Lady Skrevet 18. november 2016 #9841 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Stort sett en gang i uken. @Lady Hvilken rekkefølge har du på tacoen? Eller er det tilfeldig hva du tar først? Kjøttdeig, salsa, guacamole, agurk, mais, salat, paprika osv. @calavi Spiser du ofte de samme rettene til middag?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9842 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Hmm, kommer ikke på noe jeg blir rørt av @incognita Tør du si fra til frisøren hvis du blir misfornøyd med resultatet? Jeg både klipper og striper meg selv, så misfornøyd blir jeg aldri. @Lady Hva er det korteste håret ditt har vært?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9843 Skrevet 18. november 2016 8 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm.. Vanskelig spørsmål.. Blir kanskje litt mye svart og hvit.. Grått og blått.. Jeg er kjedelig @Lady har du en julepysjbukse? Nei @minister-mio Kjøper du ofte ting du ikke trenger likevel?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9844 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Nei @minister-mio Kjøper du ofte ting du ikke trenger likevel? Prøver å unngså det.. Fyller seg opp med ting her hjemme @Lady hva liker du å gjøre lørdag morgen?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9845 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Jeg både klipper og striper meg selv, så misfornøyd blir jeg aldri. @Lady Hva er det korteste håret ditt har vært? Til skuldrene. @incognita Hvordna klarer du p klippe håret selv?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9846 Skrevet 18. november 2016 15 minutter siden, incognita skrev: Nei, men jeg har litt lyst på en ..med lys og full pakke @minister-mio Hva hadde du til middag i dag? Brødskiver med ost og paprika @incognita har du drukket te i dag?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9847 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Prøver å unngså det.. Fyller seg opp med ting her hjemme @Lady hva liker du å gjøre lørdag morgen? Sove Når jeg første våkner utpå formiddagen liker jeg å dusje, lage frokost og sette på en serie eller gå en tur. @minister-mio Skumleste du har opplevd?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9848 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Sove Når jeg første våkner utpå formiddagen liker jeg å dusje, lage frokost og sette på en serie eller gå en tur. @minister-mio Skumleste du har opplevd? Det er så vanskelig å svare på, du stiller vanskelig spørsmål Å vite at man har noe vondt foran seg er skummelt @Lady har du et naturlig talent for disse vanskelige spørsmålene dine, eller ligger det mye planlegging bak?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9849 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Det er så vanskelig å svare på, du stiller vanskelig spørsmål Å vite at man har noe vondt foran seg er skummelt @Lady har du et naturlig talent for disse vanskelige spørsmålene dine, eller ligger det mye planlegging bak? Haha, er de så vanskelige? Jeg har et naturlig talent 🙈😃 @minister-mio Hva syns du om Steinerskolen?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9850 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Haha, er de så vanskelige? Jeg har et naturlig talent 🙈😃 @minister-mio Hva syns du om Steinerskolen? Jeg syntes de bør vaske seg.. Med såpe. @Lady har du gått på steinerskolen?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9851 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Jeg syntes de bør vaske seg.. Med såpe. @Lady har du gått på steinerskolen? Ja 😛 @minister-mio Hva mener du med vaske seg med såpe?
calavi Skrevet 18. november 2016 #9852 Skrevet 18. november 2016 32 minutter siden, Lady skrev: @calavi Spiser du ofte de samme rettene til middag? Blir ofte til at de samme rettene går på rundgang, ja. Men prøver å være flink til å prøve noe nytt innimellom @Lady Kan du strikke? @minister-mio Beste brusen?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9853 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Ja 😛 @minister-mio Hva mener du med vaske seg med såpe? Jeg bare spøkte, siden det liksom er en fordom mot steinerskolen at de er litt hippier og ikke bruker såpe. @Lady du tok det ikke ille opp? 1 minutt siden, calavi skrev: @minister-mio Beste brusen? Jeg liker ikke brus.. Regnes farris og øl? @Calavi beste frokost?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9854 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, calavi skrev: Blir ofte til at de samme rettene går på rundgang, ja. Men prøver å være flink til å prøve noe nytt innimellom @Lady Kan du strikke? Ja @calavi Hva skal du i morgen? 4 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg bare spøkte, siden det liksom er en fordom mot steinerskolen at de er litt hippier og ikke bruker såpe. @Lady du tok det ikke ille opp? Jeg liker ikke brus.. Regnes farris og øl? @Calavi beste frokost? Nei @minister-mio Var du på kino på den store kinodagen?
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9855 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, Lady skrev: Ja @calavi Hva skal du i morgen? Nei @minister-mio Var du på kino på den store kinodagen? jepp! Så Bridget Jones @Lady hva gjorde DU den store kinodagen?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9856 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: jepp! Så Bridget Jones @Lady hva gjorde DU den store kinodagen? Den har jeg også sett! Hva syns du om filmen? Jeg var ikke på kino 😮 Husker ikke hva jeg gjorde akkurat den dagen
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9857 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Den har jeg også sett! Hva syns du om filmen? Jeg var ikke på kino 😮 Husker ikke hva jeg gjorde akkurat den dagen Jeg syntes den var OK, ingenting slår den første @Lady blir det snart budskjettenighet tror du?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9858 Skrevet 18. november 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg syntes den var OK, ingenting slår den første @Lady blir det snart budskjettenighet tror du? Nei, egentlig ikke. Hva tror du? ✨
minister-mio Skrevet 18. november 2016 #9859 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, egentlig ikke. Hva tror du? ✨ jeg er optimist @Lady når var sist du lagde sandslott?
chouette Skrevet 18. november 2016 #9860 Skrevet 18. november 2016 @Supersol ,siden du ikke vil legge deg. Hvor gammel var du første gang du var full? Og hvordan reagerte dine foreldre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå