Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Er den videoen av Nina tatt vekk? Finner den ikke igjen.

Anonymkode: 90be0...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den videoen av Nina tatt vekk? Finner den ikke igjen.

Anonymkode: 90be0...a7d

Den er det. Som for min del bekrefter at hun har boken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt ærlig at paradise var gøyere før, da folk begynte å snakke taktikk allerede første dagen, og da solo som oftest betydde en ulempe. I tillegg fikk alltid den nye deltakeren ta med seg en annen deltaker på date, og der fikk de alltid i oppdrag om å fucke opp spillet. Synes ikke det har vært like mye sånne dater de siste årene.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Dunkel skrev:

Jeg synes helt ærlig at paradise var gøyere før, da folk begynte å snakke taktikk allerede første dagen, og da solo som oftest betydde en ulempe. I tillegg fikk alltid den nye deltakeren ta med seg en annen deltaker på date, og der fikk de alltid i oppdrag om å fucke opp spillet. Synes ikke det har vært like mye sånne dater de siste årene.. 

Det er nok fordi de har fått ny produksjon. Merker at de har endra på ting. Kuttet ut pandoras med spørsmål, dumme temauker, teite kostymer, mindre fokus på spill og twister, mer fokus på fjolling og badeferie opplegg osv.

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ankara skrev:

Tuller du? Hun sier jo hun får bestemme hvilken gutt som ryker = hun har svarteboken.

Sikker på hun ikke mente at en gutt ryker på torsdag og at siden hun sitter, får hun to gutter bak seg og kan ta avgjørelsen om hvem av dem som skal ut?
Oh well, vi får se. Spennende er det i hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fremdeles makten til Nina kommer av amuletten, tror videoen er fjernet fordi vi nå vet at det er guttene som skal gå på torsdag. Hun kan nok velge å bytte ut den som blir sendt ut, med en av de andre guttene som har blitt valgt. Jeg tror Eileen har svarteboken, det er mye mer logisk at Stine skulle gi den makten til Eileen, og ikke Nina.

Men det er en ting jeg er litt usikker på, var det slik at djevelen valgte det andre offeret, eller var det det første offeret (Carl Aksel) som skulle velge en som blir tatt med i fallet? Synes å huske at de sa det, men mulig jeg har fulgt for dårlig med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg las en kommentar på Instagram her en dag. En gutt påsto at Carl Aksel har skrytt på fest om at han vant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen røk!

Eg tror det er Nina! og det er bra spilt! For nå er det vanskelig å tippe hvem det er!:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kindagirl skrev:

Eileen røk!

Eg tror det er Nina! og det er bra spilt! For nå er det vanskelig å tippe hvem det er!:P


What? Røk Eileen fra paradise? Men nina vil jo ikke ha eileen ut?

Anonymkode: 0fc70...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Er fortsatt overbevist om at Nina har svarteboken. Hun spiller helt rått - digger det!

Selvfølgelig vil hun ha ut Eileen. Hun er jo en av hennes største konkurrenter.

Morsomt at Eileen tror det er Jonas eller Sandra som har boken og at Caksel tror Daniel. Forhåpentligvis er de begge ute for godt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


What? Røk Eileen fra paradise? Men nina vil jo ikke ha eileen ut?

Anonymkode: 0fc70...4fa

Djevelen hentet Eileen på festen..
Nina vil nok ha Eileen der men samtidig er jo hun er jævli god spiller! Hun vet nok at for å ikke bli avslørt er det lurt å sende ut Eileen. Hun klarer jo å tenke spill. Så taktisk smart av henne på mange måter. Og er det henne er hun en god skuespiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


What? Røk Eileen fra paradise? Men nina vil jo ikke ha eileen ut?

Anonymkode: 0fc70...4fa

Jeg håper virkelig at Carl Aksel og Eileen avslører eieren av svarteboka. Om ryktene stemmer står jo Eileen og Carl Aksel i finalen sammen, så vi får se! 

Anonymkode: 02d6b...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig at Carl Aksel og Eileen avslører eieren av svarteboka. Om ryktene stemmer står jo Eileen og Carl Aksel i finalen sammen, så vi får se! 

Anonymkode: 02d6b...003

Om det stemmer, så ryker Nina på onsdag og hun tar med seg en til ut. Tipper det i så fall blir Øystein.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig at Carl Aksel og Eileen avslører eieren av svarteboka. Om ryktene stemmer står jo Eileen og Carl Aksel i finalen sammen, så vi får se! 

Anonymkode: 02d6b...003

Eg tror de avslører at det er Nina eg (hvis det faktisk stemmer)..

Da må Nina sjekke ut og ta en med i fallet.. Så da håper eg hun tar med seg Malin eller Sandra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:


What? Røk Eileen fra paradise? Men nina vil jo ikke ha eileen ut?

Anonymkode: 0fc70...4fa

Men hadde Nina sendt ut Sandra eller Malin, hadde det vært lettere å gjennomskue henne. Derfor er det lurt å velge to fra begge allianser Pluss Ile er en sterk spiller. Det er finaleuken neste uka. Man MÅ få ut sine sterkeste konkurrenter. Jeg heier mer på Nina enn Eileen, så håper ikke CA og Eileen gjetter riktig og Nina ryker.

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver på mobil , så ble litt tull i innlegget mitt.

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævla Malin! Det var hun som knuste skallen til Jonas, slik at han og Nina ikke kunne stå sammen. Bitch!!

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla Malin! Det var hun som knuste skallen til Jonas, slik at han og Nina ikke kunne stå sammen. Bitch!!

Anonymkode: 05dcf...227

Ser dere dagens episode nå? 

 

Kjipt hvis Malin som fikk en ny sjanse har vært med å ødelagt sjansene til Nina og Jonas! :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Oslohøst skrev:

Ser dere dagens episode nå? 

 

Kjipt hvis Malin som fikk en ny sjanse har vært med å ødelagt sjansene til Nina og Jonas! :/ 

Jepp, fra dagens episode.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får de vite hvem som har hatt svarteboken. Spent på om det blir før eller under Pandoras. Bør vel helst bli under Pandoras, så ingen kan hinte til de utstemte....Herregud, dette er spennende for en gammel sjel som meg :fnise: Ja Parra er min guilty pleasure :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...