Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet dere at det er Malin??

Anonymkode: 05dcf...227

Fordi Øystein og Malin lagde en avtale i framblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Eleahs skrev:

Fordi Øystein og Malin lagde en avtale i framblikket

Men, det betyr vel ikke at Malin får amuletten vel??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, det betyr vel ikke at Malin får amuletten vel??

Anonymkode: 05dcf...227

Hm, spørs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som jeg håper at Mikela får den amuletten imorgen.

Da går både Jonas og Mikela til finaleuken..

Får Malin den, så ryker jo dem begge.. 

Håper virkelig at Mikela kjemper hardt og intenst for å få den siste amuletten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein sier "Det er helt jævelig å være her uten dere". Carl Aksel svarer "Ja, jeg vet det".  Han vet at de har det fælt uten han? :ler: Ville vel kanskje vert naturlig å svare "savner dere også" eller noe lignende heller? 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere ting ved dagens episode jeg reagerte på.

Først og fremst; Øystein. Hvor kåt og ekkel går det an å bli. Dagen etter Eileen ryker, så prøver han seg på Malin. Æsj!

For det andre, så syns jeg reaksjonen til Jørgen var verst. Selv Sandra skjønte jo spillet til Nina, og var selv ganske takknemlig for at Nina ikke valgte henne. For hvis Nina ble avslørt, så var det jo Sandra som måtte ryke.

For det tredje, så syns jeg det er morsomt at Sandra, Jørgen og Øystein står og diskuterer hvem seerne vil heie mest på. Snakk om å ta feil, a! Majoriteten heier nok på Nina og Jonas, for folk heier alltid på underdogs (nesten alltid hvertfall). 

Så nei, syk episode i dag, men nå har jeg Jørgen, Sandra og Malin så langt oppi halsen at jeg håpet nesten det var Jørgen som hadde boka og han + Sandra kunne komme seg vekk fra min pc-skjerm. Da foretrekker jeg nesten CA, FAKTISK! Jørgen er idiot.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Det er flere ting ved dagens episode jeg reagerte på.

Først og fremst; Øystein. Hvor kåt og ekkel går det an å bli. Dagen etter Eileen ryker, så prøver han seg på Malin. Æsj!

For det andre, så syns jeg reaksjonen til Jørgen var verst. Selv Sandra skjønte jo spillet til Nina, og var selv ganske takknemlig for at Nina ikke valgte henne. For hvis Nina ble avslørt, så var det jo Sandra som måtte ryke.

For det tredje, så syns jeg det er morsomt at Sandra, Jørgen og Øystein står og diskuterer hvem seerne vil heie mest på. Snakk om å ta feil, a! Majoriteten heier nok på Nina og Jonas, for folk heier alltid på underdogs (nesten alltid hvertfall). 

Så nei, syk episode i dag, men nå har jeg Jørgen, Sandra og Malin så langt oppi halsen at jeg håpet nesten det var Jørgen som hadde boka og han + Sandra kunne komme seg vekk fra min pc-skjerm. Da foretrekker jeg nesten CA, FAKTISK! Jørgen er idiot.

Jeg lo godt når Øystein mente at han (og Carl Aksel?) va en person som var lett å like og at det måtte seerne også skjønne. Selvinnsikt er det ikke mye av :ler: Alle har spillt like skittent der inne, forskjellen er at Nina og Jonas er ærlige om det, noe jeg ser for meg at de fleste liker. Spillet til Carl Aksel, og til dels Øystein, var dårlig og blir lite likt fordi han forhærliger seg selv og nekter å innse at det han gjør faktisk er dårlig gjort.

Endret av The Silence
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, leo2 skrev:

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

Korleis veit du dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy for et kynisk og kvalmende kjerring Nina er.
Å stabbe sin beste venn i ryggen, for så å grine slik hun gjorde..
Komisk alle disse feministene her på forumet som har tilbedt henne som om det skulle vært Gud selv.
Så høy på pære, tror hun og Jonas har klar finalebillett, sitter og snakker om Oscar-pris og ler av det rett etter at hun forstår at hun har ødelagt vennskapet til Eilen. Et kaldere menneske skal du lete lenge etter. Minner meg om hun
Victoria fra en av de første sesongene i PH.

Hun er typen som er daglig utro med sin gifte mann, men som likevel går og legger seg i sengen hans om kvelden med et smil om munnen. Sitter og skryter av en IQ test hun har tatt, men likevel ikke smart nok til å skjønne at hun aldri har sjans til å vinne finalen etter dette.

 

 

Anonymkode: f6021...57b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, leo2 skrev:

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

Jasså ja. Fortell meg hvem som må betale 150 k for å ha sagt det til deg

Anonymkode: 5f293...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem man liker på PH har veldig med hvor du står politisk faktisk. Feminister og sosialister, folk som stemmer på et parti på venstresiden, KrF eller Venstre heier på typer som Nina og Jonas.

Anonymkode: f6021...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, leo2 skrev:

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

Så da ryker Jonas i morgen og kommer ikke inn igjen?? Siden Nina står med Daniel mener jeg...

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, leo2 skrev:

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

Njei tror ikke noe på deg, din luring ;)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fyy for et kynisk og kvalmende kjerring Nina er.
Å stabbe sin beste venn i ryggen, for så å grine slik hun gjorde..
Komisk alle disse feministene her på forumet som har tilbedt henne som om det skulle vært Gud selv.
Så høy på pære, tror hun og Jonas har klar finalebillett, sitter og snakker om Oscar-pris og ler av det rett etter at hun forstår at hun har ødelagt vennskapet til Eilen. Et kaldere menneske skal du lete lenge etter. Minner meg om hun
Victoria fra en av de første sesongene i PH.

Hun er typen som er daglig utro med sin gifte mann, men som likevel går og legger seg i sengen hans om kvelden med et smil om munnen. Sitter og skryter av en IQ test hun har tatt, men likevel ikke smart nok til å skjønne at hun aldri har sjans til å vinne finalen etter dette.

 

 

Anonymkode: f6021...57b

Nina er en kynisk spiller og gjorde det valget for å sikre seg selv mot å bli avslørt. Et tøft valg som kanskje ikke alle ville ha gjort men jeg forstår det til en viss grad. Jeg tror nok likevel hun synes det var fælt å sende ut Eileen sånn og tårene var nok ikke falske. Nina er ingen gudinne i mine øyne, bare et helt vanlig menneske som tydeligvis har meldt seg på PH av samme grunn som Caksel: å spille for å vinne. Det er stort sett de to som har spilt spillet, mens de andre har valgt side og spilt med sånn halvveis. Det er vel nettopp derfor Nina og Caksel har vært så bitre spillfiender der inne; at de begge er villige til å spille hardt for å nå finalen.

Jeg er litt redd for at du har rett i at hun mistet noen stemmer på å sende ut Eileen men jeg tror faktisk flere av deltakerne, inkludert Eileen, innser at det var ren taktikk så sent i spillet og ikke utspekulert ondskap. Ellers synes jeg den siste delen av innlegget ditt var slemme og unødvendige spekulasjoner som ikke hører hjemme i denne sammenhengen.
Hvorvidt hun vinner eller ikke vil tiden vise. Det skjer nok mye frem mot finalen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nyvunnet respekt for Stine i dag. Viser selvinnsikt og gjør et klokt valg i form av Nina.

Morsomt at hun også innrømmet at hun håper Nina og Jonas vinner, og at de er verdige finalister.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

For det tredje, så syns jeg det er morsomt at Sandra, Jørgen og Øystein står og diskuterer hvem seerne vil heie mest på. Snakk om å ta feil, a! Majoriteten heier nok på Nina og Jonas, for folk heier alltid på underdogs (nesten alltid hvertfall). 

I know. LOLa høyt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem man liker på PH har veldig med hvor du står politisk faktisk. Feminister og sosialister, folk som stemmer på et parti på venstresiden, KrF eller Venstre heier på typer som Nina og Jonas.

Anonymkode: f6021...57b

Det skulle vært en funksjon for å ignorere innlegg fra en AB-kode i en tråd. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem man liker på PH har veldig med hvor du står politisk faktisk. Feminister og sosialister, folk som stemmer på et parti på venstresiden, KrF eller Venstre heier på typer som Nina og Jonas.

Anonymkode: f6021...57b

Hvor står de som heier på Caksel og hoffet politisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev:

Hvor står de som heier på Caksel og hoffet politisk?

Frp selvfølgelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...