Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

231240_full.jpg

SE HVEM SOM SJEKKER INN A! 

Anonymkode: b9711...e66

Han er død og kan dermed ikke sjekke inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Han er død og kan dermed ikke sjekke inn!

Ferdig snakka!!

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

231240_full.jpg

SE HVEM SOM SJEKKER INN A! 

Anonymkode: b9711...e66

Greit at han var en av verdens dyktigste (og kjekkeste) hollywood skuespiller, men ser ikke hvilket relevans det har til denne tråden. Eller? I tillegg er fyren død nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎20‎.‎05‎.‎2016 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker dere Eileen så godt? Jeg synes hun virker helt oppslukt av eget utseende, og hun lager ikke noe gøy TV.

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Eileen Har jo skapt mye bra tv. Kanskje ikke med vilje, men hun står egentlig bak mye drama der inne.  Hun skapte praktisk talt Mikelamonsteret hehe.

Alt gikk jo smooth i Hoffet helt til Øystein begynte å rote med Eileen.

Anonymkode: 66ad8...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at ikke Lekka fikk en ny sjanse. Gått i klasse med han i mange år og han var liksom meant to be for Paradise. Husker vi sa det gjennom hele VGS. Ekstra kjipt at han ble sendt ut av Sandra. Glad mange så det samme, at han hadde vært fet å ha med lenger.

Hvem er verdige vinnere? Jonas, Nina, Eileen, Carl-Aksel


Liker overhodet ikke Sandra. Fysj. Knuller Øystein først en gang, deretter en gang etter hun visste at Jørgen likte henne godt. Irriterende og dobbeltmoralsk også. At Jørgen fremdeles er sammen med henne legger ham i samme kategori.


Øystein selv da? Virker egentlig ganske snill i mine øyne, tror han er en chill fyr. Men måten han har vært mot Eileen grenser jo mot overgrep. Og at han knulla Sandra igjen...herregud

Malin og Mikela er bra TV og syns de har spilt greit, men de har begge vært ute. Mye bedre om en som har vært der lenge vinner. Det utelukker også Daniel.

Carl Aksel da? Virker som en drittsekk, men jeg syns han er en verdig vinner. Herlig spiller og lager kjempe-TV. Eneste som er teit er at han sutrer når andre dolker han og sine i ryggen når han har pisset på mange selv. Liker heller ikke hvordan han har hatt rød løper til tider.

Eileen? Hyll. Smart, omsorgsfull, artig. Nesten småforelsket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, kjørda skrev:

Irriterende at ikke Lekka fikk en ny sjanse. Gått i klasse med han i mange år og han var liksom meant to be for Paradise. Husker vi sa det gjennom hele VGS. Ekstra kjipt at han ble sendt ut av Sandra. Glad mange så det samme, at han hadde vært fet å ha med lenger.

Hvem er verdige vinnere? Jonas, Nina, Eileen, Carl-Aksel


Liker overhodet ikke Sandra. Fysj. Knuller Øystein først en gang, deretter en gang etter hun visste at Jørgen likte henne godt. Irriterende og dobbeltmoralsk også. At Jørgen fremdeles er sammen med henne legger ham i samme kategori.


Øystein selv da? Virker egentlig ganske snill i mine øyne, tror han er en chill fyr. Men måten han har vært mot Eileen grenser jo mot overgrep. Og at han knulla Sandra igjen...herregud

Malin og Mikela er bra TV og syns de har spilt greit, men de har begge vært ute. Mye bedre om en som har vært der lenge vinner. Det utelukker også Daniel.

Carl Aksel da? Virker som en drittsekk, men jeg syns han er en verdig vinner. Herlig spiller og lager kjempe-TV. Eneste som er teit er at han sutrer når andre dolker han og sine i ryggen når han har pisset på mange selv. Liker heller ikke hvordan han har hatt rød løper til tider.

Eileen? Hyll. Smart, omsorgsfull, artig. Nesten småforelsket.

Hva legger du i ordet verdig? Å spille ærlig? Å spille skittent? Være en mest mulig drittsekk eller være en passiv deltaker, men allikevel klare å vinne? 

Jeg mener i hvertfall at alle som ryker, men som kommer inn igjen ikke verdige, uansett hvilket måte de har ryket ut på. Derfor er verken Mikela, Jørgen, Malin eller Sandra verdige. 

Carl Aksel sjekker ut idag, men vil etter all sannsynlighet komme inn igjen (enten på onsdag eller i løpet av finaleuken), og er derfor ikke verdig, tvert imot. 

Nina, Jonas, Eileen, Øystein er de eneste verdige der inne, fordi de ikke har ryket ut enda. 

Anonymkode: 87a0c...d50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det sånn at episodene fra både semifinale- og finaleuka ikke legges ut på viaplay kl 15? Mener jeg har lest det et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Var det sånn at episodene fra både semifinale- og finaleuka ikke legges ut på viaplay kl 15? Mener jeg har lest det et sted.

Dagens episode er lagt ut.

Anonymkode: 9f767...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, johma92 skrev:

Carl Aksel ryker ja :)

Bare så dumt at han kommer inn igjen :( 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, johma92 skrev:

Carl Aksel ryker ja :)

Hvem fikk svarteboka eller er ikke det kommet fram enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, neehea skrev:

Hvem fikk svarteboka eller er ikke det kommet fram enda?

Har ikke sett det enda, spolte bare frem til han røyk. Fikk med meg at Nina har en amulett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, johma92 skrev:

Har ikke sett det enda, spolte bare frem til han røyk. Fikk med meg at Nina har en amulett :)

Hva vil det si?

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, johma92 skrev:

Har ikke sett det enda, spolte bare frem til han røyk. Fikk med meg at Nina har en amulett :)

La oss håpe at ikke svartebokens eier blir avslørt. Ettersom jeg ser at andre skriver at CA kommer inn igjen kan det jo hende deltakeren blir avslørt.

Eller hvorfor hevdes det at CA kommer inn igjen?

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I og med at det er Caksel som har røyk lurer jeg litt på hvem som har svarteboka. Håper ikke at Eileen har den og blir avslørt, for hun og Nina er de eneste verdige vinnerne av jentene. Kunne sett for meg at de to står i en finale sammen, og uansett hvem av de to som vinner, er veldig verdige vinnere. 

Endret av neehea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neehea skrev:

I og med at det er Caksel som har svarteboka lurer jeg litt på hvem som har svarteboka. Håper ikke at Eileen har den og blir avslørt, for hun og Nina er de eneste verdige vinnerne av jentene. Kunne sett for meg at de to står i en finale sammen, og uansett hvem av de to som vinner, er veldig verdige vinnere. 

?? :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...