Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sisti
23 minutter siden, malla1992 skrev:

Noen her inne som er blitt gravide med todelt egg ?

Har ingen erfaring med todelt egg selv, men måtte google litt for deg og fant flere som ble gravide med det. Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mars 2016 at 16.56, Sisti skrev:

Har ingen erfaring med todelt egg selv, men måtte google litt for deg og fant flere som ble gravide med det. Krysser fingrene for deg! 

Takk for svar :) for virkelig håpe det går våres vei denne gang. Men jeg lurte på en ting, hvor fort kan egget feste seg etter innsett ? 

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å føle litt smerter i magen, får virkelig ikke håpe det er mensen. Håper det bare det er lutinusen :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.3.2016 at 14.54, malla1992 skrev:

Da er jeg blitt ruger :) Men egget delte seg bare i to, vet jo at jeg kan bli gravid likevel, men motet sank litt :icon_frown:

Men skal være glad jeg fikk noen egg i det hele tatt :) Har test dag 17. Har ikke kjøpt tester denne gangen, denne gangen skal jeg ikke teste meg gal :fnise:

Lykke til! :) Håper det blir to streker på deg snart! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runden her endte med IKKE NO'! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen. Heldigvis har vi ivf-ere et utømmelig lager av tålmodighetssalver! ;):P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, merett2 skrev:

Lykke til! :) Håper det blir to streker på deg snart! :) 

Takk :) Men håpet sank i dag, virker som jeg begynner å få mensen smerter, håper det bare er lutinusen :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, malla1992 skrev:

Takk :) Men håpet sank i dag, virker som jeg begynner å få mensen smerter, håper det bare er lutinusen :icon_frown:

Hvis det er noen trøst, så synes jeg det høres veldig tidlig ut å begynne på mensen nå..? Det er jo ikke lenge siden eggløsning... Jeg fikk blødning relativt tidlig, nøyaktig 14 dager etter EL-sprøyte. Håper det bare er kroppen din som justerer seg, evt. festesmerter? :) Og så har jeg lært at det ikke finnes noen fasit på noen ting. Kroppene våre reagerer veldig ulikt. Jeg googlet blødning og ivf i timesvis sist gang, og tror jeg fikk opp ALLE mulige svar. Ble iallfall ikke noe klokere, så jeg skal avstå fra å gjette på tilstanden din. ;) Men krysse fingrene, DET kan jeg!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, merett2 skrev:

Hvis det er noen trøst, så synes jeg det høres veldig tidlig ut å begynne på mensen nå..? Det er jo ikke lenge siden eggløsning... Jeg fikk blødning relativt tidlig, nøyaktig 14 dager etter EL-sprøyte. Håper det bare er kroppen din som justerer seg, evt. festesmerter? :) Og så har jeg lært at det ikke finnes noen fasit på noen ting. Kroppene våre reagerer veldig ulikt. Jeg googlet blødning og ivf i timesvis sist gang, og tror jeg fikk opp ALLE mulige svar. Ble iallfall ikke noe klokere, så jeg skal avstå fra å gjette på tilstanden din. ;) Men krysse fingrene, DET kan jeg!  

Det der var faktisk ett trøstende svar :) har vært så innstilt på mensen, har ikke tenkt at det ikke er lenge siden jeg satt eggløsning sprøyten. Men åssen føles festesmerter ut ? Jeg har stikkninger under navelen ved trusekanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
45 minutter siden, malla1992 skrev:

Takk :) Men håpet sank i dag, virker som jeg begynner å få mensen smerter, håper det bare er lutinusen :icon_frown:

Menssmerter kan like gjerne være et graviditetssymptom, eller bivirkning av lutinus - så ikke ta noen sorger på forskudd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, malla1992 skrev:

Takk :) Men håpet sank i dag, virker som jeg begynner å få mensen smerter, håper det bare er lutinusen :icon_frown:

Sniker i denne tråden, jeg :plystre: Hadde et vellykket prøverørsforsøk høsten 2014, og om det ikke går på naturlig vis (tvilsomt..), satser jeg på et søskenforsøk i løpet av 2016. Har ikke presentert meg i tråden enda siden det fremdeles er noen måneder til, men jeg holder den under oppsikt ;) 

Jeg hadde ekstremt mye menssmerter da jeg var der du er nå - jeg aner ikke om det var graviditeten eller lutinusen, men gravid var jeg! Skjønner godt at man ikke vil håpe for mye, men du trenger ikke gi opp håpet før du får blødning og negativ test :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, merett2 skrev:

Første runden her endte med IKKE NO'! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen. Heldigvis har vi ivf-ere et utømmelig lager av tålmodighetssalver! ;):P 

Ja vi har bra med tålmodighet :P Lykke til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her inne. Fastlegen min sendte henvisningen i januar og i dag fikk jeg papirene fra Haukeland. Første time er i juni. Er så spent på hvordan det fungerer der oppe. 

Jenten vår et laget på Hausken, på forsøk nr 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt spm. kanskje, men vi skal til forsamtale 6. april, og må ta fri fra jobb 5. og 6. pga. lang reisevei. Skal vi ta det som permisjon uten lønn? Vi får vel ikke sykemelding for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, FlyBabe skrev:

Dumt spm. kanskje, men vi skal til forsamtale 6. april, og må ta fri fra jobb 5. og 6. pga. lang reisevei. Skal vi ta det som permisjon uten lønn? Vi får vel ikke sykemelding for det?

Jeg fikk sykemelding fra legen min sist. Det var aldri noe problem. Sjefen sa og at jeg kunne få velferdspersmisjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pentu skrev:

Jeg fikk sykemelding fra legen min sist. Det var aldri noe problem. Sjefen sa og at jeg kunne få velferdspersmisjon. 

Åja! Da får jeg høre med legen, om hvordan det er vanlig å gjøre det. Tenkte bare at det var usannsynlig med noe annet enn permisjon uten lønn.

 

Takk for svar Pentu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9. mars 2016 at 16.56, Pentu skrev:

Hiver meg på her inne. Fastlegen min sendte henvisningen i januar og i dag fikk jeg papirene fra Haukeland. Første time er i juni. Er så spent på hvordan det fungerer der oppe. 

Jenten vår et laget på Hausken, på forsøk nr 2. 

Min erfaring med Haukeland er at det er mye venting, er det forsamtale dere skal på i juni så kan det være det ikke blir noe forsøk før oktober/november.  Vi hadde forsamtale i januar 14 og hadde første forsøk mai 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pebbles skrev:

Min erfaring med Haukeland er at det er mye venting, er det forsamtale dere skal på i juni så kan det være det ikke blir noe forsøk før oktober/november.  Vi hadde forsamtale i januar 14 og hadde første forsøk mai 14

Vi skal ha forsamtale i juni ja, med løfte om behandlingsstart i midten av juli. 
Tipper det blir mye venting, noe annet enn Hausken dette :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Slenger meg på her. God med noen i samme båt! Jeg 25 mannen 29 har prøvd å blitt gravide siden 2014, har blitt gravid en gang, men endet i SA i uke 11. Har prøvd på nytt i over ett år nå uten at det har sjedd noe. Ble henvist og mannen avga en prove som var nedsatt kvalitet ;( Så er sikkert derfor det har tatt så lang tid...Ingenting galt med meg. Vi skal starte opp med IVF i begynnelsen av juni :) 

Trenger litt oppmunting! ALle blir gravide rundt oss.... 

Anonymkode: d2ef8...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syvende rugedag her, ikke noe tegn på graviditet. Men det er kanskje alt for tidlig ? Tror jeg får mensen, kvisene jeg pleier å få når mensen kommer har kommet :icon_frown:

Jeg blir gal snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...