Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyy for et kynisk og kvalmende kjerring Nina er.
Å stabbe sin beste venn i ryggen, for så å grine slik hun gjorde..
Komisk alle disse feministene her på forumet som har tilbedt henne som om det skulle vært Gud selv.
Så høy på pære, tror hun og Jonas har klar finalebillett, sitter og snakker om Oscar-pris og ler av det rett etter at hun forstår at hun har ødelagt vennskapet til Eilen. Et kaldere menneske skal du lete lenge etter. Minner meg om hun
Victoria fra en av de første sesongene i PH.

Hun er typen som er daglig utro med sin gifte mann, men som likevel går og legger seg i sengen hans om kvelden med et smil om munnen. Sitter og skryter av en IQ test hun har tatt, men likevel ikke smart nok til å skjønne at hun aldri har sjans til å vinne finalen etter dette.

 

 

Anonymkode: f6021...57b

Siste avsnittet der kunne du spart deg for. Blir bare uspiselig!!

Synes Nina spiller spillet bra, og det er tross alt det PH er - et spill :) Hvem vil vel ikke vinne? Jeg hadde i hvert fall gått for gull om jeg var så nære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er typen som er daglig utro med sin gifte mann, men som likevel går og legger seg i sengen hans om kvelden med et smil om munnen. Sitter og skryter av en IQ test hun har tatt, men likevel ikke smart nok til å skjønne at hun aldri har sjans til å vinne finalen etter dette.

 

 

Anonymkode: f6021...57b

Ok wtf?

Nina er en sterk kvinne med sterk karakter! Folk kaller ikke henne isdronning for ingenting. Folk må skjønne at mennesker ikke er lagd for å være bare gode eller onde. Verden er ikke svart/hvitt! Vi kan ikke kun ta oppriktige og rasjonelle. Jeg har aldri klagd på måten CA spiller på heller, ei heller sett problemet i at han spilte så hardt som han gjorde. Sånne folk er der for å vinne koste hva det koste vil! Det er ikke opp til oss å bestemme riktig måte å vinne på! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da ryker Jonas i morgen og kommer ikke inn igjen?? Siden Nina står med Daniel mener jeg...

Anonymkode: 05dcf...227

Det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, leo2 skrev:

Dette er jo faktisk spoilertråden, så regner med jeg har lov til å skrive dette her? 

Anyway, det er Mikela og Jørgen som vinner årets Paradise Hotel. Står i finalen mot Daniel og Nina. 

Ingen av dem slipper kulen. 

I følge denne tråden så er vinnermulighetene uendelige! Hvem er det som IKKE har blitt nevnt som vinner nå?:fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tapas skrev:

Hvem er det som IKKE har blitt nevnt som vinner nå?:fnise:

Sandra, Malin, Jonas, Øystein av de gjenværende :fnise:

Endret av ankara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tapas skrev:

I følge denne tråden så er vinnermulighetene uendelige! Hvem er det som IKKE har blitt nevnt som vinner nå?:fnise:

Ja, jeg tenkte det samme da jeg leste innlegget. Sånne "vinnerannonseringer" er så fryktelig kjedelig å lese da 90% er feil. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Sandra, Malin, Jonas, Øystein av de gjenværende :fnise:

I følge en random dude på facebook folkens så sjekker Mayoo inn i siste liten og vinner hele shiten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Oslohøst skrev:

Hva skjer i kveldens episode? Noen som kan gi et kort referat? :) 

Bare å lese bakover i tråden.

Nina avsløres som bokens eier. Jørgen får en amulett. Det er i grunn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oslohøst skrev:

Hva skjer i kveldens episode? Noen som kan gi et kort referat? :) 

Jørgen får livets amulett (eller hva det nå heter). 

CA og Eileen gjetter feil på hvem som har eieren. De vil fortsatt være ute. 

Nina avslører seg som eieren. 

Jørgen spyr ut dritt, men de fleste andre er ganske imponert over Ninas spill. Eileen er lei seg. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Joppe skrev:

Siste avsnittet der kunne du spart deg for. Blir bare uspiselig!!

Synes Nina spiller spillet bra, og det er tross alt det PH er - et spill :) Hvem vil vel ikke vinne? Jeg hadde i hvert fall gått for gull om jeg var så nære...

Enig! Hun fikk en gyllen sjanse til å sende ut sin argeste konkurrent Caksel og tok et taktisk valg om å ofre Eileen for å unngå mistanke. Er man det minste interessert i å spille gjør man det, og hadde den andre spilleren der inne, Caksel, fått samme sjansen hadde han grepet den uten anger eller skam og antakelig sendt ut Nina og Øystein.
Jeg tror til og med Sandra ble litt imponert og fikk respekt for Nina. Hun ble overraskende lite sur for valget.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jørgen får livets amulett (eller hva det nå heter). 

CA og Eileen gjetter feil på hvem som har eieren. De vil fortsatt være ute. 

Nina avslører seg som eieren. 

Jørgen spyr ut dritt, men de fleste andre er ganske imponert over Ninas spill. Eileen er lei seg. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Takk for informativ melding :)

 

Jeg ser på nå, bare digg å vite hva som skjer  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, ankara skrev:

Bare å lese bakover i tråden.

Nina avsløres som bokens eier. Jørgen får en amulett. Det er i grunn det.

Takk! Ja, vet jeg kan bare lese bakover i tråden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da ryker Jonas i morgen og kommer ikke inn igjen?? Siden Nina står med Daniel mener jeg...

Anonymkode: 05dcf...227

Dette kan ikkje eg forstå. Om Jonas ryker må det vel ein relativt god grunn til for at Nina ikkje skal ofre partneren sin for å få inn igjen Jonas under ofringsseremonien...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amantheia skrev:

Dette kan ikkje eg forstå. Om Jonas ryker må det vel ein relativt god grunn til for at Nina ikkje skal ofre partneren sin for å få inn igjen Jonas under ofringsseremonien...?

Jeg lurer litt på hvem det er som har grunn til å juble etter par-sermonien i morgen? Er det ikke en som går fra fortvilelse til glede?? Kan det være Jonas??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JØØØØØØØRGEEEEEN, STIKK AV. DU ER EN TREÅRING SOM SPYR OVER SEG SELV. BÅDE MED OPPKAST OG STYGGE ORD. Ingen liker deg, ihvertfall ikke jeg

Anonymkode: 5f293...c79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fremdeles litt forvirret av alle disse amulettene og hattene og greiene, så jeg må bare spørre: Var det ikke bestemt på forhånd at den som hadde svarteboka skulle sende ut en jente og en gutt? Hvis det er tilfelle hvorfor fikk verken jentene eller guttene mulighet til å sikre seg mot utsendelse? For jentene fikk jo amulett da guttene var i fare og guttene fikk mulighet til å få den usynlige hatten da jentene var i fare. I så fall var hatten til jonas ganske ubrukelig dersom den ikke betyr noe på torsdagens parseremoni. Kan det være at den gir ham en uventet fordel?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ankara skrev:

Frp selvfølgelig.

Det kan godt hende men jeg er spent på hva AB#57b mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem man liker på PH har veldig med hvor du står politisk faktisk. Feminister og sosialister, folk som stemmer på et parti på venstresiden, KrF eller Venstre heier på typer som Nina og Jonas.

Anonymkode: f6021...57b

Dette tok du fra eget hode, åpenbart. Selv ligger jeg på høyresiden politisk, men stemmer for harde livet på Nina og Jonas ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...