Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, ulvemamma skrev:

Så gøy gratulerer :-)

 

1 time siden, sastras skrev:

Gratulerer! :-D

 

34 minutter siden, Harlekin skrev:

Gratulerer, Nique, så kjekt!!

Takk damer :-) skrekkblandet fryd kjenner jeg ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nique skrev:

 

 

Takk damer :-) skrekkblandet fryd kjenner jeg ♥

Det skjønner jeg godt! Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Harlekin skrev:

Det skjønner jeg godt! Hvor langt er du på vei?

Litt usikker. 3-dagers emryo satt inn for 10dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det ikke veien for oss denne gangen heller. Negativ test i morges og mensen nå i kveld. Testdag er på tirsdag, men det er vel rimelig unødvendig å teste. Får ringe sykehuset i morgen å høre når vi kan starte opp med tredje og siste forsøk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sastras skrev:

Da gikk det ikke veien for oss denne gangen heller. Negativ test i morges og mensen nå i kveld. Testdag er på tirsdag, men det er vel rimelig unødvendig å teste. Får ringe sykehuset i morgen å høre når vi kan starte opp med tredje og siste forsøk.. 

Så kjipt :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nique skrev:

Så kjipt :-( 

Det ble en større nedtur enn jeg hadde forventet. 2 egg inn, dyrket i Embryogen, så hadde virkelig trodd hvertfall ett skulle feste seg. 

Vi har fått ny time på sykehuset i slutten av juni, siste uken før sommerferien. Det er lenge å vente, så jeg er litt inne på tanken på å ta et forsøk privat nå med en gang. Men usikker på om jeg er villig til å bruke såpass mye penger :/ Mye å tenke på denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sastras skrev:

Det ble en større nedtur enn jeg hadde forventet. 2 egg inn, dyrket i Embryogen, så hadde virkelig trodd hvertfall ett skulle feste seg. 

Vi har fått ny time på sykehuset i slutten av juni, siste uken før sommerferien. Det er lenge å vente, så jeg er litt inne på tanken på å ta et forsøk privat nå med en gang. Men usikker på om jeg er villig til å bruke såpass mye penger :/ Mye å tenke på denne uken. 

Det var skikkelig nedtur. Hvorfor må dere vente helt til juni? Er det ikke slik at man venter en eller 2 mens så kan man ta nytt forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ayesh skrev:

Det var skikkelig nedtur. Hvorfor må dere vente helt til juni? Er det ikke slik at man venter en eller 2 mens så kan man ta nytt forsøk?

Det er lang ventetid på grunn av fulle lister :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ayesh skrev:

Det var skikkelig nedtur. Hvorfor må dere vente helt til juni? Er det ikke slik at man venter en eller 2 mens så kan man ta nytt forsøk?

I det offentlige er det jo venteliste, så da må man gjerne vente lenge mellom hvert forsøk.

Hva med deg Ayesh, skal dere prøve på nytt forsøk snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ikke veien for vår del heller på vårt første IVF forsøk. Fikk blødninger dagen før test som var på fredag. Trodde jeg var forberedt, men nei. Super lei meg. Masse styr med bivirkninger, og ca 50 000 borte vekk.

Hatt tlf inn til klinikken og er klar for runde 2. Må vente til neste syklus først. ALT må gjennom en gang til, fikk ingen på frys sist.

Går på privat klinikk. MÅ bare nødt til å ha et HÅP om at neste gang så klaffer det.....blir ikke mer en 3 forsøk har vi bestemt.

Masse lykke til dere andre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sisti skrev:

I det offentlige er det jo venteliste, så da må man gjerne vente lenge mellom hvert forsøk.

Hva med deg Ayesh, skal dere prøve på nytt forsøk snart?

Forsøket ble avbrutt 10.feb. legen sa at vent på mensen. Med en gang den kommer så starter du på gonal 450 ie. Nå har det snart gått 2 uker men ingen tegn på mensen. Har kjøpt sprøyter og alt står klart. Sykehuset sa at kommer ikke mensen før uke 9 så tar vi det etter påske 😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 10.2.2016 at 15.29, Ayesh skrev:
Den 10.2.2016 at 12.58, sastras skrev:
  •  

Ååh, krysser fingrene for at du får mensen snart da! Er noe herk med de feriene det må klaffe med også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt eggløsning sprøyta søndag 14 feb. Uttak Tirsdag og insett torsdag. Tok en strimmel test i dag og der kunne jeg skimte en strek. Er dette eggløsning sprøyta eller er det mulig og få svak positiv test så tidlig? 

Blir vel 9 dpo og Rugedag 7 eller noe slik om jeg regner riktig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, February 10, 2016 at 13.50, Ayesh skrev:
Den Sunday, February 21, 2016 at 8.00, Nique skrev:

:-D

20160221_051254.jpg

Gratulerer  så mye!!!! Blir ordentlig glad når jeg ser deg funker for andre slitere!  :Nikke:

Den Sunday, February 21, 2016 at 21.09, sastras skrev:

Da gikk det ikke veien for oss denne gangen heller. Negativ test i morges og mensen nå i kveld. Testdag er på tirsdag, men det er vel rimelig unødvendig å teste. Får ringe sykehuset i morgen å høre når vi kan starte opp med tredje og siste forsøk.. 

Uff, kjedelig altså. Kjenner jo følelsen for å si det sånn :(

Den Monday, February 22, 2016 at 14.19, BlackTulip skrev:

Gikk ikke veien for vår del heller på vårt første IVF forsøk. Fikk blødninger dagen før test som var på fredag. Trodde jeg var forberedt, men nei. Super lei meg. Masse styr med bivirkninger, og ca 50 000 borte vekk.

Hatt tlf inn til klinikken og er klar for runde 2. Må vente til neste syklus først. ALT må gjennom en gang til, fikk ingen på frys sist.

Går på privat klinikk. MÅ bare nødt til å ha et HÅP om at neste gang så klaffer det.....blir ikke mer en 3 forsøk har vi bestemt.

Masse lykke til dere andre <3

Man er aldri ordentlig forberedt på den skuffelsen der. Man øyner jo nytt håp hver gang... 

Den Tuesday, February 23, 2016 at 1.15, Ayesh skrev:

Forsøket ble avbrutt 10.feb. legen sa at vent på mensen. Med en gang den kommer så starter du på gonal 450 ie. Nå har det snart gått 2 uker men ingen tegn på mensen. Har kjøpt sprøyter og alt står klart. Sykehuset sa at kommer ikke mensen før uke 9 så tar vi det etter påske 😢😢

Mitt første forsøk ble også avbrutt. Utrolig frustrerende. Den tanken hadde på sett og vis ikke slått meg. Håper du kommer raskt i gang :)

3 timer siden, ulvemamma skrev:

satt eggløsning sprøyta søndag 14 feb. Uttak Tirsdag og insett torsdag. Tok en strimmel test i dag og der kunne jeg skimte en strek. Er dette eggløsning sprøyta eller er det mulig og få svak positiv test så tidlig? 

Blir vel 9 dpo og Rugedag 7 eller noe slik om jeg regner riktig hehe

Min sprøyte tror jeg satt i en 12 dager ca. Så er vel en grunn til at klinikken gir oss en testdag. Selv om det er umuuuulig å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test i går.  Utålmodig som alltid... Én uke siden innsett av 5 dagers. Burde gitt utslag, men var hvitere enn hvitest. Kom riktignok opp en svak skyggestrek etter tidsfrist, men der får jeg alltid. Nedturen var stor denne gangen.  Større enn før egentlig.  Må faktisk gå noen runder med meg selv om hva jeg ønsker videre..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...