Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

Ånei, Illy - så utrolig trist å lese.. Skjønner at dette må være veldig tungt for dere. En stor klem fra meg!:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Illy skrev:

Nå er det over for denne gang :icon_frown: Jeg klarte plutselig ikke å vente lenger, så jeg testet. Helt, helt hvitt.

Det var så kjipt, for jeg hadde begynt å få forhåpninger. Ingen mens eller menssmerter, men en stikkende smerte på høyre side gjennom hele dagen. Det var noe nytt, og selv om jeg prøvde å la være, så ble jeg positiv av det. Uff altså. Jeg klarer ikke å tenke på veien videre akkurat nå. Må bare gråte i kveld, tror jeg. Og så forhåpentligvis kommer håp og pågangsmot tilbake i morra. Jeg kan vel slutte på Cyclogest nå? Jeg vil bare at den teite mensen skal komme.

Så utrolig trist :( Egentlig lite å si...det er lov å gråte og deppe. Men så må man fokusere framover, få snakket med klinikken og lagt en ny plan. Da kan du ha fokus på det, det hjelper iallfall meg ved negative forsøk. 

Ang cyclogesten så kan du jo ringe klinikken i morgen tidlig? Jeg antar at du bare kan slutte, men greit å få avklart med dem, og sette opp en time for en samtale ang veien videre?

Tenker på deg, og føler med deg. Forferdelig vondt at du må igjennom det her. 

En stor, god klem fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå dette var triste nyheter :( de neste dagene har du lov til å gråte og være lei deg, dette gjør vondt. Man skjønner egentlig ikke hvor mye spenning og håp som bygger seg opp gjennom en prøveperiode (særlig ivf), og det er litt overveldende hvor mye smerte man kjenner på når det ikke går veien. Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere nå :klem:

Jeg sluttet selv på Lutinus når jeg fikk negativ test 14dpo, men det var mest fordi jeg var tom og kjente at det var unødvendig med en ny pakke. Ellers hadde jeg nok fortsatt til jeg fikk snakket med klinikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 18.22, Marimba skrev:

Nei så utrolig forbanna dritt! Ja i kveld har du absolutt lov til å reagere akkurat sånn du trenger. :( 

Stor :klem: til deg! 

Ja, skikkelig dritt. Det er skuffende selv om jeg visste godt at sjansen er større for å mislykkes enn å lykkes på et enkelt forsøk. Jeg ble veldig pesimistisk og tenkte at jeg blir aldri mor. Men i dag er det heldigvis litt bedre :)

På 21.3.2017 den 18.58, QBee skrev:

Nei og nei, så kjipt :icon_frown:

Hva kan man si, vet hvordan det føles. Vet også at pågangsmotet kommer tilbake, men i dag er det lov å bare være lei :icon_frown:

Jeg vil tro du kan slutte på progesteronet, men noen klinikker vil at man skal fortsette i et par dager og teste på nytt vet jeg.

Det er godt å høre, og litt godt å tenke på, at håp og pågangsmot kommer tilbake :) Mannen ville ikke at jeg skulle slutte på progesteronet, så jeg har bare fortsatt til nå. Hvis jeg skal overbevise ham om at håpet er ute, må jeg avsløre hvor mye jeg har googlet (jeg har fortalt at testen er 99,9 % sikker 14 dpo, men han er av det optimistiske slaget).

På 21.3.2017 den 19.19, miore skrev:

Åååhnei, så kjedelig :klem: Klinikken min har alltid vært veldig streng på at jeg må fortsette frem til testdag for sikkerhets skyld dersom jeg ikke får "skikkelig" mensen, men det er jo mulig din klinikk har andre retningslinjer.

Takk, Miore :klem:Det er kjipt dette, men jeg får ordentlig vondt av å prøve å forestille meg hvordan du har hatt det siste døgnet. Jeg skulle gjerne gitt deg en ekte klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 20.35, Snotra skrev:

Ånei, Illy - så utrolig trist å lese.. Skjønner at dette må være veldig tungt for dere. En stor klem fra meg!:klem::klem:

Det er tungt og trist. At det skal være så vanskelig å få barn. Men jeg tror det blir lettere etter hvert som vi får en ny plan for neste forsøk, og nytt håp. Det hjelper med koselige meldinger her :hjerte: Jeg har lest dem, selv om jeg ikke hadde helt overskuddet til å svare før nå, og det varmet.

23 timer siden, LillyBe skrev:

Så utrolig trist :( Egentlig lite å si...det er lov å gråte og deppe. Men så må man fokusere framover, få snakket med klinikken og lagt en ny plan. Da kan du ha fokus på det, det hjelper iallfall meg ved negative forsøk. 

Ang cyclogesten så kan du jo ringe klinikken i morgen tidlig? Jeg antar at du bare kan slutte, men greit å få avklart med dem, og sette opp en time for en samtale ang veien videre?

Tenker på deg, og føler med deg. Forferdelig vondt at du må igjennom det her. 

En stor, god klem fra meg <3

Skikkelig trist, jeg opplever negativt ivf-forsøket som mye tøffere enn de tidligere negative forsøkene. Jeg ser fram til å få laget en ny plan og få noen nye cirka-datoer. Kjenner at det kommer til å trøste mye mer enn sjokolade akkurat nå.

Jeg kom fram til at jeg bare skal få tatt den blodprøven, og fortsette på cyclogesten fram til det. Cyclogest fordi mannen ikke vil at jeg slutter før klinikken har sagt det (og jeg fikk altså aldri ringt dem i dag), og blodprøve siden de sa at jeg måtte ta den så lenge jeg ikke begynte å blø ordentlig. Det kan vel kanskje være svangerskap utenfor livmoren fortsatt.

Tusen takk :hjerte: Jeg vet jo at du kjenner til følelsen. Det gir håp å lese i dagboka di nå :)

21 timer siden, LoveTrain skrev:

Åå dette var triste nyheter :( de neste dagene har du lov til å gråte og være lei deg, dette gjør vondt. Man skjønner egentlig ikke hvor mye spenning og håp som bygger seg opp gjennom en prøveperiode (særlig ivf), og det er litt overveldende hvor mye smerte man kjenner på når det ikke går veien. Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere nå :klem:

Jeg sluttet selv på Lutinus når jeg fikk negativ test 14dpo, men det var mest fordi jeg var tom og kjente at det var unødvendig med en ny pakke. Ellers hadde jeg nok fortsatt til jeg fikk snakket med klinikken. 

Jeg ble nesten litt tatt på senga over hvor trist jeg ble. Jeg har jo blitt skuffet hver gang mensen har kommet før, men ikke så intenst som nå. Jeg har holdt på å begynne å gråte ute blant folk flere ganger i dag, og har egentlig bare hatt lyst til å ligge i senga. Det er nok noe med den spenningen og håpet som bygger seg opp og brister. Og så alle hormonene oppå det igjen. Det er vel en slags super-pms dette. Men i kveld er det litt bedre :) Jeg er alene hjemme og kan både gråte og ligge under dyna akkurat når jeg vil. Jeg håper mai blir en bedre måned for oss begge :klem:

Endret av Illy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Illy skrev:

Jeg ble nesten litt tatt på senga over hvor trist jeg ble. Jeg har jo blitt skuffet hver gang mensen har kommet før, men ikke så intenst som nå. Jeg har holdt på å begynne å gråte ute blant folk flere ganger i dag, og har egentlig bare hatt lyst til å ligge i senga. Det er nok noe med den spenningen og håpet som bygger seg opp og brister. Og så alle hormonene oppå det igjen. Det er vel en slags super-pms dette. Men i kveld er det litt bedre :) Jeg er alene hjemme og kan både gråte og ligge under dyna akkurat når jeg vil. Jeg håper mai blir en bedre måned for oss begge :klem:

Ja det er rart med det, jeg ble også overrasket forrige forsøk. Men vi investerer så mye tid og energi i håpet om å endelig få en løsning, og så brister det. Og du har nok rett i det med hormonene.. huff, en drittuke for mange av oss dette her :( 
Har dere tenkt noe over hvordan dere vil ha det neste runde? Eller venter dere og ser hva klinikken sier? 

Godt å høre at det er litt bedre i kveld, en kveld med dyne og gråt gjør underverker:) Kan anbefale Masterchef Australia som litt feelgood underholdning hvis du liker sånt, de er så hyggelig og koselig alle mann. Her har jeg åpnet en flaske vin nå, og tenker å drukne sorger med et liite glass:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Man vil bare gjemme seg bort, gråte og ja...deilig å bare få ut alt!!Tror det er like lurt, så kan man fokusere framover snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig trist! Jeg har tenkt på deg og håpet så sterkt at "NÅ må hun være gravid!" :sukk:

Trekk dyna over hode og få alt ut. Nei, fader altså :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LoveTrain skrev:

Ja det er rart med det, jeg ble også overrasket forrige forsøk. Men vi investerer så mye tid og energi i håpet om å endelig få en løsning, og så brister det. Og du har nok rett i det med hormonene.. huff, en drittuke for mange av oss dette her :( 
Har dere tenkt noe over hvordan dere vil ha det neste runde? Eller venter dere og ser hva klinikken sier? 

Godt å høre at det er litt bedre i kveld, en kveld med dyne og gråt gjør underverker:) Kan anbefale Masterchef Australia som litt feelgood underholdning hvis du liker sånt, de er så hyggelig og koselig alle mann. Her har jeg åpnet en flaske vin nå, og tenker å drukne sorger med et liite glass:fnise: 

Skikkelig drittuke! Takk for tips, feelgood er akkurat hva en trenger nå :) Fram til i dag har jeg vært så utslitt etter jobb og sånt at jeg har lagt meg ca. 21, så jeg har sluppet å tenke på underholdning. I dag tror jeg rett og slett at jeg skal "skulke", og jobbe hjemmefra. Jeg skulle egentlig vært på skole. Men i så fall burde jeg vært på bussen nå :PJeg har vondt i magen og føler meg som en trist zombie, så jeg tror jeg skal kunne rettferdiggjøre det overfor meg selv.

Jeg tror vi venter og hører hva klinikken sier. Jeg ser i hvert fall at det står på sidene deres at vi må hoppe over en syklus. Jeg tror jeg håper på kort protokoll, mest fordi det går raskt, og fordi jeg er redd for å ikke rekke lang innen sommerferien. Men da får man jo gjerne færre egg, og akkurat det er vel ikke noe sjakktrekk hos meg :P

Om ikke annet så kan vi kose oss med vin i påska, og ikke minst slappe av uten hormoner. Og så skal vi ha de skumle ukene tidlig i svangerskapet i sommer, før vi går høsten i møte som gravide. Håper du koste deg med vinflaska (hvis det bare ble et liiite glass, har du nok igjen til å ta ett i kveld og :) ). Jeg har invitert ei venninne som har en annen type teit livssituasjon på besøk i helga for at vi skal klage, drukne sorgene og se framover  :fnise:

10 timer siden, LillyBe skrev:

Jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Man vil bare gjemme seg bort, gråte og ja...deilig å bare få ut alt!!Tror det er like lurt, så kan man fokusere framover snart :) 

Det er godt å ha folk her inne som forstår! :hjerte:Det er slitsomt å være så nedfor og så kan man liksom ikke forklare det til noen. I går så jeg visst litt trist ut selv om jeg trodde jeg klarte å skjule det, og skyldte på dårlig søvn og mye å gjøre. Det betyr mye å ha noen å "si det til" her!

Og jeg er så glad for de positive testene dine! Ellers hadde denne uka vært bare fullstendig dritt, og det hadde vært fælt. Nå ser vi at det fortsatt er håp. Jeg gleder meg til å følge deg gjennom graviditeten helt fram til 3. desember! :)

9 timer siden, Weebs skrev:

Dette var skikkelig trist! Jeg har tenkt på deg og håpet så sterkt at "NÅ må hun være gravid!" :sukk:

Trekk dyna over hode og få alt ut. Nei, fader altså :( 

Utrolig hvor vanskelig det skal være å bli gravid, altså! Når eggene og sæden får arrangert stevnemøte i ei skål, burde de klare å bli til en baby. Sånn rett etter negativ test er det lett å krisemaksimere og tenke at når dette ikke gikk så går det aldri. Takk for tankene :hjerte: Jeg begynner å kommer over på "dette SKAL gå"- stadiet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at det skal være SÅ vanskelig å bli gravid??? Det som egentlig er den naturligste sak i verden...mamma ble gravid selv med spiral, så kan jo si det er forskjell på oss. 

Jeg trenger iallfall alltid en time-out etter negative forsøk..man blir jo totalt utladet! Både fysisk pga alle hormonene og påkjenningen, og da ikke minst psykisk. Det kan nok være at klinikken ønsker en pausemnd nå ja..å det hadde jo kræsja med påsken fort vekk uansett. Utrolig spent på hva de sier. Håper dere finner en GOD plan, og at du snart vet hva som skjer videre. 

Høres smart ut med en hjemmedag synes jeg. Det har vært mye for deg i det siste...men nå kommer våren, og nye muligheter :) neste forsøk, da skal spiren sitte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, har du lest om skillevegger i livmoren?

Det ble jo plutselig oppdaget nå på min siste ul at jeg har dette, og legen lurte på om det hadde tatt lang tid før jeg ble gravid. Samtidig har jeg jo vært på masse undersøkelser de siste årene, og ingen har sett noe til det før nå, så vet ikke om det isåfall er vanskelig å oppdage. 

Det kan visst skje at man har en ekstra liten vegg inne i livmoren, og om egget fester seg der og begynner å vokse der istedenfor i livmorveggen, så vil det ikke få den næringen den trenger og dermed slippe taket etter et par dager. 

Vet egentlig ikke noe mer om det enn det, men det er jo noe du kan prøve å høre litt om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillyBe skrev:

Ja, tenk at det skal være SÅ vanskelig å bli gravid??? Det som egentlig er den naturligste sak i verden...mamma ble gravid selv med spiral, så kan jo si det er forskjell på oss. 

Jeg trenger iallfall alltid en time-out etter negative forsøk..man blir jo totalt utladet! Både fysisk pga alle hormonene og påkjenningen, og da ikke minst psykisk. Det kan nok være at klinikken ønsker en pausemnd nå ja..å det hadde jo kræsja med påsken fort vekk uansett. Utrolig spent på hva de sier. Håper dere finner en GOD plan, og at du snart vet hva som skjer videre. 

Høres smart ut med en hjemmedag synes jeg. Det har vært mye for deg i det siste...men nå kommer våren, og nye muligheter :) neste forsøk, da skal spiren sitte!!!

Ja, det er jo utrolig at det kan vokse fram et nytt menneske inni magen, men folk får det til hele tida. Jeg ble til på første forsøk, etter at mamma hadde passert 30, og broren min ble visst også laget uten problemer noen år senere (muligens ved et uhell). I tillegg har jeg tanter og kusiner som har fått barn ved "uhell". Så dette er tydeligvis ikke noe arvelig.

Jeg ringte ikke i dag heller, for mannen husker at sykepleieren sa at jeg skulle ta blodprøven så lenge jeg ikke begynner å blø, for å utelukke graviditet utenfor livmor. Så nå har jeg plutselig blitt redd for det da :PJeg har ikke hatt noe som helst mensmurringer siden 13 dpo, bare en slags stikkende smerte på høyre side, ganske skarp innimellom. Det kjennes absolutt ikke ut som mensen er på vei. Har du hatt det slik? Det er vel for tidlig å få smerter ifbm en eventuell xu heldigvis, men Google er god på å skremme.

Men ellers så hjalp deg virkelig med en hjemmedag. Nå gleder jeg meg til telefonen i morgen, selv om jeg vet at jeg ikke er gravid (veldig glad jeg er forberedt på det!).

4 timer siden, Marimba skrev:

Du, har du lest om skillevegger i livmoren?

Det ble jo plutselig oppdaget nå på min siste ul at jeg har dette, og legen lurte på om det hadde tatt lang tid før jeg ble gravid. Samtidig har jeg jo vært på masse undersøkelser de siste årene, og ingen har sett noe til det før nå, så vet ikke om det isåfall er vanskelig å oppdage. 

Det kan visst skje at man har en ekstra liten vegg inne i livmoren, og om egget fester seg der og begynner å vokse der istedenfor i livmorveggen, så vil det ikke få den næringen den trenger og dermed slippe taket etter et par dager. 

Vet egentlig ikke noe mer om det enn det, men det er jo noe du kan prøve å høre litt om? 

Jeg har ikke lest om det før, men nå har jeg jo Googlet det :PJeg har tenkt nettopp at nå har jeg hatt så mange innvendige ultralyder at hvis det var noe galt med livmoren hadde de sett det. Jeg skal definitivt spørre om det. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så rart?? Jeg har aldri fått blødning før testing pga cyclogesten, men jeg har hatt ekstreme mensmurringer, sånn at det kjennes ut som mensen kommer hvert sekund! Kan du ha ekstrem sen hcg-stigning da?! Blir fint å få en avklaring iallfall :)  jeg må rekke Furst før kl 9 i morgen!!! Vil ha svar på blodprøve før helgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LillyBe skrev:

Hmm, så rart?? Jeg har aldri fått blødning før testing pga cyclogesten, men jeg har hatt ekstreme mensmurringer, sånn at det kjennes ut som mensen kommer hvert sekund! Kan du ha ekstrem sen hcg-stigning da?! Blir fint å få en avklaring iallfall :)  jeg må rekke Furst før kl 9 i morgen!!! Vil ha svar på blodprøve før helgen :) 

Det er litt rart, og litt skummelt med de der stikkene på høyre side. Jeg spottet litt brunt også i går kveld, men nå har det gått over igjen. Jeg tror ikke det kan være noe levedyktig svangerskap nå, men det skal bli veldig godt å få en avklaring, så jeg kan være sikker på at det ikke er noe farlig. Jeg har googlet ekstremt sen hcg-stingning også, men mr. Google har ikke trua :P

Ja samme her, blir nødt til å stå opp ekstremt tidlig for å rekke å ta den prøven i tide. Men det får gå, for jeg gidder altså ikke å vente til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illy skrev:

Det er litt rart, og litt skummelt med de der stikkene på høyre side. Jeg spottet litt brunt også i går kveld, men nå har det gått over igjen. Jeg tror ikke det kan være noe levedyktig svangerskap nå, men det skal bli veldig godt å få en avklaring, så jeg kan være sikker på at det ikke er noe farlig. Jeg har googlet ekstremt sen hcg-stingning også, men mr. Google har ikke trua :P

Ja samme her, blir nødt til å stå opp ekstremt tidlig for å rekke å ta den prøven i tide. Men det får gå, for jeg gidder altså ikke å vente til mandag!

Hehe, jeg googlet også det mye, da jeg jo fikk blodprøvesvar på 16, 15 dpo..,hadde ikke fått positiv test hjemme, men tok blodprøven...det endte jo dårlig det :( sånn som det oftest ender for de med veldig sen hcg-stigning. MEN jeg leste også noen suksesshistorier! 

Greit å få en avklaring på ting ja, og da kan dere legge opp veien videre :) 

Hihi ja, samme her...kanskje vi sees :P 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LillyBe skrev:

Hehe, jeg googlet også det mye, da jeg jo fikk blodprøvesvar på 16, 15 dpo..,hadde ikke fått positiv test hjemme, men tok blodprøven...det endte jo dårlig det :( sånn som det oftest ender for de med veldig sen hcg-stigning. MEN jeg leste også noen suksesshistorier! 

Greit å få en avklaring på ting ja, og da kan dere legge opp veien videre :) 

Hihi ja, samme her...kanskje vi sees :P 😂🙈

Nå kjenner jeg at mensen er på vei, så jeg får gi mr. Google rett denne gangen. Jaja, jeg har faktisk gjort meg ferdig med noe av sorgen, og er mer klar for å se framover.  PMS-humøret mitt pleier å gi seg når tanta kommer, så sånn sett er det også et dårlig tegn at jeg er gladere i dag. Men det er tross alt litt praktisk å fungere sånn, mensen er kjip nok i seg selv! Jeg gleder meg til de ringer fra klinikken, slipper å være nervøs når jeg alt er forberedt på svaret😊

Hehe, jeg tenkte på det 😂 Må innrømme at lurte på om noen av de yngre damene der var deg 🙈 Jeg kom fram til at du evt. kanskje var hun slanke og pene med mørkt hår som gikk rett etter at jeg kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Illy skrev:

Nå kjenner jeg at mensen er på vei, så jeg får gi mr. Google rett denne gangen. Jaja, jeg har faktisk gjort meg ferdig med noe av sorgen, og er mer klar for å se framover.  PMS-humøret mitt pleier å gi seg når tanta kommer, så sånn sett er det også et dårlig tegn at jeg er gladere i dag. Men det er tross alt litt praktisk å fungere sånn, mensen er kjip nok i seg selv! Jeg gleder meg til de ringer fra klinikken, slipper å være nervøs når jeg alt er forberedt på svaret😊

Hehe, jeg tenkte på det 😂 Må innrømme at lurte på om noen av de yngre damene der var deg 🙈 Jeg kom fram til at du evt. kanskje var hun slanke og pene med mørkt hår som gikk rett etter at jeg kom. 

Veldig godt når man er forberedt på svaret. Nå kan du fokusere på veien videre :) kjempe spent på hva klinikken sier i dag altså!! Blir vel nytt forsøk over påske?! Om dette skjærer seg for meg nå satser jeg på det...

haha, når kom du? Jeg er mørk og slank, men ikke i kategorien pen vil jeg påstå! Turte nesten ikke kikke meg rundt jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LillyBe skrev:

Veldig godt når man er forberedt på svaret. Nå kan du fokusere på veien videre :) kjempe spent på hva klinikken sier i dag altså!! Blir vel nytt forsøk over påske?! Om dette skjærer seg for meg nå satser jeg på det...

haha, når kom du? Jeg er mørk og slank, men ikke i kategorien pen vil jeg påstå! Turte nesten ikke kikke meg rundt jeg :P 

Det var fullstendig negativ prøve for meg. Mensen kom i formiddag også, så jeg var vel så forberedt på det svaret som det går an å bli. Vi fikk en time for å snakke om dette og neste forsøk. Der blir høyere medisindose og mulig ny medisin, men det siste tror jeg ikke var helt avgjort enda. Ut i fra tidligere prøver skulle det ikke være noe problem få en bedre mengde egg neste gang i hvert fall, og det er en lettelse å høre:)

Jeg var der ca 07.45 tror jeg. Jeg var på Majorstuen da, så hvis du var på Furuset så vi garantert ikke hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Illy skrev:

Det var fullstendig negativ prøve for meg. Mensen kom i formiddag også, så jeg var vel så forberedt på det svaret som det går an å bli. Vi fikk en time for å snakke om dette og neste forsøk. Der blir høyere medisindose og mulig ny medisin, men det siste tror jeg ikke var helt avgjort enda. Ut i fra tidligere prøver skulle det ikke være noe problem få en bedre mengde egg neste gang i hvert fall, og det er en lettelse å høre:)

Jeg var der ca 07.45 tror jeg. Jeg var på Majorstuen da, så hvis du var på Furuset så vi garantert ikke hverandre :P

Spennende!! Å veldig godt bare komme seg videre. Blir vel ikke oppstart før etter påske? Kjenner jeg bare får psyke meg opp til nytt ferskforsøk over påske jeg også...

hihi, spørs om jeg gikk før du kom da faktisk! Tror jeg var ferdig kl 7.35-7.40 :) var på Majorstua jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig med mensen som kom, men du var jo innstilt på det og er allerede i gang med å se fremover! Kan jo ikke annet en å fortelle deg at du virker utrolig tøff og sterk (og jeg er helt bombesikker at med den innstillingen og viljestyrken din, så kommer dette til å gå helt fint!)

Også er jeg jo på en måte litt letta over at mensen kom også, samt at klinikken også avkreftet graviditet (selv om det selvfølgelig fortsatt er kjipt), da jeg virkelig ikke likte de symptomene ramset opp de siste dagene, sånn i forhold til svangerskap utenfor livmoren. 

Men uansett, lykke til med neste forsøk, men først synes jeg du skal kose deg alt du kan i påsken! Neste påske tror jeg nemlig blir ganske annerledes, enten med en svæær mage, eller med en liten en som på passes på hele tiden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...