Gå til innhold

Illy venter på bolla


Illy

Anbefalte innlegg

Da har dagen kommet :) Så utrolig bra at du får innsett! For det tror jeg du gjør nå :) Litt lettere å takle smerter og ubehag da ja... Masse lykke til! Sikkert fint å ha fri disse dagene for deg. Rugetiden er det ofte fint å jobbe litt synes jeg, hvis ikke henger man altfor masse på Google osv ;) 

Håper vi blir rugere sammen etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, LillyBe skrev:

Da har dagen kommet :) Så utrolig bra at du får innsett! For det tror jeg du gjør nå :) Litt lettere å takle smerter og ubehag da ja... Masse lykke til! Sikkert fint å ha fri disse dagene for deg. Rugetiden er det ofte fint å jobbe litt synes jeg, hvis ikke henger man altfor masse på Google osv ;) 

Håper vi blir rugere sammen etterhvert :) 

Jeg er veldig spent nå! Først må de ikke ringe og si at embryoet har dødd eller blitt helt merkelig i løpet av natta. Og så vil jeg helst at de skal si at det ser fint ut. Rugetiden ligger an til å bli kjempehektisk, med jobb og sikkert overtid for å ta igjen ting jeg ikke har fått gjort denne uka, samt skolearbeid på fritida (som jeg heller ikke har gjort denne uka...). Men det er nok bare en fordel :)

Ja, nå må du forte deg å få satt inn eskimoen. Vi skal vel være både rugere sammen, og sammenligne graviditetssymptomer etterpå vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Jeg er veldig spent nå! Først må de ikke ringe og si at embryoet har dødd eller blitt helt merkelig i løpet av natta. Og så vil jeg helst at de skal si at det ser fint ut. Rugetiden ligger an til å bli kjempehektisk, med jobb og sikkert overtid for å ta igjen ting jeg ikke har fått gjort denne uka, samt skolearbeid på fritida (som jeg heller ikke har gjort denne uka...). Men det er nok bare en fordel :)

Ja, nå må du forte deg å få satt inn eskimoen. Vi skal vel være både rugere sammen, og sammenligne graviditetssymptomer etterpå vel :)

Jeg tror det er fint (og smart) å være opptatt. Da går tiden mye fortere, og man rekker ikke å tenke så masse ;) vinn-vinn! Har planer om å prøve være mye opptatt selv...

Jepp, det er nettopp det vi skal! Jeg håper jeg får klarsignal til å starte med progesteron i dag, og kan ha innsett tirs/ons! Da henger jeg ikke så langt bak deg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen telefon? De sjekker vel inkubatoren når de kommer på jobb om morgenen, så da regner jeg med at du er trygg i så fall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Krysser fingrene for null telefoner i dag! :hoppe:

Takk, det virker!:biggrin:

 

20 minutter siden, miore skrev:

Fremdeles ingen telefon? De sjekker vel inkubatoren når de kommer på jobb om morgenen, så da regner jeg med at du er trygg i så fall :nigo:

Nei, ingen telefoner, og nå kjører vi snart mot klinikken (så jeg rekker å drikke masse vann på en kafé først). Det er akkurat det jeg håper på, at innen nå må de ha sett at det lever:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, LoveTrain skrev:

Lykke til med innsett:yvonne:

 

1 time siden, QBee skrev:

Håper innsettingen gikk som planlagt!

Takk!:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt ruger!:yvonne: Superegget hadde jammen levert, og blitt til en "fin fireceller". Det hadde jeg ikke trodd for to dager siden. Det er en skikkelig lettelse for meg å vite at vi klarer å produsere fine embryoer (eh, vel, fint embryo i hvert falll). Da får det heller være at jeg er litt dårlig på verpingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Illy skrev:

Nå har jeg blitt ruger!:yvonne: Superegget hadde jammen levert, og blitt til en "fin fireceller". Det hadde jeg ikke trodd for to dager siden. Det er en skikkelig lettelse for meg å vite at vi klarer å produsere fine embryoer (eh, vel, fint embryo i hvert falll). Da får det heller være at jeg er litt dårlig på verpingen. 

Jippi, ja!!! Så utrolig glad på deres vegne nå altså. Min første 4-cellede satt som et skudd så jeg har troa :)  Er formen grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjekt!! Gratulerer som ruger😄 Tenk at det bare er ett gullegg som skal til da:) Hvordan er formen? Husker jeg var temmelig mørbanket i en liten uke etter uttak sist:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så utrolig bra! For et flinkt egg :) Min første (og eneste) 4-cellede satt også som et skudd ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Illy skrev:

Nå har jeg blitt ruger!:yvonne: Superegget hadde jammen levert, og blitt til en "fin fireceller". Det hadde jeg ikke trodd for to dager siden. Det er en skikkelig lettelse for meg å vite at vi klarer å produsere fine embryoer (eh, vel, fint embryo i hvert falll). Da får det heller være at jeg er litt dårlig på verpingen. 

Se der :yvonne: "du trenger bare ett egg" er ikke bare en floskel :) nå har det selvsagt igjen å feste seg, men det skal ordne seg det også :P

Misunner deg ikke den lange ventingen som kommer nå, men blir spennende å følge med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillyBe skrev:

Jippi, ja!!! Så utrolig glad på deres vegne nå altså. Min første 4-cellede satt som et skudd så jeg har troa :)  Er formen grei?

Jaa, vi er virkelig så lettet! Da håper jeg det er en trend at de første 4-cellede eggene fester seg. Og neste gang så er det en frossen blastocyst. Fysisk sett har jeg vondt i magen. Eggstokkene har blåst seg opp, og det er vel sånn jeg kjenner meg, oppblåst og øm i eggstokkene.  Men jeg regner med at det skal være sånn to dager etter uttak. Psykisk er formen helt på topp i dag :)

2 timer siden, LoveTrain skrev:

Så utrolig kjekt!! Gratulerer som ruger😄 Tenk at det bare er ett gullegg som skal til da:) Hvordan er formen? Husker jeg var temmelig mørbanket i en liten uke etter uttak sist:/ 

Veldig godt at det endte slik! :) Mørbanket er jeg visst ja, selv med bare ett egg ut. Men det var jo en del flere eggposer der som fikk gjennomgå. Det hjelper veldig på at det faktisk ble innsett, da er det for en god sak. Godt at all spenninga de siste dagene er over (i hvert fall for noen dager :P)

2 timer siden, miore skrev:

Hurra, så utrolig bra! For et flinkt egg :) Min første (og eneste) 4-cellede satt også som et skudd ;) 

Jeg er veldig imponert over egget! :) Det var utrolig godt å høre at dette ene var av god kvalitet, for jeg fryktet at det dårlige eggantallet betydde dårlige egg. Nå må super-Eggfrid bare fortsette i samme bane der inne i magen. Jeg liker å høre om 4-cellede som sitter som skudd! :)

9 minutter siden, Weebs skrev:

Jaaa! :mynona:

Hurra! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så godt å høre! Hurra for egget!

Hvordan blir det med testing på deg fremover nå da, tenker du? 

Skikkelige spennende dager fremover hvertfall! Det er sikkert og visst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh lille Eggfrid😍 håper hun(han?) klamrer seg godt fast der inne. Imponerende statistikk på deg da, 100% var klare for innsett:fnise: jeg fikk jo ut 12, men bare ett som var av god kvalitet, og det gikk jo ikke. Så nå krysser jeg fingrene for denne gullegg-trenden dere holder på med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, QBee skrev:

Se der :yvonne: "du trenger bare ett egg" er ikke bare en floskel :) nå har det selvsagt igjen å feste seg, men det skal ordne seg det også :P

Misunner deg ikke den lange ventingen som kommer nå, men blir spennende å følge med :) 

Ja, det var tydeligvis sant! :biggrin: Nå, etter gode nyheter om egget to dager på rad, har jeg blitt vant til det. Nå tror jeg at det kommer til å feste seg også. Spør meg igjen om ei uke, så er nok nervøsiteten tilbake for fullt, tenker jeg!

59 minutter siden, Marimba skrev:

Å, så godt å høre! Hurra for egget!

Hvordan blir det med testing på deg fremover nå da, tenker du? 

Skikkelige spennende dager fremover hvertfall! Det er sikkert og visst! 

Takk! :) Jeg har ikke helt bestemt meg for dette med testing enda. Innimellom tenker jeg at det hadde vært fint å vente til testdagen og få svaret da. Det er 17 DPO, så sånn helt ærlig er det ikke noe sjans for at jeg greier det :PPlan b er å vente til 14 DPO. Men mest sannsynlig blir det plan c, at jeg tester eggløsningsspøryta ut, og ikke klarer å gi meg når den er ute. Har heldigvis masse billigtester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LoveTrain skrev:

Ååh lille Eggfrid😍 håper hun(han?) klamrer seg godt fast der inne. Imponerende statistikk på deg da, 100% var klare for innsett:fnise: jeg fikk jo ut 12, men bare ett som var av god kvalitet, og det gikk jo ikke. Så nå krysser jeg fingrene for denne gullegg-trenden dere holder på med;)

Alle som vet om egget kaller det "hun":P Sikkert fordi det nettopp var kvinnedagen og mye snakk om sterke kvinner, og dette egget var sterkt og utholdende (jeg tviler på at de er synske, eller bygger det på noe med et snev av hold i). Satser på at lang protokoll gir gullegg for uforklarlig barnløse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...