Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?? :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Hun mente sikkert at CA røyk. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil det si?

Anonymkode: 05dcf...227

fikk ikke helt med meg :P er noe positivt iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss håpe at ikke svartebokens eier blir avslørt. Ettersom jeg ser at andre skriver at CA kommer inn igjen kan det jo hende deltakeren blir avslørt.

Eller hvorfor hevdes det at CA kommer inn igjen?

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Det er vel kun spekulasjoner ettersom produksjonen har båret han så mye frem i spillet, så man vil jo tro se ønsker han skal stå i finalen.. Eller noe sånt. Tidligere deltakere (andre sesonger) har også skrevet litt om at de tror han vinner, pga holdning og at han har så mye tv-tid.

Ingenting er jo sikkert enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Gikk litt fort i svingene, skrev feil. Mente at i og med at Carl Aksel røyk, lurer jeg på hvem som sitter med svarteboka.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen, Øystein, Malin og Jørgen sitter å gråter. Tviler på at noen av de sitter å griner om de selv sitter med svarteboka. Så kan hende Sandra har den. Mikela sa også at hun ikke så dette komme og at hun ikke ville dette skulle skje. Da har vi Jonas, Nina og Daniel igjen. Lurer virkelig på hvem som sitter med svarteboka. 

Anonymkode: 02d6b...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sheflawless skrev:

Jonas sin hodeskalle som blir knust i morgen.

Den av glass, altså.

Skjermbilde 2016-05-23 kl. 15.42.13.png

Kan det være Caksel som får æren av å knuse? Vil det si at han blir eller må sjekke ut?

Den kan jo tolkes frem og tilbake :P  Den skallen som er igjen sjekker ut, eller den som blir knust sjekker ut.

Å herregud, jeg er glad det snart er over. Hodet mitt trenger ferie :fnise:

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ei jente gråte skikkelig i morgen. Djevelen er en gutt, så det er to gutter og ei jente som ryker denne uken. Det er vel bare 8 stykker som skal til finaleuka? 

Anonymkode: 02d6b...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mååå da være Eileen som har boka. Hun lo jo som faen da djevelen var der og kjøper ikke det hun snakker med Øystein om. Hun har spilt med alle og chipper ut sin største konkurrent i CA. Stine ville selvfølgelig også valgt henne for å lage "en overraskelse" som hun sa, siden hun tross alt skylder Eileen det etter all støtten.

Sandra ryker nok i morgen da eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kjørda skrev:

Mååå da være Eileen som har boka. Hun lo jo som faen da djevelen var der og kjøper ikke det hun snakker med Øystein om. Hun har spilt med alle og chipper ut sin største konkurrent i CA. Stine ville selvfølgelig også valgt henne for å lage "en overraskelse" som hun sa, siden hun tross alt skylder Eileen det etter all støtten.

Sandra ryker nok i morgen da eller?

Jeg tror egentlig ikke at Eileen har den. Hun gråt også når CA røk ut. 

Anonymkode: 02d6b...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt av hoffet at jeg ikke orker å kommentere de idiotiske utsagnene de lirer fra seg. De er fullstendig irrasjonelle og mangler selvinnsikt. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra har vel ikke sagt så mye i snakkeboksen om utsjekken til CA og spekulert i hvem det kan være, har hun vel? 

Jeg håper det egentlig er henne. Da får vi hvertfall ut CA eller Sandra uansett utfall. I tillegg vil det skape splid mellom henne og de andre i hoffet, eksempelvis med Malin. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Gutta har mulighet til å sikre seg Usynlighetshatten, som kan redder dem fra Djevelen, men samtidig sørger for at de ikke får stå med partneren sin i ukens parseremoni. Vil noen knuse hodeskallen og gripe sjansen?

 

Jonas som redder ræven sin ved å knuse skallen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag kommer jo Caksel og den andre utstemte tilbake på Pandoras. Gjetter de riktig ang. hvem som har svarteboka, er de plutselig tilbake i spillet og to andre må forlate hotellet. Spennende uke!!

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, sheflawless skrev:

Jonas sin hodeskalle som blir knust i morgen.

Den av glass, altså.

Skjermbilde 2016-05-23 kl. 15.42.13.png

Hvordan vet du hvilken som er Jonas sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ssophie skrev:

Hvordan vet du hvilken som er Jonas sin?

Ja, dette lurte jeg også på. Er hånden hans så avslørende? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caksel kommer garantert inn igjen. Han har jo to muligheter: 1. å gjette riktig på onsdag, 2. at Malin ofrer partneren sin i finaleuka og velger Caksel inn igjen. Skal godt gjøres at han ikke kommer inn igjen.

Det var nesten litt sånn antiklimaks da han røk ut. På ene siden var det good riddance og hurra, men på andre siden er han så utålelig irriterende at han er underholdende. Han skaper jo mye drama og krøll der inne. Nå kommer alliansen hans til å fly rundt som hodeløse høns siden de ikke lenger har en leder som tar avgjørelsene for dem.

Regner med Caksel kommer inn igjen med sitt sedvanlig selvgode glis ;)

Jeg tror forresten at det kan være Daniel som knuser skallen siden han er litt usikker på partneren sin. Eller så er det Øystein i panikk over at Jonas vil ha ham ut.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA kommer så klart inn igjen. Produksjon har vist at de heier på han og vil han skal vinne. Han kommer nok inn igjen på onsdag som en sa.

Anonymkode: cdd4a...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...