Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Gjest anonym1997123
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så ut som soleksem.

Anonymkode: 0d834...fe6

Jaa, det kan godt hende, takk for svar! haha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe
10 minutter siden, anonym1997123 skrev:

Jeg måå bare spør! Er det flere som la merke til Nina sine armer? :O Ikke noe sånn slemt ment mot henne, men jeg bare la så fryktelig merke til det, haha :o

Litt mye sol kanskje?? :P

 

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frk. Navy skrev:

Jeg tror CA og Eileen kommer inn igjen på torsdag, da er de 10 (uten om djevelen, har det blitt nevnt at den som er djevel skal komme inn som deltager?), men så ryker den som har svarteboka + en til. Da er de 8, kanskje 2 stk skal ryke på parsermonien da? 

Kommer de inn igjen, så er det under pandoras på onsdag.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer de inn igjen, så er det under pandoras på onsdag.

Anonymkode: 05dcf...227

Ops, mente onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kindagirl skrev:

Eileen røk!

Eg tror det er Nina! og det er bra spilt! For nå er det vanskelig å tippe hvem det er!:P

Forklarer hvorfor hu har livestream i kveld haha, litt avslørende av hu

Anonymkode: e2355...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Stine er djevelen, så vet jo ca og Eileen det rett etter de er borte fra camera :-p og da er de jo enkelt for hun å si hvem som har boken :-p blir litt synsing, men triana sa jo at djevelen visste hvem eieren var

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra at det er taktiske rettede episoder, men jeg synes det blir dratt ut i det kjedelige. Det er ikke SÅ spennende å se på de spekulere i hvem det er. Og hvem som ryker er mindre spennende ettersom skjebnen deres på hotellet faktisk bestemmes i morgen. Jeg føler derfor at gårsdagens og dagens episode har vært ganske unødvendige og kjedelige. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kindagirl skrev:

Har Nina svarteboken bør hun sende ut Eileen..Da er det ikke like lett å avsløre at det er henne

Og det gjorde hun. Så IKKE den komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Nina har svarteboken, og de tipper henne så har hun jo også den lykkeamuletten som skulle være en fordel på parsermonien. Kan hun likevel bli utsendt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mayamia skrev:

Hvis Nina har svarteboken, og de tipper henne så har hun jo også den lykkeamuletten som skulle være en fordel på parsermonien. Kan hun likevel bli utsendt da? 

In the land of Paradise kan alt skje. Trenger ikke være noe som helst logikk eller grunn der:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mayamia skrev:

Hvis Nina har svarteboken, og de tipper henne så har hun jo også den lykkeamuletten som skulle være en fordel på parsermonien. Kan hun likevel bli utsendt da? 

Lurer jeg også på... Åh, please si at hun er beskyttet! Jeg gidder ikke å tape Nina til fordel for Caksel, altså bare NEI.:kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen er så fæl! Han er på noen måter verre enn Carl Aksel. Når han snakka om Jonas i dagens episode: "En fra Stjørdalen skal IKKE vinne over meg" Vil heller at Caksel skal vinne enn Jørgen og Sandra tbh.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, nutella skrev:

Jørgen er så fæl! Han er på noen måter verre enn Carl Aksel. Når han snakka om Jonas i dagens episode: "En fra Stjørdalen skal IKKE vinne over meg" Vil heller at Caksel skal vinne enn Jørgen og Sandra tbh.  

Ja Jørgen er virkelig en bitter liten pille. Han er så sur og furten av seg og er alltid raskt ut med å beskylde andre for alt mulig. Han tar jo alt der inne dypt personlig! Komisk at han kalte Jonas en 20-årig jypling (eller hva det nå var) når han selv er mye mer furten og barnslig enn Jonas! :rolleyes:

Jeg håper virkelig ikke Nina har svarteboka! Eventuelt håper jeg hun i såfall er beskyttet av amuletten. Jeg kan tåle å få Caksel inn igjen så lenge Nina fremdeles er der, men dersom ryktene om at Caksel og Eileen vinner stemmer, er det jo logisk i forhold til at Nina ryker ut. Jonas står jo ikke særlig trygt uten Nina og vil jo ikke få særlig mange stemmer i en evt finale sammen med en annen partner.
Uff nei, håper virkelig Sandra eller Jørgen har svarteboka!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ser på facebook sia, til paradise hotel Norge, så har de lagt ut klipp, om higlights for uka, der sitter Eileen på parsermonien og øystein står bak, så det er tydelig at de har klart å tippe innehaveren av svarteboka,---------

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ahmed Holy kebab skrev:

Hvis man ser på facebook sia, til paradise hotel Norge, så har de lagt ut klipp, om higlights for uka, der sitter Eileen på parsermonien og øystein står bak, så det er tydelig at de har klart å tippe innehaveren av svarteboka,---------

Men er ikke det bilde fra når CA ble tatt av djevelen? Prater vi om samme klipp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Adelia skrev:

Men er ikke det bilde fra når CA ble tatt av djevelen? Prater vi om samme klipp?

Du har rett jeg som så feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner folka i paradise eller har noen kjente som vet hvem som vinner paradise?

Mange som vet om d, sophie elise røpet jo at hun visste hvem d var 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen ryker ut idag. Fyfan, ble veldig overraska over dette og nå tror jeg virkelig ikke at Nina eller Jonas har svarteboka. Jeg tror rett og slett at det er Mikela. Faller virkelig ikke på greip at Nina plutselig skulle velge å sende ut Eileen, med tanke på at de har vært så close siden dag 1? Mikela har derimot pratet negativt om Eileen ved flere anledninger, og ihvertfall i starten. Og Mikela er jo heller ikke noe fan av Caksel. 

 

Anonymkode: 87a0c...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...