Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Noe sier meg at Jonas ikke ryker imorgen. At det kommer en twist der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kindagirl skrev:

Noe sier meg at Jonas ikke ryker imorgen. At det kommer en twist der. 

Jo han gjør det, eller han kommer iallefall ikke til finaleuka. Der vinner Mikela og Jørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, leo2 skrev:

Jo han gjør det, eller han kommer iallefall ikke til finaleuka. Der vinner Mikela og Jørgen.

Hvordan vet du det? Jeg kan uansett ikke skjønne hvorfor ikke Mikela eller Jørgen slipper kulen.

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Jeg kan uansett ikke skjønne hvorfor ikke Mikela eller Jørgen slipper kulen.

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Jeg har talt. Er god venn med Jørgen  faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, leo2 skrev:

Jeg har talt. Er god venn med Jørgen  faktisk. 

Lol.

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nå er jeg fremdeles litt forvirret av alle disse amulettene og hattene og greiene, så jeg må bare spørre: Var det ikke bestemt på forhånd at den som hadde svarteboka skulle sende ut en jente og en gutt? Hvis det er tilfelle hvorfor fikk verken jentene eller guttene mulighet til å sikre seg mot utsendelse? For jentene fikk jo amulett da guttene var i fare og guttene fikk mulighet til å få den usynlige hatten da jentene var i fare. I så fall var hatten til jonas ganske ubrukelig dersom den ikke betyr noe på torsdagens parseremoni. Kan det være at den gir ham en uventet fordel?

Samme her. Kan hende det er noe jeg ikke husker har skjedd - men Jonas har vel fremdeles ikke hatt muligheten til å få beskytte seg mot noe ondt? Altså siden hatten både beskyttet han mot det gode og det onde. Var kanskje ikke ordet "beskyttet" som var brukt, men uansett - hva skal være eller har vært hans fordel med hatten? Ulempen er jo å ikke få stå med Nina ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For guds skyld dere, hvem som vinner finalen er KUN rykter! At Mikela og Jørgen vinner? Det er bullshit. Hvis jeg skal tippe, så står det mellom de "største", altså Øystein, Eileen, CA, Sandra eller Nina (+ Jonas). Det er vel ingen hemmelighet at produksjonen trumfer deres favoritter frem helt til finalen. CA og/eller Eileen får definitivt sjansen til å komme inn igjen ;) 

Ikke tro på ryktene her inne. Det er kun det, RYKTER.

Anonymkode: 7d8ce...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amulettene er nok viktige for parsermonien. Lurer på om usynlighetskappen til Jonas vil ha en innvirkning. Håper det hvertfall. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg hvor fort de fire glasskulene går i bakken på den ofringsseremonien hvis Daniel står med Nina og Øystein med Malin da alle har en partner som evt er gått ut de heller vil stå med :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
19 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nå er jeg fremdeles litt forvirret av alle disse amulettene og hattene og greiene, så jeg må bare spørre: Var det ikke bestemt på forhånd at den som hadde svarteboka skulle sende ut en jente og en gutt? Hvis det er tilfelle hvorfor fikk verken jentene eller guttene mulighet til å sikre seg mot utsendelse? For jentene fikk jo amulett da guttene var i fare og guttene fikk mulighet til å få den usynlige hatten da jentene var i fare. I så fall var hatten til jonas ganske ubrukelig dersom den ikke betyr noe på torsdagens parseremoni. Kan det være at den gir ham en uventet fordel?

Den hatten skulle gjelde hele uken, og Jonas har den på under par-sermonien. 

Jeg tror den vil få en betydning. Når alle tror Jonas ryker, trumfer hatten ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jo! 

Den siste tingen jeg reagerte på, var Malin og Sandras vektlegging på at "hun sendte ut sin beste venninne". Hva faen var det de to satt og konspirerte om mot Stine forrige uke da?! Fy faen, så dobbeltmoralske jenter har jeg aldri sett før. Det er jo nettopp på grunn av de to at Stine røyk!

Blir helt matt...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Og jo! 

Den siste tingen jeg reagerte på, var Malin og Sandras vektlegging på at "hun sendte ut sin beste venninne". Hva faen var det de to satt og konspirerte om mot Stine forrige uke da?! Fy faen, så dobbeltmoralske jenter har jeg aldri sett før. Det er jo nettopp på grunn av de to at Stine røyk!

Blir helt matt...

Jeg forventet det egentlig fra hoffet. De klarer virkelig ikke å se seg selv. Og de prater om hvor "likbare" de er for seerne, og at ingen kommer til å like Jonas eller Nina. Jeg må faktisk le. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, sheflawless skrev:

E og Øystein vinner pærra.

Eileen kommer inn igjen på torsdag.

Og det vet du? Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ankara skrev:

Fikk nyvunnet respekt for Stine i dag. Viser selvinnsikt og gjør et klokt valg i form av Nina.

Morsomt at hun også innrømmet at hun håper Nina og Jonas vinner, og at de er verdige finalister.

Men de er jo faen ikke verdige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyy for et kynisk og kvalmende kjerring Nina er.
Å stabbe sin beste venn i ryggen, for så å grine slik hun gjorde..
Komisk alle disse feministene her på forumet som har tilbedt henne som om det skulle vært Gud selv.
Så høy på pære, tror hun og Jonas har klar finalebillett, sitter og snakker om Oscar-pris og ler av det rett etter at hun forstår at hun har ødelagt vennskapet til Eilen. Et kaldere menneske skal du lete lenge etter. Minner meg om hun
Victoria fra en av de første sesongene i PH.

Hun er typen som er daglig utro med sin gifte mann, men som likevel går og legger seg i sengen hans om kvelden med et smil om munnen. Sitter og skryter av en IQ test hun har tatt, men likevel ikke smart nok til å skjønne at hun aldri har sjans til å vinne finalen etter dette.

 

 

Anonymkode: f6021...57b

Der var du igjen ja. Sett deg i den andre tråden å :fnise: 

Anonymkode: df6d7...a06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, leo2 skrev:

Jeg har talt. Er god venn med Jørgen  faktisk. 

Haha Yeah right. 

Anonymkode: df6d7...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sheflawless skrev:

Øystein vinner pærra.

Øystein vinner ikke. Det har allerede Mayoo avslørt for lengst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Og jo! 

Den siste tingen jeg reagerte på, var Malin og Sandras vektlegging på at "hun sendte ut sin beste venninne". Hva faen var det de to satt og konspirerte om mot Stine forrige uke da?! Fy faen, så dobbeltmoralske jenter har jeg aldri sett før. Det er jo nettopp på grunn av de to at Stine røyk!

Blir helt matt...

HELT ENIG. Dobbeltmoralen lenge leve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventet det egentlig fra hoffet. De klarer virkelig ikke å se seg selv. Og de prater om hvor "likbare" de er for seerne, og at ingen kommer til å like Jonas eller Nina. Jeg må faktisk le. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Godt Stine innså det, etter hun selv måtte forlate hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...