Gjest EpleDrue Skrevet 17. november 2016 #9781 Skrevet 17. november 2016 17 minutter siden, toothfairy skrev: Går du mye i Converse @EpleDrue? Nei, Converse er en dum oppfinnelse. Sier sitt om personer som ønsker å gjøre seg selv vondt på den måten. @toothfairy Tenker du over hvordan du sitter?
chouette Skrevet 17. november 2016 #9782 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei, Converse er en dum oppfinnelse. Sier sitt om personer som ønsker å gjøre seg selv vondt på den måten. @toothfairy Tenker du over hvordan du sitter? Men akk, så deilig å ha på Tror jeg sitter ganske rett. På stoler hvertfall. Sikkert mer potetsekk i sofaen. Er du flink til å gå med senkede skuldre @EpleDrue? Eller heiser du de opp i ansiktet?:p
Gjest incognita Skrevet 17. november 2016 #9783 Skrevet 17. november 2016 16 timer siden, toothfairy skrev: Svarte skinnies, svarte ankelboots, hvit cardigan og svart parkas. Ikke særlig spennende mao. Hvor ofte bruker du svarte strømpebukser @incognita? Tja, når jeg går i kjole eller skjørt og det ikke er vær for bare ben. Kanskje 10-15 ganger i året? 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: hva slags spørsmål er det? Har ikke planer om å delta på noe reality TV, og hvordan ellers havner man i et slikt dilemma? Vurdering: Busemann, forutsatt at personen er frisk, gir minimal risiko for sykdom og ubehag utover å faktisk se/kjenne greia. Håndslikkingen gir mindre visuelt/følelsesmessig ubehag, men vesentlig fare for å tilføre kroppen fargestoffer. Konklusjon: Busemann - er det så mye verre enn en god ladning fra slikkestauren egentlig? Sitter nok mest i hodet. @incognita ble du overrasket av svaret, eller ville du valgt likt selv? Gallestein! (og jeg som bare svarte 7 av 10 da legen spurte om hvor vondt det var). Tror jeg har ganske høy smerteterskel. @calavi hvor mange ganger er du operert? Tenker på der du er under narkose eller har lokalbedøvelse. Ja, det har den. Men heldigvis(!?) fikk vi likevel en bunke med julereklame, deriblant leketøykatalogen fra en av kjedene. Til stor glede for minsten. @toothfairy sjekker du postkassen hver gang du går forbi, eller nøyer du deg med en gang til dagen? Ble ikke overrasket. Ville nok valgt det samme 13 timer siden, minister-mio skrev: Alt som ikke dreper gjør deg sterkere? @incognita bestemt deg for julepynt? Haha, ja det er et rimelig teit motto. Ikke stemmer det heller. Hmmmm ikke helt. Hater nisser, liker ikke fargen rød. Får se hva jeg finner på. Han jeg deler postkasse med kunne ikke brydd seg mindre, så det blir isåfall mitt prosjekt. 2 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er best med venstre fot, høyre skulder og midt på pannen. Ja, jeg leste dette, og jeg klarer ikke helt å tro på det! Har @minister-mio og @incognita bevis på dette her? Har du prøvd Squash (som i sporten Squash), @Dr. A. Kula? Har 5 nære venner som alltid stiller opp. @calavi Hvordan vet du egentlig at vennene dine er gode venner? Ja, om du vil kalle det jenter.. @incognita Tror du de norske håndballjentene tar gull i neste mesterskap? Fornærmet av en tannfe? Gi deg a. @toothfairy Tror du alle mennesker er ment for å finne en å dele livet med? @Moonwalker Siden jeg kun svarer på det jeg gidder, stiller jeg deg et spørsmål nå i håp om at jeg får noe spennende som spørsmål i retur! Hvilken karakter gir du uken som var? Opptur og nedtur? Hahah du vil ha bevis på at jeg spiller fantasy PL? Hvordan kan jeg bevise det for deg da? Jeg følger ikke med på håndball @Dr. A. Kula Ser du nå hva slags holdning menn flest har til jenter som spiller fantasy? @EpleDrue sitter du når du tisser? @minister-mio Hvilken lyd takler du bare ikke? @toothfairy Ville du helst klina med made4u i et kvarter sammenhengene, eller spist storetåavklippet til EpleDrue?
Coronas Skrevet 18. november 2016 #9784 Skrevet 18. november 2016 På 11/16/2016 den 22.18, Dr. A. Kula skrev: Da håper jeg den gikk bra. Satser på en oppdatering her (eller PM) når du vet resultatet. Vi krysser fingre og tær og alt annet! Har du brukt eksempler fra KG i den anledningen? Ja hva fag/tema hadde jeg sist jeg hadde eksamen? Kan ikke erindre å ha hatt kurs der jeg har avlagt eksamen/sluttprøve, så siste eksamen fra universitet ble gjort på 90-tallet en gang. Husker ikke hvilket fag som var sist ut, så jeg velger bare ut det jeg likte best og derfor fikk best resultat i; Sannsynlighetsteori. Svaret på spørsmål 2 ligger implisitt i det jeg allerede har svart. @Moonwalker (gjentar spørsmålet jeg ga til Canacas) er det fullkommen kjærlighet om man ikke selv ønsker å forsøke/imøtegå (minimum én gang) ethvert ønske (lovlig) den utvalgte måtte ha? Kanskje @Byjenta! som skal gifte seg, og @Coronas som har litt erfaring også vil svare på det spørsmålet? Litt vanskelig. Jeg er jo en person som ønsker at min utkårede skal ha det så bra så mulig, så det kan hende jeg imøtekommer hans ønsker dersom det ikke går utover noe ulovlig eller at jeg ikke føler meg komfortabel (noe som gjør vondt fysisk/psykisk). Fullkommen kjærlighet er det jo uansett. Kommunikasjon er veldig viktig. Samt støtte og gjensidig respekt. Syns kjærlighet er vanskelig og altfor stort til at det finnes absolutte løsninger eller svar. @Dr. A. Kula Har du funnet kjærligheten?
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9785 Skrevet 18. november 2016 18 timer siden, toothfairy skrev: Det blir London og Edinburgh:) Har hatt gyldenbrunt, mørk brunt og lys blondt. Er naturlig mørk blond. Vanskelig, elsker begge! Må si syden nå som det er så kaldt ute:/ Har du noengang spist and @Byjenta!? Er det godt? Herlig. Tror faktisk ikke jeg har spist det.... @toothfairy noen du har god kontakt med her inne?
chouette Skrevet 18. november 2016 #9786 Skrevet 18. november 2016 14 timer siden, incognita skrev: Tja, når jeg går i kjole eller skjørt og det ikke er vær for bare ben. Kanskje 10-15 ganger i året? Ble ikke overrasket. Ville nok valgt det samme Haha, ja det er et rimelig teit motto. Ikke stemmer det heller. Hmmmm ikke helt. Hater nisser, liker ikke fargen rød. Får se hva jeg finner på. Han jeg deler postkasse med kunne ikke brydd seg mindre, så det blir isåfall mitt prosjekt. Hahah du vil ha bevis på at jeg spiller fantasy PL? Hvordan kan jeg bevise det for deg da? Jeg følger ikke med på håndball @toothfairy Ville du helst klina med made4u i et kvarter sammenhengene, eller spist storetåavklippet til EpleDrue? Du er slem! Slem, slem, slem! Hva har jeg gjort for å fortjene dette..hadde bare lest halve spørsmålet og tenkte allerede "hah! Gjør alt annnet enn førstnevnte. Men ææsj. Men ja. Du vet hva som er en millimeter mindre uaktuelt enn det andre. Nå skal jeg tenke ut det mest ubehagelige spørsmålet du noensinne kan få i retur.
chouette Skrevet 18. november 2016 #9787 Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, Byjenta! skrev: Herlig. Tror faktisk ikke jeg har spist det.... @toothfairy noen du har god kontakt med her inne? Mange hyggelige folk her inne. Definer god kontakt med 😅 @Byjenta! snorker du?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9788 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, toothfairy skrev: Du er slem! Slem, slem, slem! Hva har jeg gjort for å fortjene dette..hadde bare lest halve spørsmålet og tenkte allerede "hah! Gjør alt annnet enn førstnevnte. Men ææsj. Men ja. Du vet hva som er en millimeter mindre uaktuelt enn det andre. Nå skal jeg tenke ut det mest ubehagelige spørsmålet du noensinne kan få i retur. ......
Byjenta! Skrevet 18. november 2016 #9789 Skrevet 18. november 2016 48 minutter siden, toothfairy skrev: Mange hyggelige folk her inne. Definer god kontakt med 😅 @Byjenta! snorker du? Hehe, sånn snakket mye med. Jeg snorker ikke nei ,kun hvis jeg er veldig forkjølet! @toothfairy : Er du sammen med noen?
chouette Skrevet 18. november 2016 #9790 Skrevet 18. november 2016 56 minutter siden, Byjenta! skrev: Hehe, sånn snakket mye med. Jeg snorker ikke nei ,kun hvis jeg er veldig forkjølet! @toothfairy : Er du sammen med noen? hmm, noen få. Nei, jeg er ikke offisielt sammen med noen:) @Byjenta! hvor lenge har du vært sammen med din forlovede?
Dr. A. Kula Skrevet 18. november 2016 #9791 Skrevet 18. november 2016 På 17.11.2016 den 12.30, Moonwalker skrev: Jada, følte jeg leste det jeg tenkte om igjen. Haha @Dr. A. Kula har du kjent igjen noen mennesker her inne fra andre sider eller virkeligheten? Videoen du mener jeg skal dele, mener du vel? Jeg sa at folk fikk finne meg om de vil de det er nok flaue videoer av meg som eksisterer. @EpleDrue hvor blir det at svar på mitt forrige spørsmål, din unnviker? Jeg spør igjen: er det noen yrker eller sektorer som det et klart flertal av om du ser tilbake på din kjærlighetshistorie/hvem du har holdt på med? Isåfall: hvilke? Et par måneder siden. @calavi finnes det mye informasjon om deg om en googler deg? hmmm. 26. er dagen. @toothfairy: holder du på med en fyr/jente for øyeblikket? Er det en ekstra spesiell person i ditt liv? Nei, jeg vet ikke av at jeg kjenner noen her IRL, men skulle gjerne kjent flere av dere. Er ganske sosial anlagt. På 17.11.2016 den 13.04, Byjenta! skrev: Min mening er da at man skal ikke forandre på andre. Forandrer man på partneren sin er det jo ikke fullkommen kjærlighet, man må jo ta hverandre som man er. Man kan jo ikke oppfylle alle andres ønsker. Er det noe en absolutt ikke vil, kan man jo ikke presse hverandre til det. Selvom den andre personen kanskje vil noe. Det er jo ikke fullkommen kjærlighet. Man skal respektere hverandre, er ikke sikkert begge alltid vil det samme, men er enighet og kommunikasjon som er viktig. Man kan ikke oppfylle absolutt alle ønsker til enhver tid. Men er jo fullkommen kjærlighet selvom. Og ja, jeg er redd reptiler.. Men jeg er mer redd for edderkopper, jeg har ekstremt edderkopp forbi... Får helt noya..... @Moonwalker Hvilken stat i USA ville du aller helst reist til? Og om du har vært i USA, hvor? Man skal helt klart ikke presse noen til noe man ikke vil. Det var vel ikke det som var intensjonen i spørsmålet. Mer som at skal man utforske sammen (etterhvert som man er trygge på hverandre) de sidene man oppdager ved seg selv eller partneren, eller skal man la det være uten å forsøke overhodet? Skjønner det er lett å begrense tankene til sex på et slikt spørsmål, men det gjelder alle sider ved livet. Skal man gjøre en jordomseiling om det er partnerens ønske, skal man kle seg slik som gir partneren mest tenning, skal man spise en gitt type mat. I det minste forsøke eller bare avvise. Skal man avvise fordi man har forsøkt med andre partnere, eller skal man gi ny partner ny mulighet (starte på ny). Bare tanker, du trenger ikke svare. 19 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er best med venstre fot, høyre skulder og midt på pannen. Ja, jeg leste dette, og jeg klarer ikke helt å tro på det! Har @minister-mio og @incognita bevis på dette her? Har du prøvd Squash (som i sporten Squash), @Dr. A. Kula? Har 5 nære venner som alltid stiller opp. @calavi Hvordan vet du egentlig at vennene dine er gode venner? Ja, om du vil kalle det jenter.. @incognita Tror du de norske håndballjentene tar gull i neste mesterskap? Fornærmet av en tannfe? Gi deg a. @toothfairy Tror du alle mennesker er ment for å finne en å dele livet med? @Moonwalker Siden jeg kun svarer på det jeg gidder, stiller jeg deg et spørsmål nå i håp om at jeg får noe spennende som spørsmål i retur! Hvilken karakter gir du uken som var? Opptur og nedtur? Selvsagt har jeg prøvd Squash. Har prøvd de fleste idretter som er blitt foreslått å prøve og/eller der muligheten har vært tilstede. (Og nå viser det seg at @calavi også har spilt fotball!) @EpleDrue har du prøvd rugby, og i så fall har du testet posisjonen til #8. 16 timer siden, incognita skrev: Tja, når jeg går i kjole eller skjørt og det ikke er vær for bare ben. Kanskje 10-15 ganger i året? Ble ikke overrasket. Ville nok valgt det samme Haha, ja det er et rimelig teit motto. Ikke stemmer det heller. Hmmmm ikke helt. Hater nisser, liker ikke fargen rød. Får se hva jeg finner på. Han jeg deler postkasse med kunne ikke brydd seg mindre, så det blir isåfall mitt prosjekt. Hahah du vil ha bevis på at jeg spiller fantasy PL? Hvordan kan jeg bevise det for deg da? Jeg følger ikke med på håndball @Dr. A. Kula Ser du nå hva slags holdning menn flest har til jenter som spiller fantasy? @EpleDrue sitter du når du tisser? @minister-mio Hvilken lyd takler du bare ikke? @toothfairy Ville du helst klina med made4u i et kvarter sammenhengene, eller spist storetåavklippet til EpleDrue? Ja, jeg ser det finnes fordommer, og vet de forekommer. Jeg gikk jo selv på en liten smell i samme slengen her i tråden, så jeg er langt i fra perfekt selv. Men jeg har i det minste lært meg å innse at fordommer finnes og forsøker da å nullstille når jeg blir oppmerksom. @incognita tror du menn/gutter møter like stigmatiserende fordmmer hos kvinner/jenter (eller menn/gutter)? 10 timer siden, Coronas skrev: Litt vanskelig. Jeg er jo en person som ønsker at min utkårede skal ha det så bra så mulig, så det kan hende jeg imøtekommer hans ønsker dersom det ikke går utover noe ulovlig eller at jeg ikke føler meg komfortabel (noe som gjør vondt fysisk/psykisk). Fullkommen kjærlighet er det jo uansett. Kommunikasjon er veldig viktig. Samt støtte og gjensidig respekt. Syns kjærlighet er vanskelig og altfor stort til at det finnes absolutte løsninger eller svar. @Dr. A. Kula Har du funnet kjærligheten? Tematikken er ikke enkel. Og som jeg svarte tidligere, så betinger det i bunn og grunn en gjensidighet slik at det ikke blir ubalanse. I en perfekt fullkommen gjensidig kjærlighet, der en partner er forhindret til å gi det som den andre ønsker, vil den som ikke kan gi, be den andre finne det hos andre, med eller uten brudd som konsekvens eller del av løsning, mens den som blir tilbudt vil avslå. Ja, det vil jeg si. Har svart tidligere i tråden at vi har passert sølv, til tross for at de siste årene har vært svært vanskelige på grunn av store påkjenninger som vi er blitt utsatt for sammen. En ulykke kommer som kjendt sjelden alene. @Coronas hvor lenge har du fått oppleve kjærligheten?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9792 Skrevet 18. november 2016 43 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, jeg vet ikke av at jeg kjenner noen her IRL, men skulle gjerne kjent flere av dere. Er ganske sosial anlagt. Man skal helt klart ikke presse noen til noe man ikke vil. Det var vel ikke det som var intensjonen i spørsmålet. Mer som at skal man utforske sammen (etterhvert som man er trygge på hverandre) de sidene man oppdager ved seg selv eller partneren, eller skal man la det være uten å forsøke overhodet? Skjønner det er lett å begrense tankene til sex på et slikt spørsmål, men det gjelder alle sider ved livet. Skal man gjøre en jordomseiling om det er partnerens ønske, skal man kle seg slik som gir partneren mest tenning, skal man spise en gitt type mat. I det minste forsøke eller bare avvise. Skal man avvise fordi man har forsøkt med andre partnere, eller skal man gi ny partner ny mulighet (starte på ny). Bare tanker, du trenger ikke svare. Selvsagt har jeg prøvd Squash. Har prøvd de fleste idretter som er blitt foreslått å prøve og/eller der muligheten har vært tilstede. (Og nå viser det seg at @calavi også har spilt fotball!) @EpleDrue har du prøvd rugby, og i så fall har du testet posisjonen til #8. Ja, jeg ser det finnes fordommer, og vet de forekommer. Jeg gikk jo selv på en liten smell i samme slengen her i tråden, så jeg er langt i fra perfekt selv. Men jeg har i det minste lært meg å innse at fordommer finnes og forsøker da å nullstille når jeg blir oppmerksom. @incognita tror du menn/gutter møter like stigmatiserende fordmmer hos kvinner/jenter (eller menn/gutter)? Tematikken er ikke enkel. Og som jeg svarte tidligere, så betinger det i bunn og grunn en gjensidighet slik at det ikke blir ubalanse. I en perfekt fullkommen gjensidig kjærlighet, der en partner er forhindret til å gi det som den andre ønsker, vil den som ikke kan gi, be den andre finne det hos andre, med eller uten brudd som konsekvens eller del av løsning, mens den som blir tilbudt vil avslå. Ja, det vil jeg si. Har svart tidligere i tråden at vi har passert sølv, til tross for at de siste årene har vært svært vanskelige på grunn av store påkjenninger som vi er blitt utsatt for sammen. En ulykke kommer som kjendt sjelden alene. @Coronas hvor lenge har du fått oppleve kjærligheten? Ja, det tror jeg faktisk. På mange områder, iallefall. @Dr. A. Kula Er du kreativ av deg, eller mer den teoretiske typen?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9793 Skrevet 18. november 2016 På 16.11.2016 den 0.30, EpleDrue skrev: Nei. Hvem vet, kanskje får jeg lov en dag. @Lady Hvor mange menn har du avvist det siste året? Avvist og avvist. Ingen bortsett fra innpåslitne irriterende menn 🙈 @EpleDrue Har du noen gang vært usikker på din egen legning?
Dr. A. Kula Skrevet 18. november 2016 #9794 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ja, det tror jeg faktisk. På mange områder, iallefall. @Dr. A. Kula Er du kreativ av deg, eller mer den teoretiske typen? Ja tror ikke fordommer mot ulikt kjønn er lik på samme område. Er nok mye teoretisk. Men kan i noen tilfeller være filosofisk. Kan være kreativ, men mest i tankene. Er ikke flink til å skape med hendene (tegne, forme, etc), men har ikke flere tommeltotter enn jeg ble født med. @incognita er du en handy(wo)man?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9795 Skrevet 18. november 2016 (endret) @incognita Hvor mye gleder du deg til ny episode av The Affair på mandag? Endret 18. november 2016 av Lady
Lady Skrevet 18. november 2016 #9796 Skrevet 18. november 2016 @minister-mio Er du enig i at Nicolai Cleve Broch er kjekk? 😍
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9797 Skrevet 18. november 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja tror ikke fordommer mot ulikt kjønn er lik på samme område. Er nok mye teoretisk. Men kan i noen tilfeller være filosofisk. Kan være kreativ, men mest i tankene. Er ikke flink til å skape med hendene (tegne, forme, etc), men har ikke flere tommeltotter enn jeg ble født med. @incognita er du en handy(wo)man? Strengt tatt kan man jo opplevd fordommer mot begge kjønn innenfor samme område. Forskjellige fordommer bare. (See what I did there ) Jeg finnes ikke handy. Dessuten liker jeg å la mannen tro jeg trenger ham i ny og ne. 6 minutter siden, Lady skrev: @incognita Hvor mye gleder du deg til ny episode av The Affair på mandag? Helt usannsynlig mye. @Dr. A. Kula Skjer det noe gøy i helgen? @Lady Synes du Noah er heit?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9798 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Strengt tatt kan man jo opplevd fordommer mot begge kjønn innenfor samme område. Forskjellige fordommer bare. (See what I did there ) Jeg finnes ikke handy. Dessuten liker jeg å la mannen tro jeg trenger ham i ny og ne. Helt usannsynlig mye. @Lady Synes du Noah er heit? Nei, men det er noe hot over han på en måte. Noe ved karakteren hans. Vet ikke hvordna eg skal forklare det 🙈 @incognita Syns du?
Gjest incognita Skrevet 18. november 2016 #9799 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, men det er noe hot over han på en måte. Noe ved karakteren hans. Vet ikke hvordna eg skal forklare det 🙈 @incognita Syns du? Ok kropp, men ikke ansiktet. Så..nei. 🙈🙈 @Lady Når hoppet du på trampoline sist?
Lady Skrevet 18. november 2016 #9800 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Ok kropp, men ikke ansiktet. Så..nei. 🙈🙈 @Lady Når hoppet du på trampoline sist? Altfor lenge siden. Husker ikke 😮 Solgte trampolinen min da jeg flyttet. @incognita Har du trampoline?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå