malin??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet dere at det er Malin??

 

Jeg vet ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh fytti katta... Var helt sikker på at CA og Eileen skulle få komme inn igjen. Sykeste skuespillet til Nina da! Men åh, nå har hun vel tapt en god del stemmer hvis hun skulle stå i en finale, med mindre hun står med en gutt som er veldig godt likt. Kjipt at hun tapte Eileen som venninne der inne og. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen og Nina er venner på utsiden iallefall. Har stalka instagrammen deres 🙈

Sykt spilt av Nina. Jeg er faktisk imponert! Skulle ønske det ikke gikk utover Eileen da.. Allikevel! Herlighet, hun spiller bra! Så får vi håpe Eileen kommer inn i neste uke, at noen da ofrer partneren sin for henne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, johma92 skrev:

Sykt spilt av Nina. Jeg er faktisk imponert! Skulle ønske det ikke gikk utover Eileen da.. Allikevel! Herlighet, hun spiller bra! Så får vi håpe Eileen kommer inn i neste uke, at noen da ofrer partneren sin for henne :)

Enig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg hadde vært med i PH så hadde jeg stemt på den jeg synes har spillt spillet best. I dette tilfelle hadde det vært Nina selvom hun hadde sendt meg ut og vi var venner, for det er jo iallefall godt spillt!

CA har spillt godt han og på en måte, men kan ikke si det fullt ettersom oppførselen hans er så usmakelig. Om bare han kunne oppført seg annerledes.

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke bare deltakerne som ikke ser dette. Majoriteten av dem som er aktive her og spesielt i den andre paradise tråden har jo illusjoner om at det ikke er Nina, men Sandra. I den andre tråden ble jo jeg nærmest grilt levende igår fra moralens voktere, da jeg påpekte at Nina hadde den. Folk mente da bla at jeg var hel "dum og idiot"; om jeg skulle tro det. 

 

Anonymkode: 87a0c...d50

Nå har jeg lest den andre tråden ganske grundig og lurer veldig på hvem som har grillet deg og kalt deg dum og idiot?
Det som er mest framtredende i den andre tråden er jo et par hysteriske AB'ere som slenger om seg med personkarakteristikker og beskyldninger om folks politiske tilhørighet, og det er rettet mot folk som ikke trodde Nina hadde boka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen er så snodig. 

"For min egen del, og for alle andre sin del her, så mener jeg det at absolutt beste er å gi meg amuletten"  (ikke direkte sitat)

Eh, what. Hvorfor er det best for alle andre? Hvordan i alle dager kan han love at det ikke vil gå utover dem? Selvsagt vil det det. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ankara skrev:

Hvorfor vet vi at den siste sitteplassen går til en jente?

Fordi hvis ikke kan ikke Jonas gå til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...