Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Ayesh skrev:
1 time siden, Harlekin skrev:

Sastras  hvor lenge har dere prøvd? Er det ditt andre forsøk? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid på egenhånd? Hvor gammel er du?

Sastras  hvor lenge har dere prøvd? Er det ditt andre forsøk? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid på egenhånd? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Ayesh skrev:

Sastras  hvor lenge har dere prøvd? Er det ditt andre forsøk? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid på egenhånd? Hvor gammel er du?

Vi har prøvd i 5 år nå. Er på andre forsøk ja. Jeg har endometriose og mannen har nedsatt sædkvalitet. Jeg er snart 24 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, malla1992 skrev:

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Jeg krysser fingrene for deg! Lykke til ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, malla1992 skrev:

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Lykke til, håper dette blir deres tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, malla1992 skrev:

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Lykkkkke til fra meg også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Monday, January 11, 2016 at 20.41, Harlekin skrev:
13 timer siden, malla1992 skrev:

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Så spennende! Lykke til! 

Her har Synarela endelig fått ønsket effekt. Nå venter vi bare på blodprøvene som bekrefter det! ☺☺ Så blir sprøyter tatt i morgen og ul til uken. Spennende! Er satt på veldig lave doser med Menopur. Hva slags doser har dere andre hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, merett2 skrev:

 

Så bra :) Er det normalt å ta blodprøve for å se om sprayen har fungert ? Jeg tok bare ultralyd. Jeg går på både menopur og gonal på høyeste dose. Håper der vare blir en en uke med sprøyter denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, malla1992 skrev:

Så bra :) Er det normalt å ta blodprøve for å se om sprayen har fungert ? Jeg tok bare ultralyd. Jeg går på både menopur og gonal på høyeste dose. Håper der vare blir en en uke med sprøyter denne gangen.

Jeg aner ikke. Men jeg hadde motsatt effekt etter et par uker på den, veldig mange store follikler og høy østrogenproduksjon. Derfor laaangt regime. Ca 6 uker med nesespray, og ENDELIG ser det ut til at kroppen responderer på ønsket måte. Vet ikke om de tar blodprøve i mer normale tilfeller, men gjør det iallfall på meg. 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, merett2 skrev:

Jeg aner ikke. Men jeg hadde motsatt effekt etter et par uker på den, veldig mange store follikler og høy østrogenproduksjon. Derfor laaangt regime. Ca 6 uker med nesespray, og ENDELIG ser det ut til at kroppen responderer på ønsket måte. Vet ikke om de tar blodprøve i mer normale tilfeller, men gjør det iallfall på meg. 😉

 

Okei :) men så bra det fungerer nå da. Gruer meg skikkelig til bivirkningene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, malla1992 skrev:

Okei :) men så bra det fungerer nå da. Gruer meg skikkelig til bivirkningene altså.

Hehe. Kjenner mange som har gått på dem, og alle hevder at de ikke merket noe særlig til dem. Jeg glemte å spørre mennene deres da... 😂😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, malla1992 skrev:

Da starter vi opp igjen i morgen. Håper vi får ut noen egg denne gangen. Kryss fingrene for meg jenter.

Og masse lykke til dere andre her inne med både eggutak og rugere :)

Lykke til =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, merett2 skrev:

 

Jeg går også på menopur. 150 ie. Har gått på den i 8 dager imorgen blir det blod prøver og ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ayesh skrev:

Jeg går også på menopur. 150 ie. Har gått på den i 8 dager imorgen blir det blod prøver og ultralyd

Hva synes du om dem da? Hatt reaksjoner?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, merett2 skrev:

Hva synes du om dem da? Hatt reaksjoner?

 

Nei jeg merker ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ayesh skrev:

Nei jeg merker ingen verdens ting.

Så bra! ☺ Jeg skal gå på 98 IE. Er spent på alt nå, kjenner jeg. 😊😊 Lykke til i morgen! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ayesh skrev:

Jeg går også på menopur. 150 ie. Har gått på den i 8 dager imorgen blir det blod prøver og ultralyd

Lykke til i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sastras skrev:

Lykke til i morgen! :)

Takk men gruer meg også litt. Grunnen for at jeg ikke ble naturlig gravid var at jeg har høy FSH. Ellers er alt normalt hos meg og mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, FlyBabe skrev:

Da har vi endelig fått brev og time hos St. Olavs den 6. april :D

Så bra 😊 

 

Hvordan gikk det idag @Ayesh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...