Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Ayesh skrev:

Tusen takk. Håper det skal gå bra med deg også. Hvor langt har du kommet? Jeg har gått på 150ie i en uke og 450 ie i 6  dager. Har ultralyd i morgen. 

Har fått innkalling til forsamtale 6.april. Håpte at vi skulle få komme inn i mars, men... Aner ikke hva 150ie er for noe engang ;)

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Ayesh skrev:

Forsøket mitt har blitt avbrutt. Jeg er helt knust.  

Det var trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh: Det er ganske mange som opplever et avbrutt forsøk, av ulike grunner. Det føles forferdelig bittert. Vårt første søskenforsøk ble avbrutt fordi man ikke fant sædceller overhodet i mannens prøve ved egguttaket, selv ved TESA. Det var et sjokk. Her hadde jeg brukt mange tusen kroner på medisiner, satt sprøyter på meg selv, fått ut 10 egg - og så fikk vi ingenting igjen for det. De 10 eggene måtte kastes, og ingen kunne forklare hvorfor sædcellene var forsvunnet, eller om eller når de eventuelt kom igjen. Legen var ikke optimistisk. Jeg tenkte at det var det for et egenprodusert søsken. Men sæcellene kom faktisk igjen litt etter litt, og vi ble godkjent på nytt for forsøk. Ikke gi opp! Det finnes så mye som kan gjøres, men det koster tid, krefter og penger. Gi dere selv litt tid til å sørge, og så prøv på nytt. Om dere ikke kan bruke dine egg, finnes det fortsatt muligheter. Eller kanskje er det bare et nytt regime med annen medisin som skal til?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, merett2 skrev:

Oiii!! Det er ikke uten grunn at det heter "Strek er strek!" :D :D Jeg har hatt veldig ulik styrke på mine g-tester (vært preg 4 ganger). Og det er en grunn til at klinikkene sier at man ikke skal teste før det er gått x antall dager, nettopp på grunn av hormonrester etter sprøyta, som nevnt, men når det er streker 15 DPO, er det jo et VELDIG godt tegn! Heier på deg nå, Harlekin! :) 

Tusen takk for heiing, merett2! Jeg er spent på blodprøve i morgen.

Hvor langt er du i løypen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Får vel hoppe over i 2016- tråden. Vært lite aktivitet siste halvåret.  Har ikke hatt så mye å si heller. Hadde en tidlig sa etter ferskforsøk i september. Det tok ca 4 mnd før blødningene stoppet helt opp:dry: Deretter var det tid for fryseforsøk i desember.  Men kroppen var visst ikke i gjenge likevel.  Altfor tynn hinne til at noe ville feste seg, så ble sendt hjem igjen.  Dette fikk tydeligvis ikke laben beskjed om, så to av eggene ble tinet opp. De forsøkte blastocyst,  men det fungerte ikke.  Så da har jeg tre igjen til forsøk nå i februar. Det blir blastocyst nå også. Krysser fingrene for at det går bedre:P 

Lykke til  alle sammen! Heier på babyboom:baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Da benytter jeg anledningen og sier gratulerer! :nigo: Bare nyt det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

Gratulerer så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Nique skrev:

Gratulerer så mye :-)

Tusen takk!
 

3 minutter siden, Nique skrev:

Da ruger jeg på ett egg :sprettoy: :-) det første de tinte overlevde.

Gratulerer som ruger, og masse lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

Gratulerer så mye Harlekin! :biggrin:

1 time siden, Nique skrev:

Da ruger jeg på ett egg :sprettoy: :-) det første de tinte overlevde.

Gratulerer som ruger! Lykke til :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

Gratulerer:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nique skrev:

Da ruger jeg på ett egg :sprettoy: :-) det første de tinte overlevde.

Gratulerer og lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Harlekin skrev:

Tusen takk for heiing, merett2! Jeg er spent på blodprøve i morgen.

Hvor langt er du i løypen nå?

Jeg var på ultralyd i dag, og ENDELIG ser det ut til at kroppen responderer noenlunde etter boka. ;)  Jeg er på sprøytedag 8, og ny UL på mandag. Går på veldig lave hormondoser, men de fant 40+ eggposer i dag, alle mellom 7 og 12 mm. Ikke optimalt enda, men det ser lyst ut! :)

 

8 timer siden, Harlekin skrev:

Jeg har fått svar på blodprøven jeg tok i dag: HCG på 110. Jeg kan snaut tro det. Det er fantastisk, og veldig skummelt, det er så mye som kan gå galt. Men enn så lenge er jeg gravid. Tenk at jeg skulle oppleve dette, jeg blir helt rørt.

Håper så inderlig at dere andre også lykkes i forsøkene deres!

Tenker også på deg, Ayesh, håper inderlig at dere finner en løsning på problemet og at du også lykkes til slutt :hug:

Fantastisk!!  Dette er jo kjempenyheter!! :)  Hurra for streken ! :fnise: Gratulerer, Harlekin!  :blomst:Aqua%20Blue%20la-linea-hilsen.preview.jp

6 timer siden, Nique skrev:

Da ruger jeg på ett egg :sprettoy: :-) det første de tinte overlevde.

Da krysser vi fingrene for at dette er gullegget! :)  Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med positiv test Harlekin :) Håper det blir mange positive tester hos andre fremover også.

 

Etter negativ fryseforsøk med det siste egget i det offentlige i januar, har vi tatt kontakt og fått tid til samtale hos Hausken. Håper det ikke tar for lang tid før vi kan starte opp, og at det gir resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...