Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun to deltakere som har blitt kastet ut av Paradise gjennom alle sesongen. 

Den ene var Kim fra sesong 3, som ble busted for juks og den andre var Lene fra sesong 1 som mobbet Margrethe på det groveste ( til skrekk og gru, så ligger dette klippet fortsatt ut på youtube)

Lene er absolutt den verste deltakeren gjennom hele paradise, og ingen andre når dama til anklene engang. Hadde CA, Christna eller Simone gjort det, så hadde de blitt pælma ut for lengst. Jeg har sett alle sesongene, og min topp 10 liste for de motbydeligste deltakerne ser vel omtrent slik ut; 

1) Lene - sesong 1

2) Christina - sesong 4

3) Simone - sesong 6

4) Carl aksel - sesong 8

5) Isabel - sesong 7

6) Dennis - sesong 4

7) Labi- sesong 6

8) Victoria - sesong 2

9) Sandra - sesong 8

10) Lord Audun - sesong 6-7. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Javel, men dette var min mening og synes de 3 jeg nevnte har vært de verste. Ja, Lene og Nanna måtte bestemme hvem som måtte dra av de to, men Christina var verre synes jeg. Hun ble aldri kastet ut noe jeg synes er hårreisende. Etter sesong 1 har det vært mange fæle med og noen fortjente å bli kastet ut. Simone og CO var ikke så veldig snille med Ann Marielle heller. Frøya henne ut så fort hun kom inn.

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å ta med Nanna, som også var med på mobbingen av Margrethe og ble kasta ut. Lene var uansett verst. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Nanna ble ikke kasta ut. Lene ble.

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å ta med Nanna, som også var med på mobbingen av Margrethe og ble kasta ut. Lene var uansett verst. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Nanna var vel verre enn Lene?

Anonymkode: cc22b...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun to deltakere som har blitt kastet ut av Paradise gjennom alle sesongen. 

Den ene var Kim fra sesong 3, som ble busted for juks og den andre var Lene fra sesong 1 som mobbet Margrethe på det groveste ( til skrekk og gru, så ligger dette klippet fortsatt ut på youtube)

Lene er absolutt den verste deltakeren gjennom hele paradise, og ingen andre når dama til anklene engang. Hadde CA, Christna eller Simone gjort det, så hadde de blitt pælma ut for lengst. Jeg har sett alle sesongene, og min topp 10 liste for de motbydeligste deltakerne ser vel omtrent slik ut; 

1) Lene - sesong 1

2) Christina - sesong 4

3) Simone - sesong 6

4) Carl aksel - sesong 8

5) Isabel - sesong 7

6) Dennis - sesong 4

7) Labi- sesong 6

8) Victoria - sesong 2

9) Sandra - sesong 8

10) Lord Audun - sesong 6-7. 

Anonymkode: 87a0c...d50

At Lene ble kastet ut har ingenting med at hun er den aller verste og slemmeste deltageren noensinne, det har ene og alene med at terskelen for mobbing var i en helt annen liga hos produksjonen i første sesong av serien. Det har forandret seg drastisk i ettertid, for hva som er godtatt. Etterhvert har det heller blitt slik at produksjonen mer eller mindre virker til å synes det er bra med mobbing og grov oppførsel, for å lage mest mulig sjokk-tv. 

CA, Christina og Simone har uten tvil opprørt seg mye verre enn Lene, spesielt siden de alle tre fikk holde det gående over lang tid uten konsekvenser. 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hvorfor alle synes Simone var så slem?? Likte henne jeg :)

Anonymkode: dfd8c...7cc

Hun mobbet jo faen meg Ann Marielle, og var så ufyselig ellers.

Forskjellen på Simone og andre mobberne er at Simone faktisk ikke har noe hun skulle ha sagt, da utseendet hennes karakteriserer til stryk. Hun er rett og slett jævlig stygg, med kviser og andre urenheter trekt over hele trynet. Audun mente at hun ikke burde vurderes i utseendeskala, fordi hun ikke ser i nærheten av normal ut og jeg er helt enig. 

Anonymkode: b9711...e66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er Dennis på den lista? Kan ikke huske han var noe fæl...

Anonymkode: babf0...5c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vel streng tatt ikke noe med spoiling å gjøre. Denne tråden er vel for PH 2016 Spoilere???

Håper moderator flytter det over til PH tråden.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Dennis på den lista? Kan ikke huske han var noe fæl...

Anonymkode: babf0...5c7

Han var en barnslig og frekk faen som frøs ut nye deltakere og spyttet på ryggen til Miguel.

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nanna ble ikke kasta ut. Lene ble.

Anonymkode: 8139f...cce

Nanna ble kasta ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nanna ble ikke kasta ut. Lene ble.

Anonymkode: 8139f...cce

Det var Nanna som måtte forlate paradise hotel.. Lene var jo en av finalistene...

http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/nanna-kastet-ut-av-paradise-hotel-etter-mobbing/a/572091/

Endret av kindagirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun to deltakere som har blitt kastet ut av Paradise gjennom alle sesongen. 

Den ene var Kim fra sesong 3, som ble busted for juks og den andre var Lene fra sesong 1 som mobbet Margrethe på det groveste ( til skrekk og gru, så ligger dette klippet fortsatt ut på youtube)

Lene er absolutt den verste deltakeren gjennom hele paradise, og ingen andre når dama til anklene engang. Hadde CA, Christna eller Simone gjort det, så hadde de blitt pælma ut for lengst. Jeg har sett alle sesongene, og min topp 10 liste for de motbydeligste deltakerne ser vel omtrent slik ut; 

1) Lene - sesong 1

2) Christina - sesong 4

3) Simone - sesong 6

4) Carl aksel - sesong 8

5) Isabel - sesong 7

6) Dennis - sesong 4

7) Labi- sesong 6

8) Victoria - sesong 2

9) Sandra - sesong 8

10) Lord Audun - sesong 6-7. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Lene ble ikke kastet ut. Hun kom til finalen sammen med Kevin.

Endret: Så nå at det hadde blitt svart på. Beklager :)

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker dere Eileen så godt? Jeg synes hun virker helt oppslukt av eget utseende, og hun lager ikke noe gøy TV.

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Jeg synes faktisk Eileen er ganske underholdende på sitt vis! Hun er litt ufrivillig morsom av og til, som f.eks. da hun ikke skjønte hva de mente med "hekken" hennes siden hun jo hadde glattbarbert seg :ler: Jeg syntes også samtalen hun hadde med den fuglen var komisk. Eileen er ingen stor entertainer men hun er litt sånn vimsete og småmorsom. Men det holder med én Eileen. På samme måte hadde det vært helt forferdelig slitsomt om det var 10 Celester-typer der inne, selv om jeg elsket Celester og den sprudlende personligheten hennes. Man trenger litt forskjellig mennesker der inne for å skape konflikter og allianser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Dennis på den lista? Kan ikke huske han var noe fæl...

Anonymkode: babf0...5c7

Han spyttet jo på Miguel da. Hvis ikke det er fæl oppførsel så vet ikke jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosewood skrev:

Nanna ble kasta ut.

Stemmer. Synes faktisk begge burde bli kastet ut men det er annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt av en spoilertråd dette, dere snakker om PH deltakerne for mange sesonger siden. Hehe :) 

Endret av Oslohøst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Oslohøst skrev:

Litt av en spoilertråd dette, dere snakker om PH deltakerne for mange sesonger siden. Hehe :) 

Er det noe galt med det? Hvis du har noen spoiler å komme med,  så kom med det.

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Han spyttet jo på Miguel da. Hvis ikke det er fæl oppførsel så vet ikke jeg. 

Men så var jo Miguel helt grusomt irriterende da.. 

Anonymkode: dfd8c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mange fæle med på PH. Min topp 3 liste er Christina, Simone og CA. Christina spyttet på Miguel og tisset på Kristian R når han var så full og sovnet i dusjen. Å hun jobbet i barnehage!

Anonymkode: df6d7...a06

SFO. PS: Simone utdanner seg til barnehagelærer i disse dager!!

Men ja, helt enig. De er nok topp 3.

Og mobbingen av Margrethe som Lene utførte i sesong 1 var ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...