Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

Det er jo bare 9 dpo, vel?! Jeg synes det høres rart ut at så mange som 50 % tester positivt såpass tidlig, du har fremdeles veldig gode sjanser! På en sånn side er det nok veldig mange som regner dagen med positiv EL-test som EL-dagen (slik jeg ser mange gjør på dette forumet også), så det blir litt skjevt - det er min teori. Nå som testen definitivt HAR vært negativ trenger du i alle fall ikke å lure hvis det kommer en strek nå fremover :)

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, miore skrev:

Det er jo bare 9 dpo, vel?! Jeg synes det høres rart ut at så mange som 50 % tester positivt såpass tidlig, du har fremdeles veldig gode sjanser! På en sånn side er det nok veldig mange som regner dagen med positiv EL-test som EL-dagen (slik jeg ser mange gjør på dette forumet også), så det blir litt skjevt - det er min teori. Nå som testen definitivt HAR vært negativ trenger du i alle fall ikke å lure hvis det kommer en strek nå fremover :)

Ja, jeg syns også det høres veldig tidlig ut, og jeg liker teorien din! Jeg satt og håpet på at de fleste i USA bruker ultrasensitive tester :PJeg klarte ikke la være å regne ut at med 30 % sjanse i utgangspunktet, og 50 % for positiv i dag, så er det bare 15 % sjanse igjen. Teite prosenter. Men jeg antar at det er selvrapportering på den nettsiden jeg ser på, og da kan det godt være som du sier. Så jeg skal slutte å regne på det, og tenke at sjansene er greie fortsatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @miore, høres veldig rart ut at SÅ mange tester positivt så tidlig...herregud, du er jo bare 9 dpo, kan jo være at egget ikke har festet seg engang, så går det jo enda noen dager da før positiv test :) Men nå vet du med sikkerhet at om det blir to streker nå betyr det noe meget bra! 

Straks avreise jobb for deg? Jåper du får noen fine dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LillyBe skrev:

Enig med @miore, høres veldig rart ut at SÅ mange tester positivt så tidlig...herregud, du er jo bare 9 dpo, kan jo være at egget ikke har festet seg engang, så går det jo enda noen dager da før positiv test :) Men nå vet du med sikkerhet at om det blir to streker nå betyr det noe meget bra! 

Straks avreise jobb for deg? Jåper du får noen fine dager :) 

Godt å høre, det er jo sant og😊 Google ass, roter det til. Godt jeg har dere! 

Jeg er på vei til jobb, det blir godt å gjøre noe nyttig igjen. Håper du får avslappende helg, men regner med det er litt for mye å håpe på. En fin helg da!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Illy skrev:

Godt å høre, det er jo sant og😊 Google ass, roter det til. Godt jeg har dere! 

Jeg er på vei til jobb, det blir godt å gjøre noe nyttig igjen. Håper du får avslappende helg, men regner med det er litt for mye å håpe på. En fin helg da!😊

Ja, jeg tror faktisk vi er mer pålitelig enn Google akkurat her ;)   Håper du kan få testa litt utover også nå da, om det føles best! 

Alltid fint å gjøre litt nyttig igjrn :) Jeg har tatt meg ferie i dag og i morgen...er på verkstedet med bilen nå :P så blir det avslapping hjemme etterpå. Helga blir ganske sosial, noe som er veldig bra-så går dagene litt raskt :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test er supert! Da er vel Ovitrellen omsider ute av kroppen? Så alle symptomer heretter kan du tolk som graviditet? :fnise: Det var i hvert fall min logikk forrige gang. Er du 9 dpo idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 DPO er nesten det samme som null, spør du meg. Personlig boikottet jeg alt før 12 DPO :fnise: Hvis du får strek på en senere test nå, daaa... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enige med resten, 9 dpo er tidlig! Og jeg har trua, selv om det nok er kjempevanskelig å være positiv og sikker når man står midt oppi det selv. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LillyBe skrev:

Ja, jeg tror faktisk vi er mer pålitelig enn Google akkurat her ;)   Håper du kan få testa litt utover også nå da, om det føles best! 

Alltid fint å gjøre litt nyttig igjrn :) Jeg har tatt meg ferie i dag og i morgen...er på verkstedet med bilen nå :P så blir det avslapping hjemme etterpå. Helga blir ganske sosial, noe som er veldig bra-så går dagene litt raskt :) 

 

Tror du har rett i det, heldigvis 😊Jeg tok med meg to tester... Det var et forsøk på å være smart, men jeg angrer. Det er jo tydeligvis noe med at har du tatt en så klarer du ikke stoppe.

Veldig travel dag på jobb, så hodet har fått litt pause fra prøvetankene. Håper bilen din er frisk igjen! Det er nok en fordel å ha mye å gjøre denne helga, ja😊 Jeg er spent på din første test i morra! (I følge planen).

11 timer siden, LoveTrain skrev:

Negativ test er supert! Da er vel Ovitrellen omsider ute av kroppen? Så alle symptomer heretter kan du tolk som graviditet? :fnise: Det var i hvert fall min logikk forrige gang. Er du 9 dpo idag?

Sant nok, mye bedre å se sånn på det!😊9 dpo i dag, ja. Jeg har ca hele symptomlista til Cyclogesten, men jeg finner altså dessverre alt på den symptomlista :P

 

9 timer siden, Weebs skrev:

9 DPO er nesten det samme som null, spør du meg. Personlig boikottet jeg alt før 12 DPO :fnise: Hvis du får strek på en senere test nå, daaa... ;)

Da velger jeg å spørre deg! Jeg får ikke til å boikotte, jeg liker tester før 12 dpo best. Etter 12 dpo er det skummelt da! 

 

8 timer siden, Snotra skrev:

Jeg er enige med resten, 9 dpo er tidlig! Og jeg har trua, selv om det nok er kjempevanskelig å være positiv og sikker når man står midt oppi det selv. :):)

Så godt! Det var bare den ene, teite sida, og dere er mer troverdige enn den. Godt at du har trua og😊 For meg svinger det veldig, negativ den ene time, forhåpningsfull den neste. 

----

Det viste seg at vi var en person for lite på vakt, og dagen har gått i ett. Nå har jeg sneket meg til en Cyclogestpause. Håper jeg slipper å stå opp igjen, for jeg har vent meg til å sovne etter at jeg har tatt kveldspillen.

Jeg har hatt en skikkelig stressa følelse i hele dag, nesten litt angst. Kan det være Cyclogesten? Nå startet jeg med et  rekkeviddedrama på vei til jobb da, så kanskje jeg har blitt så sart at det ødela meg helt. Mannen har nemlig et annet forhold til å fylle bensin enn jeg har. Han fyller når det er tomt, nesten helt bokstavelig talt. Så i morges var det tomt (nesten helt bokstavelig talt), og vi bor ikke ved en bensinstasjon. Den nærmeste er ikke i retning jobb, og jeg hadde det travelt. Så utrolig skummelt når bensinnåla  synker og synker og bensinstajonene glimrer med sitt fravær! Denne gangen var det på hengende håret, det så ut som nåla stod på 0, og var under 1 km igjen. Jeg angrer sånn på at jeg ikke tok bildebevis, for jeg har tenkt å klage og kreve bedre fyllerutiner.

Jeg har altså bare tatt med meg to tester. Og det er bare en igjen... Jeg tok i kveld og, selv om det ikke var planen i det hele tatt. Men nå var streken tilbake:klo: Jeg er helt sikker på at det ikke var noe i morges, for jeg så jo på den i alle mulige vinkler, selvsagt. Det er er svaaaak strek, altså, vet ikke om den er som i går, men ikke sterkere hvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått sove litt i natt? Det cyclogest-greiene er litt styr syns jeg...jeg må ta mine ca kl 6 og da kl 19 (etter snuppa har lagt seg). Hadde vært best ved leggetid såklart men :)

Strek igjen?! Herregud så spennende!!! Men så utrolig kjipt å bare ha 1 test igjen! Hjrlp😳🙈 hva gjør du da? Hehe

Jeg tror våre menn er av samme type. Jeg HATER å ikke ha diesel på bilen, mens han tydeligvis tror at man kan kjøre videre på luft og kjærlighet når tanken plutselig blir tom. Mannfolk altså! Men godt det gikk akkurat :) 

Formen ellers er fin? Fungerer fint å være på jobb? Det er nok både sunt og smart å få tankene over på andre ting :P selv om man egentlig bare vil teste og henge på Google hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Illy skrev:

Tror du har rett i det, heldigvis 😊Jeg tok med meg to tester... Det var et forsøk på å være smart, men jeg angrer. Det er jo tydeligvis noe med at har du tatt en så klarer du ikke stoppe.

Veldig travel dag på jobb, så hodet har fått litt pause fra prøvetankene. Håper bilen din er frisk igjen! Det er nok en fordel å ha mye å gjøre denne helga, ja😊 Jeg er spent på din første test i morra! (I følge planen).

Sant nok, mye bedre å se sånn på det!😊9 dpo i dag, ja. Jeg har ca hele symptomlista til Cyclogesten, men jeg finner altså dessverre alt på den symptomlista :P

 

Da velger jeg å spørre deg! Jeg får ikke til å boikotte, jeg liker tester før 12 dpo best. Etter 12 dpo er det skummelt da! 

 

Så godt! Det var bare den ene, teite sida, og dere er mer troverdige enn den. Godt at du har trua og😊 For meg svinger det veldig, negativ den ene time, forhåpningsfull den neste. 

----

Det viste seg at vi var en person for lite på vakt, og dagen har gått i ett. Nå har jeg sneket meg til en Cyclogestpause. Håper jeg slipper å stå opp igjen, for jeg har vent meg til å sovne etter at jeg har tatt kveldspillen.

Jeg har hatt en skikkelig stressa følelse i hele dag, nesten litt angst. Kan det være Cyclogesten? Nå startet jeg med et  rekkeviddedrama på vei til jobb da, så kanskje jeg har blitt så sart at det ødela meg helt. Mannen har nemlig et annet forhold til å fylle bensin enn jeg har. Han fyller når det er tomt, nesten helt bokstavelig talt. Så i morges var det tomt (nesten helt bokstavelig talt), og vi bor ikke ved en bensinstasjon. Den nærmeste er ikke i retning jobb, og jeg hadde det travelt. Så utrolig skummelt når bensinnåla  synker og synker og bensinstajonene glimrer med sitt fravær! Denne gangen var det på hengende håret, det så ut som nåla stod på 0, og var under 1 km igjen. Jeg angrer sånn på at jeg ikke tok bildebevis, for jeg har tenkt å klage og kreve bedre fyllerutiner.

Jeg har altså bare tatt med meg to tester. Og det er bare en igjen... Jeg tok i kveld og, selv om det ikke var planen i det hele tatt. Men nå var streken tilbake:klo: Jeg er helt sikker på at det ikke var noe i morges, for jeg så jo på den i alle mulige vinkler, selvsagt. Det er er svaaaak strek, altså, vet ikke om den er som i går, men ikke sterkere hvertfall. 

Ooh, strek igjen! Så utrolig spennende! Jeg er sikker på at det må være et godt tegn i at den siste var fullstendig negativ :Nikke: I går var det kanskje ovitrelle med hcg på vei ned, mens det nå er baby og hcg på vei opp?! :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Ooh, strek igjen! Så utrolig spennende! Jeg er sikker på at det må være et godt tegn i at den siste var fullstendig negativ :Nikke: I går var det kanskje ovitrelle med hcg på vei ned, mens det nå er baby og hcg på vei opp?! :lur: 

Enig! Det MÅ være et positivt tegn!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillyBe skrev:

Håper du har fått sove litt i natt? Det cyclogest-greiene er litt styr syns jeg...jeg må ta mine ca kl 6 og da kl 19 (etter snuppa har lagt seg). Hadde vært best ved leggetid såklart men :)

Strek igjen?! Herregud så spennende!!! Men så utrolig kjipt å bare ha 1 test igjen! Hjrlp😳🙈 hva gjør du da? Hehe

Jeg tror våre menn er av samme type. Jeg HATER å ikke ha diesel på bilen, mens han tydeligvis tror at man kan kjøre videre på luft og kjærlighet når tanken plutselig blir tom. Mannfolk altså! Men godt det gikk akkurat :) 

Formen ellers er fin? Fungerer fint å være på jobb? Det er nok både sunt og smart å få tankene over på andre ting :P selv om man egentlig bare vil teste og henge på Google hele dagen...

Det ble en rolig natt, det var veldig godt! 😊Det er ganske upraktisk med den Cyclogesten. Jeg prøver å få tatt den 10 og 22 nå, og så må jeg endre det til 7 og 19 på mandag for da må jeg i et møte kl 10. Jeg tror ikke det er så farlig om det går over 12 timer i blant, men jeg liker det ikke! Har heldigvis en flott kollega jeg har betrodd meg til,  og som hjelper til og legger til rette. De andre trodde jeg skrev et referat mellom 10 og halv 11:P

Jeg går og kikker på testen og håper at streken skal være sterkere enn jeg husket den :sjenert: Jeg tror det er litt bra for meg at jeg ikke har mer enn én til. Hadde jeg vært snekker eller gartner eller noe, og kunne holdt meg travelt opptatt med praktiske ting, så hadde det vært fint å håndtere skuffelsen på jobb. Men nå må jeg evt være blid og omsorgsfull og kan ikke gå hjem før tirsdag. 

Formen er bedre i dag enn i går, da var jeg trøtt og kvalm. Det må gjerne komme tilbake! Det er fint st det er hektisk. Og så skal det jammen bli godt å komme hjem etterpå også:)

2 timer siden, miore skrev:

Ooh, strek igjen! Så utrolig spennende! Jeg er sikker på at det må være et godt tegn i at den siste var fullstendig negativ :Nikke: I går var det kanskje ovitrelle med hcg på vei ned, mens det nå er baby og hcg på vei opp?! :lur: 

Jeg frykter at det er en skygge eller bare tester av ovitrelle fortsatt. Den er svaaak, men jeg ser den. Veldig mystisk at den kommer på kvelden, men kanskje jeg er som deg på det området? Jeg har så lyst til å dra hjem og sammenligne med den fra kvelden 8 dpo:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kan hende det er greit at du kun har 1 test til, hehe...å at du MÅ tenke på andre ting! Da går tiden fortere i det minste...å plutselig er du hjemme igjen :) Da har du vel fri en stund?!

Neida, ikke så på minuttet med cyclogesten gudsjelov...her en dag måtte jeg reise meg opp etter en kort stund, men ingenting kom ut faktisk ;) 

Hihi, det med å gå å kikke på testen kjenner jeg meg SÅ igjen i altså! Huttetu ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Ja, kan hende det er greit at du kun har 1 test til, hehe...å at du MÅ tenke på andre ting! Da går tiden fortere i det minste...å plutselig er du hjemme igjen :) Da har du vel fri en stund?!

Neida, ikke så på minuttet med cyclogesten gudsjelov...her en dag måtte jeg reise meg opp etter en kort stund, men ingenting kom ut faktisk ;) 

Hihi, det med å gå å kikke på testen kjenner jeg meg SÅ igjen i altså! Huttetu ;) 

Det hjelper litt å ikke drive å vurdere om jeg skal ta test hele tida :wink:Jeg har vanligvis fri nesten en uke av gangen, men nå er den uka full av møter og forelesninger, så ikke ordentlig fri før neste fredag kveld. Men det hjelper masse så snart jeg kan dra hjem på ettermiddagen og sove i egen seng. Egentlig skulle uttak vært denne uka, og jeg er glad det ble framskyndet. Ellers hadde det blitt tøft, jeg var helt utslitt de første dagene etter uttak og innsett. 

Jammen godt det er flere som kikker flere ganger på testene :kaklehone:

Ellers kjenner jeg absolutt ingenting i dag. Ingen ømme pupper, ingen kvalme og ikke noen av typene magevondt jeg har hatt den siste tiden (og det er en fin samling). Da var det sikkert ettervirkninger etter uttaket og ikke Cyclogesten. Men jeg vil gjere ha noen symptomer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, da blir det ei heftig uke for deg! Men da går tiden, deilig det på mange måter :) Jeg håper helga skal gå fort her egentlig, og til uka er det jo jobb og diverse igjen. Liker best å holde meg i aktivitet når formen er ok, så slipper man tenke SÅ mye. Herregud, lurer på åssen ståa er om ei uke..,da vet vi svaret begge to! 

Hihi, kan kikke meg gal på testene. Litt derfor den i dag gikk rett i søpla...men som sagt måtte jeg uansett titte på den igjen :P 

Jeg ønsker meg kvalme!! NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ventingen altså, det finnes ikke noe kjipere enn å måtte VENTE - atter en gang. Lurer på hvor mange minutter av livet vårt de siste årene har gått med på ventetanker og utålmodighetsprøver:sjenert: mest sannsynlig altfor mange. Syns dermed du er supertøff som ikke tar flere tester med på jobb! Første våren/sommeren vi var prøvere (for hundre år siden?), jobbet jeg også slik medleverturnus, og hadde med sikkert ti tester hver gang jeg skulle på jobb. Nå er offisiell testedag igjen? Fredag?

Lo godt av drivstoffhistorien din:fnise: Høres ut som mannen min! Jeg tror de bare ikke har skrekken for å gå tom - skjer det så skjer det liksom. Mens jeg tenker det er noe av det verste som kan hende meg i forhold til hverdagsproblematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, LillyBe skrev:

Oy, da blir det ei heftig uke for deg! Men da går tiden, deilig det på mange måter :) Jeg håper helga skal gå fort her egentlig, og til uka er det jo jobb og diverse igjen. Liker best å holde meg i aktivitet når formen er ok, så slipper man tenke SÅ mye. Herregud, lurer på åssen ståa er om ei uke..,da vet vi svaret begge to! 

Hihi, kan kikke meg gal på testene. Litt derfor den i dag gikk rett i søpla...men som sagt måtte jeg uansett titte på den igjen :P 

Jeg ønsker meg kvalme!! NÅ!!

Det var et litt dårlig tidspunkt for den uka, men samtidig er det godt å være opptatt :) Ja, skulle gjerne likt å vite hvordan ting er neste uke på denne tida! Forhåpentligvis ingen vin og begynnende kvalme!

14 timer siden, LoveTrain skrev:

Den ventingen altså, det finnes ikke noe kjipere enn å måtte VENTE - atter en gang. Lurer på hvor mange minutter av livet vårt de siste årene har gått med på ventetanker og utålmodighetsprøver:sjenert: mest sannsynlig altfor mange. Syns dermed du er supertøff som ikke tar flere tester med på jobb! Første våren/sommeren vi var prøvere (for hundre år siden?), jobbet jeg også slik medleverturnus, og hadde med sikkert ti tester hver gang jeg skulle på jobb. Nå er offisiell testedag igjen? Fredag?

Lo godt av drivstoffhistorien din:fnise: Høres ut som mannen min! Jeg tror de bare ikke har skrekken for å gå tom - skjer det så skjer det liksom. Mens jeg tenker det er noe av det verste som kan hende meg i forhold til hverdagsproblematikk.

Det er veldig kjedelig! Kunne vi ikke bare fått svaret når vi satte inn egget "åj, der festet det seg ja, gratulerer!". Det har nok definitivt gått for mye tid på dette. Jeg prøver å tenke at jeg skal leve som vanlig, kose meg og tenke på andre ting, men det er faktisk ikke mulig å gjennomføre 100 % (kanskje 40 % på en god dag?)

Jeg har hatt med ti tester på jobb før :P Men nå som vi får hjelp, blir skuffelsen så stor hvis det ikke går, så da tør jeg ikke. Jeg tror ikke jeg får til å gjøre en god jobb over lang tid hvis jeg får negative tester nær IKM, da blir jeg for trist og opptatt av det. Testdagen er fredag ja. Da er jeg 17 dpo, så jeg vet nok svaret på forhånd.

Hehe, tror du har rett i det. Mannen har vært ute og hjulpet kompiser som har stått i veikanten med tom bil flere ganger, så det finnes visst en del av den typen. Men tenk hvis det skjer i 110 sona eller inni en tunnell da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ingen vin nei, hehe...det vil jeg gjerne ikke smake på lenge!!! Tar gledelig i mot kvalmen også...lett å si nå iallfall ;) 

Jeg er nok som deg...kaaaanskje jeg klarer det 40% på en GOD dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo! Jeg merker ingenting, og er spesielt misfornøyd med at puppene ikke er i nærheten av litt ømme en gang. Kanskje jeg har litt murringer i magen, hvis jeg legger godviljen til. Men det pleier jo være et tegn på mensen, så jeg vil ikke ha dem. Jeg prøver å trøste meg med at jeg ikke har fått bivirkninger av Ovitrelle, så kanskje jeg er en av dem som må ha mye HCG i kroppen for å merke noe? Hmh, nå mens jeg skriver, så syns jeg egentlig at jeg har ganske mye mensmurringer. Jeg vil ikke!

Jeg pleier å få mensen 14dpo, men merke at den kommer 13 dpo, jeg spotter nesten alltid litt da. Og så begynner ofte murringene. Så jeg gruer meg litt til i morra. Magefølelsen er dårlig. Det er sikkert en blanding av beskyttelsesmekanisme og at jeg ikke har noen indikasjoner på at det var gått. Svaret nærmer seg i hvertfall, enten jeg vil eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...