Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Den ‎21‎.‎02‎.‎2016 at 1.24, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge meg til ? Heter Alvi imran (sof) på facebook

Anonymkode: 14d2e...c38

Hei! Kan du sende  meg e-postadressen din? Får ikke lagt til med navn.  :/  

Den ‎21‎.‎02‎.‎2016 at 8.00, Nique skrev:

:-D

20160221_051254.jpg

Woooow! Så gøy, Nique! Gratulerer! :) 

 

Den ‎21‎.‎02‎.‎2016 at 21.09, sastras skrev:

Da gikk det ikke veien for oss denne gangen heller. Negativ test i morges og mensen nå i kveld. Testdag er på tirsdag, men det er vel rimelig unødvendig å teste. Får ringe sykehuset i morgen å høre når vi kan starte opp med tredje og siste forsøk.. 

Huff, Sastras! :( Denne prosessen er virkelig en berg og dalbane. Håper det går veien for deg på siste forsøk!

 

7 timer siden, ulvemamma skrev:

satt eggløsning sprøyta søndag 14 feb. Uttak Tirsdag og insett torsdag. Tok en strimmel test i dag og der kunne jeg skimte en strek. Er dette eggløsning sprøyta eller er det mulig og få svak positiv test så tidlig? 

Blir vel 9 dpo og Rugedag 7 eller noe slik om jeg regner riktig hehe

Jeg mener å ha lest at Ovitrelle-sprøyta har halveringstid på 30 timer. Nå er det jo 10 dager siden den er satt. Vil tro det er veeeldig lite igjen av rester. Har lest om flere som har testet positivt på rugedag 7! :)  Hååååper! Ta ny test i morgen. Hvis den er sterkere, er det vel ikke tvil lenger... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk telefon i går om tingenes tilstand. :) Jeg har nå 6 embryoer på frys. 4 av dem er blastocyster! Jeg ruger fremdeles, og må nærmest sitte på hendene mine for ikke å løpe og teste.  :P Lurer på om jeg skal være så tøff at jeg venter på ikm. Haha! Det kunne jeg ALDRI gjort!  ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ulvemamma skrev:

satt eggløsning sprøyta søndag 14 feb. Uttak Tirsdag og insett torsdag. Tok en strimmel test i dag og der kunne jeg skimte en strek. Er dette eggløsning sprøyta eller er det mulig og få svak positiv test så tidlig? 

Blir vel 9 dpo og Rugedag 7 eller noe slik om jeg regner riktig hehe

Jeg testet 10 dager etter innsett og fikk negativt svar. Testet på testdag jeg fikk av sykehuset og da var den positiv 😊😊 For en berg og dal bane.. Håper testen du tok stemmer 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, merett2 skrev:

Hei! Kan du sende  meg e-postadressen din? Får ikke lagt til med navn.  :/  

Woooow! Så gøy, Nique! Gratulerer! :) 

 

Huff, Sastras! :( Denne prosessen er virkelig en berg og dalbane. Håper det går veien for deg på siste forsøk!

 

Jeg mener å ha lest at Ovitrelle-sprøyta har halveringstid på 30 timer. Nå er det jo 10 dager siden den er satt. Vil tro det er veeeldig lite igjen av rester. Har lest om flere som har testet positivt på rugedag 7! :)  Hååååper! Ta ny test i morgen. Hvis den er sterkere, er det vel ikke tvil lenger... ?

Merett2:

[email protected] er mail adressen.

Anonymkode: 14d2e...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

Jeg ringte sykehuset i dag og fortalte at jeg ikke har fått mensen. Det har gått 2 uker nå.

Jeg fikk ny time for kontroll. Skal dit nå på fredag. Så får de se hvordan det ligger ann. Kanskje jeg får primolutt.  Eller hvis slimhinnen fortsatt er tynn og det ikke er noen eggposer der så kan jeg bare begynne på sprøytene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på kontroll for å se om sprøytene har gitt noen virkning. Håper jeg slipper en uke til med sprøyter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, malla1992 skrev:

I dag skal jeg på kontroll for å se om sprøytene har gitt noen virkning. Håper jeg slipper en uke til med sprøyter :)

 

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ayesh skrev:

Hvordan gikk det?

Venter på å komme inn nå :) oppdaterer etterpå 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eggpose på 11, en på 10 og en på 9 så det har værtfall skjedd noe. Sist så var det bare 1 pose som hadde vokst. Må gå fem dager til på sprøyter.

Men det har skjedd mer denne gangen enn sist, så ble mere positiv denne gangen :)

Endret av malla1992
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, malla1992 skrev:

Hadde en eggpose på 11, en på 10 og en på 9 så det har værtfall skjedd noe. Sist så var det bare 1 pose som hadde vokst. Må gå fem dager til på sprøyter.

Men det har skjedd mer denne gangen enn sist, så ble mere positiv denne gangen :)

Så bra. Håper du har fått flere eggposer til neste gang du skal på kontroll. Lykke til Malla

Endret av Ayesh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ayesh skrev:

Så bra. Håper du har fått flere eggposer til neste gang du skal på kontroll. Lykke til Malla

Takk for det :) åssen går det med deg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt blanda hvit test i dag:-/ er på Rugedag 9, tror ikke det gikk helt veien her denne gangen :-/  burde vel fått noe svaaaaakt om det var noe håp. 

Tror den helt svake på rg 7 var fra Otrivelle sprøyta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ulvemamma skrev:

Helt blanda hvit test i dag:-/ er på Rugedag 9, tror ikke det gikk helt veien her denne gangen :-/  burde vel fått noe svaaaaakt om det var noe håp. 

Tror den helt svake på rg 7 var fra Otrivelle sprøyta 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ulvemamma skrev:

Helt blanda hvit test i dag:-/ er på Rugedag 9, tror ikke det gikk helt veien her denne gangen :-/  burde vel fått noe svaaaaakt om det var noe håp. 

Tror den helt svake på rg 7 var fra Otrivelle sprøyta 

Jeg testet i går, rugedag 8, men den var blendahvit. Vurderer å teste igjen i morgen. Håpet er ikke helt ute enda, ulvemamma. Det er fremdeles tidlig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, merett2 skrev:

Jeg testet i går, rugedag 8, men den var blendahvit. Vurderer å teste igjen i morgen. Håpet er ikke helt ute enda, ulvemamma. Det er fremdeles tidlig. :hjerte:

Da er vi helt likt:-) håper ikke håpet er ute, vet det er tidlig men føler liksom ikke at det gikk denne gangen har ikke noe god magefølelse. Men håper jo den er feil :-) krysser fingrene for oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ulvemamma skrev:

Da er vi helt likt:-) håper ikke håpet er ute, vet det er tidlig men føler liksom ikke at det gikk denne gangen har ikke noe god magefølelse. Men håper jo den er feil :-) krysser fingrene for oss begge

Håper dere er gravide

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått nytt behandlingsopplegg fra sykehuset for det siste forsøket vårt. Det blir fortsatt lang protokoll, men skal gå på Menopur i stedet for Gonal-F. Planlagt uttak i slutten av juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, sastras skrev:

Jeg har fått nytt behandlingsopplegg fra sykehuset for det siste forsøket vårt. Det blir fortsatt lang protokoll, men skal gå på Menopur i stedet for Gonal-F. Planlagt uttak i slutten av juni. 

Ufffff lenge til juni. Jeg tror forsøket mitt blir i april pga påske.Føler det er kjempe lenge til😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ayesh skrev:

Ufffff lenge til juni. Jeg tror forsøket mitt blir i april pga påske.Føler det er kjempe lenge til😢

Ja, det er lenge til juni :/ Men jeg tror det skal gå greit. Vi rekker heldigvis å bli ferdig før avdelingen stenger for sommeren, men det er bare såvidt. Jeg er bare fornøyd med å ha reservert uttak allerede, for det gjør de egentlig ikke. Dessuten begynner jeg jo på spray en stund før uttak så det kommer nok til å gå fortere enn jeg først fryktet :-) 

Jeg skjønner du synes det er lenge til :/ Du må bare prøve å holde deg opptatt så dagene går fortere, plutselig er det april :klem1:

Vi reiser til Thailand i mars. Det skal bli herlig å få tankene over på noe annet enn de negative forsøkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...